![]() |
Van etter tot engel.
elke donderdag op rtl5.
wie kijkt het ook? |
Ik heb het vandaag gezien. Is wel iets dat ik vaker wil gaan kijken, denk ik.
|
Daarnet gezien, ik vind het wel een boeiend programma. Irriteer me soms wel een beetje aan de wel erg conservatieve methode's maar verder is wel okay. Wel cool hoe die begeleiders lol weten te maken om die dude die de hele tijd aan het acteren is enzo :)
|
Heb het toevallig gisteren gezien! Maar wat een drill-camp zeg! Die begeleiders zijn soms wel erg ouderwets. Maar opzich wel grappig om te zien.
|
Citaat:
Two chicks at the same time man |
leuk programma :)
|
Keihard (y)
|
Dat is een ideaal programma voor onze grote vriend Trouser.
|
oja komt vandaag weer:p
|
Nee, donderdag pas toch?
Mja, ik vond 't wel gaaf! Het verbaasde me dat die leiders zo rustig konden blijven :O Mja, ik had wel 't idee dat het nóg erger in dat kamp zou worden :s |
ja idd vandag kwam het pas.
wat een aanstellers zeg.. ik wil dood etc. |
hihi te grappig
|
'k Vind het grappig, en kan me soms ook wel verplaatsen in sommige extreme koppigheid, ik kon als puber ook extreem koppig doen. En dan wíst ik dat ik koppig bezig was, en dan wílde ik het eigenlijk ook niet, maar omdat ik zo koppig was, kon ik niet stoppen :o Nooit zo erg gehad als je hier ziet, overigens.
Ik ben wel erg benieuwd naar hoe ze gaan worden na die hike en hoe ze zijn wanneer ze een paar maanden weer thuis zijn. Die ouders zijn ook echt gek geweest, denk ik, ze hebben dingen toegestaan die echt te ver gaan, en mja... dan krijg je een op hol geslagen puber :| |
ik heb het maar half gezien, maar vond sommige pubers echt wel te erg. Wat hebben mijn ouders dan een mazzel gehad zeg :p
Waar ik me het meest over verbaas is dat men niks met die ouders doet. Die ouders kunnen allemaal geen weerstand bieden tegen hun kinderen en geven hen maar waar ze zin in hebben. Hoe is dat straks als die kinderen terug zijn? Oké, zij zullen hun gedrag verbeterd hebben, maar moeten die ouders niet ook eens leren om 'nee' te zeggen? :s |
'k Hoop dat die ouders dat idd ook leren, maar ik ben er bang voor :|
|
Leuk programma!
Ik vind btw ook wel dat ze iets tegen die ouders moeten doen. Dat meisje met die 18 piercings bijvoorbeeld, die is volgens mij gewoon enorm verwend. |
Dat gaat zeker over moeilijk opvoedbare of al slecht opgevoede etters van kinderen? Die hebben inderdaad gewoon de zweep nodig.
|
Citaat:
|
erg grappig, maar als ik in een groep zou zitten met een verwend lelijk wijf die alleen maar zat te zeuren en na elke 3 passen op der kont zou gaan zitten zou ik haar allang aan haar haren hebben meegesleurd...Vind ze nog best lief voor probleemjongeren...
|
ik zou gewoon meewerken maarja dat ben ik en daarom zit ik daar ook waarschijnlijk niet:p
|
Citaat:
Maar ik denk dat dat kamp opzich wel mee zal vallen. De grootste straf is waarschijnlijk dat ze met mede-etters in dat kamp zitten. |
Citaat:
|
hehe het is zooooooooooooooo grappig....ik kijk het dus met mn moeder ....
kan ik iedere x zeggen hoe ze wel niet boft met mij ;) |
Citaat:
De begeeiders hebben ook echt heel veel geduld. Volgens mij worden de mede etters daardoor steeds ongeduldiger, omdat sommige dingen zo lang duren. Zoals het wachten op dan meisje die niet mee wilde lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat gister ook gekeken, ik vind 't wel leuk :) Ik ga wel vaker kijken denk ik ;) Maar sommige daarvan zijn inderdaad wel erg brutaal. Vooral zo'n meisje daarvan ik weet niet hoe ze heet.
|
Ik vind het stom dat ze het een Nederlandse naam hebben gegeven, want nu lijkt het net zo'n derderangs rtl-docu terwijl het een normale serie is. :nono: (Brat Camp dus). Desondanks is 't wel heel leuk, dus morgen weer kijken. (y)
|
Citaat:
|
ik vind het egt een mega gaaf programma, zoiets mag er wel vaker opkomen vind ik.. (y) Die kids mogen wel eens weten wat ze hun ouders allemaal aandoen, die leiding is egt vet goed! ik heb gewoon respect voor ze! ik wou dat ik die leiding was :p alleen vind ik jammer dat ik die uitzendingen op internet niet kan nabekijken of de uitzendingen die ik heb gemist, niet weer kan terugzien :( mjah..
|
Citaat:
|
Leuk programma (y)
Best interessant ook, op een gegeven moment zien ze toch in dat het geen zin heeft om maar te blijven zeiken over vanalles omdat ze daar toch niks mee opschieten. Ik vraag me alleen altijd af of ze niet als ze terug zijn in de 'normale maatschappij' terugvallen in hun oude leven. Mijn vader vind het trouwens prachtig om die reacties van die kinderen te zien :D |
Het allergaafste aan die serie is het ongelooflijk Britse taalgebruik: alles is bloddy dit en fo'kn dat :D
Ongelooflijke chavs :o |
Zo programma werkt toch niet.
Binnen een paar weken doen ze weer precies hetzelfde als daarvoor. |
haha vandaag weer gezien :p vet lol joh dat programma.. jmmr dat het er niej vaker op is:S tja.. ik denk ook wel dat als ze eenmaal hun oude vrienden weer terug hebben dat ze weer helemaal terug bij af zijn.. maja.. ze zullen altijd wel terug blijven kijken naar deze weken.. ze hebben er in elk geval een basis gelegd, van hoe het allemaal wél moet.... dat weten ze de rest van hun leven...:p
|
ik vind t echt een super serie,!
|
Jep, zo'n programma is net zo zinloos als dat Gabbers & Gasten.. dat criminele zit gewoon in hun genen ofzo, daar is geen kruid tegen gewassen
|
Ik vind het nog eigenlijk vrij brave kinderen vergeleken met kinderen in achterstandswijken als liverpool, birmingham, london manchester.
Mijn vroegere Engelse leraar liet ons een video van probleem kinderen in Engeland zien dat was toch een stuk schrikbarender als deze kinderen. |
Citaat:
|
Ik vind het heel leuk om te kijken, maar ik denk dat het vrij zinloos is volgens mij is na 2 maanden alles weer het zelfde, dan is een programma als ''the nanny'' toch zinvoller. Waarom hebben ze eigenlijk allemaal van die rare namen? ''stone bear'' enzo
|
ik vind het wel een leuk programma, deze keer is het volgens mij wat softer dan de vorige keer, want ze mogen teminste binnen slapen en krijgen fatsoenlijk eten.
die leiding krijg ik soms wel de kriebels van, vooral een van die mannen. |
er komt weer een nieuwe groep aan, ik hoop dat die egt nog veel erger is dan deze groep!! dat lijkt me vet lol... ik ga donderdag wel kijke:P:P :evil:
|
Een van mijn favorieten, op het moment! Helaas mis ik de hele tijd belangrijke afleveringen, deze week komt de eerste groep weer terug :confused:. Als het herhalingen worden... :mad:
|
Dat is dus een programma waar ik voor thuis blijf.. niet dat ik iets te doen heb op donderdagavond, maar bij wijze van spreken. Echt een top programma.. Ik haat het wel alleen dat mijn ouders altijd met een scheef oog naar mij kijken.. (n)
|
@ Derike,
een nieuwe groep? ik had op de reclame gezien dat de eerste serie, of hoe je dat ook noemt, herhaalt werd. degene met dat gothic meisje. maar misschien heb je die niet gezien. ik hoop dat het niet herhaalt wordt, ik hoop op nieuwe etters:p trouwens ze zijn allemaal wel aan "het veranderen". teminste dat lieten ze zien in de laatste aflevering. behalve dat verwende kind, en dat blonde jochie. maargoed, da tblijf je houden. |
Jah klopt je hebt tot nu toe 3 seizoenen, en wij hadden seizoen 1 gezien.
Maar meesten waren wel veranderd, vraag me alleen af hoe lang ze het volhouden. Maar die ouders van dat verwende kind, waren zelf ook heel verkeerd bezig :) |
Je hebt nu al 2 seizoenen gehad hoor :rolleyes: ..
|
Citaat:
|
Gisteren was de eerste serie erop. Er werd geshowed hoe het de engels nu verging :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |