![]() |
IZSADC-topic met minder schpam aldus deadl0ck ;)
:d
|
Jij 'm snel dichtspammen he :nono:
|
hehe nu win jij
eindstand vorig topic: Totaal aantal posts: 501 Gebruiker Posts deadlock 212 coopergirl 183 adri1200 84 zeehond23 17 Viporizer 2 HTID 1 Mutant 1 wammus 1 |
Mutant @ Typos, mijne is eerder geopend! ;')
|
hoe komt dat ding bij 501 posts btw :s
|
Citaat:
|
ik zie gewoon 500 staan heur :confused:
|
oef geplast
|
Totaal aantal posts: 501
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik ga met gekruiste benen opstaan en nooit meer van het toilet afkomen :')))))))
|
je topictitelaanpassing is liev :d
|
Citaat:
|
around the world in 80 days, langzaam tikken(rook komt van mijn vingers) enzovoorts :D
|
501 posts
1 start post 500 reacties :) |
Wtf het is hier geen onzin. Hebben jullie niets beters te doen ofzo?
|
denk je zelf wammus? :p
Hey, waar is coop heen? |
dood?
|
Citaat:
|
wim, niet zo boos jochie! Wil je een knuffel?
|
Citaat:
|
|
zal ik wim eens optelefoneren?
|
draai dat nummer
|
turn the number.
geen bereik alas |
|
|
Cha0s en ik willen de 1337zor wiet van een paar jaar geleden, toen wiet roken nog sweet was :p
|
ja, opzich. even serieus he: kan je je die tijd herinneren dat wiet roken gewoon nog leuk was? in plaats van dat lamlendig forumstaren en apatisch voor je uitkijken met een stel ogen met wallen waar je jezelf rijk mee kon pimpen? zonder alle wanen en bevliegingen van paranoia waar sommigen tegenwoordig mee kampen als ze een tijdje veel gesmoked hebben? hm?
|
mooie tijd was dat volgens mij ja
|
jezelf rijk pimpen met wallen?
bedoel je de tijd dat wiet lachengierenbrullen was? Mja, dat ist nu niet van zichzelf, maar de manier waarop ik nu wiet roken beleef heeft een heleboel voor zich dat t in die tijd niet had.... |
hm, ook wel. maar ook dat je tegenwoordig van wiet echt knap para kan worden, mede door de doorgefokte wietsoorten met 'ultrahoge' thc-gehaltes die tegenwoordig weggedampt worden alsof het niets is. :)
|
mja, para is n makkelijk gebruikte term.
gebruik m zelf ook wel s op deze manier, maar ik kan niet zeggen dat ik weet waar je het precies over hebt. Maar kan ook komen door die verdammt hoge concentrasies thc heutzutage ;) |
lol. nah, fok it, ik ben ook zo knetter als 'n aep momenteel; scheelt ook.
en van die 'consentrasies': (remco campert ;)) er zijn wietsoorten waar bij gezet wordt dat ze niet voor de beginnende blower zijn, zegt genoeg.:p mensen kunnen zich zo 'n psychose in roken als ze even pech hebben. ;) (ff aandikken, maar juh, dat dus. :p) |
da is
|
WTF :s Het vorige IZSADC topic zat al vol voordat ik er ook maar 1 ontopic post kon posten, gelukkig is het hier wel gelukt!
Stoned, dronken, trainspotting, boondock saints, mario kart en mario party en wat vrienden. (y) |
Citaat:
|
stoned, alleen maar met cha0s op msn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
P.s. deadl0ck, ik sta bovenaan :p
|
maps
|
Citaat:
Citaat:
Verder sluit ik me aan bij dat wat cha0s tot nu toe in dit topic gepost heeft en meer ga ik er voorlopig niet over zeggen. |
|
Hmm de tijd dat wietroken gewoon leuk en spannend is is voor mij nu nog steeds wel. Ik heb voor mezelf het gevoel soms nog steeds wel dat ik iets doe wat niet niet mag.
En ook 10 jaar geleden kon ik me zo lekker kinderachtig gedragen op internet. En wim. Ik doe het niet graag, maar Nare man is er nogal goed in: Lol. internet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |