![]() |
Wat was je naam als je van het andere geslacht was geweest?
Wat was je naam als je van het andere geslacht was geweest?
Ik had Dennis geheten. En ben het gelukkig niet, zo heet namelijk ook mijn sukkelige ex. :o |
Gert jan uhu
|
Sijtze-Gerrit. Roepnaam Sijger, uit te spreken als Sieger. Doe maar moeilijk, ja.
|
Alexander. Roepnaam Alex.
|
ik weet nit
|
Ik heb geen idee, m'n tweelingzus heet Sabine - dus misschien was het wel Sabine geweest.
|
laura
|
Jasper :D
|
Thea :p
|
lindsay geloof ik
|
Sjors ofzo
|
M'n ouders hadden duidelijk een originaliteitsprobleem. Ik heet nu Alexandra, als ik een jongen was geweest was het Alexander geweest. Ik heb ze wel eens gevraagd of ze het bij een tweeling ook zo hadden gedaan, maar dat was gelukkig niet zo.
|
Volgens mij Hellen. :|
|
Citaat:
OT: Mijn zusje heet Marit, grote kans dat ik anders zo heette. |
Citaat:
Mijn zusje daarentegen is ter wereld gekomen in de milde mid-90's. :o |
Thomas-Jan
Ja, MET streepje. Gelukkig ben ik zonder piemel geboren. |
Paul Alexander. Roepnaam Sander.
Mijn zusjes hadden als ze een jongen waren geweest Julian Alexander geheten, met als roepnaam Julian. Dergelijke dingen veranderen nu eenmaal wel eens met de jaren. |
Simon
|
Maarten.
Valt wel mee vind ik.:o En mijn zussen Thomas en Jeroen - mijn ouders hadden voor elk kind twee namen, en zelfs al konden ze uiteraard maar één naam gebruiken; de naam van het geslacht dat het niet was kon niet meer. Vage uitleg. :o Dus; ze verzonnen voor elk kind apart een meisjes-en een jongensnaam. (y) |
Pieter. Ik ben heel blij dat ik een meisje ben. Mijn zussen hadden Freek, Jos en Bert geheten.
|
Niels
|
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee, maar ik hoop dat ze me PIM hadden genoemd.
|
Ik zou Mike heten.
|
Ik geloof 'Elke', maar dat weet ik niet zeker.
|
Ruud
|
Jort
|
Luuk
|
hasseltgirl
|
Lowie :( Voor welke schrijfwijze ze gekozen zouden hebben weet ik niet, maar zo spreek je het iig uit. :p Ik zou vernoemd zijn naar een oom van mijn moeder. :o Vreselijke naam overigens. (n)
|
Fin
|
Erwin, nu heet mn broertje zo :o
|
PAul :( (n)
|
Ik heet Femke maar zou Jesse heten
Mijn broer heet Laurens maar zou Karlijn (ofzo) heten |
Maarten.
|
danielle of denise,,
(ik ben nl. tweeling) mn zusje had anders marcek geheten,, nee er was geen 2e jongens naam |
Bob :)
Ik ben zo blij dat ik een meisje ben. |
Geeeeeeen idee.
|
Volkert
(en Sarah was dan Pim geweest :o ) |
Jordi geloof ik.
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Walter of Wolter of Wouter
|
Citaat:
|
Stijn
Dat vind ik wel een leuke naam. Mijn zusje zou Paul hebben geheten, dat vind ik een onuitspreekbare naam, dus ik ben blij dat ik de eerste was. (of nou ja, mijn zusje heeft nu wel een leukere naam, dus ik had gewoon een jongen moeten wezen of zo, dan was alles beter geweest:o) |
Bas.
|
Vera of Kyra
|
Kees
|
Citaat:
|
Lotte
|
Kristin
|