![]() |
Vertel hier wat je favo kledingstuk is
Wat is je favokledingstuk en waarom
Mijne is een rode trui met letters op de voorkant omdat het zo'n lekkere trui is waar ik me goed in voel! |
uhh een wije spijkerbroek die k al lang heb omdat ie zo ontzettend lekker zitdoordat t 1 van de weinige broeken is die ik egt pas, helaas issie aant verslijten :( mja die kan nog wel ffies meej hoow :p
en trui uhh....een grijze trui met rooie mouwen en rooie letters op de achterkant, want die zit zo ontzettend lekker :) maar die is ook aant verslijten :( mja kan k ook nog wel aan :) haha |
weide spijkerbroek, zit super!
|
Mijn zwarte stuka skatebroek ( rib ). Hij is ( vooral aan de onderkant ) versleten, en ik heb er al 2 x nieuw knopen op moeten zetten, maar hij zit heerlijk!.
Favorite schoenen: Converse All-stars en m'n skateschoentjes Shirt: Heb ik niet echt. M'n rode polootje ( :o ) zit wel lekker maar die's kapot. |
ik had een wijduitlopende broek, helemaal vol met 'graffiti'enzo, heel mooi, allemaal van die teksten dr op, maar
....hijs te klein :( :( (n) |
blauwe dockers,
zit goed en is met veel te combineren |
een donkerblauwe broek, zo veel gedragen dat ie hier en daar bijna doorgesleten is...
wit/blauw geruit overhemd, past gewoon bij heel veel kleuren, zit lekker en is lekker dun, ook voor de zomer dus en mn nieuwe schoenen :D want die lopen zo fijn. |
mmz mijn ketting :D ja t hoort bij mijn nek anders valtie dr af... en dat is a-ridderlijk :P
|
Alweer..?
Ik heb niet echt 1 favo ding.. |
Heyzzz...
Mijn favo schoenen zijn mijn bootschoenen... Mijn favo shirt is mijn polo van Esprit (krijg er zeer binnenkort een paar van Tommy bij, dus dan zijn die weer favoriet!!) Mijn favo broek is een blauwe van Mexx (zit super!!) Mijn favo trui (heb ik niet vaak aan) maar is een fleecetrui van Gaastra... En verder... Als ik van dit alles 1 favoriet moest noemen blijven het mijn bootschoentjes... :) |
M'n favo kledingstuk is denk ik een spijkerbroek van Bien Blue. Zit niet te strak en niet te los en is met alles te combineren :) Maar ik heb eigenlijk zoveel kledingstukken die ik leuk vind en lekker zitten, dus niet echt één favoriet, maar meerdere...
|
op het moment mn nieuwe rok (*blij*), over het algemeen mijn wijde afgeragte op-de-bank-hang-spijkerbroek
|
Mijn rode capuchontrui van Polo jeans
en mijn versleten red tab jeans lichtblauw |
rugby
|
Citaat:
|
stuka 3 kwartbroek
|
sown overhemt van me pa.....lekker wijd...sit lekker:)
|
mijn hakama
|
m'n witte kanten rok en mijn zwarte linnen zomerbroek van 3/4
|
mijn oncharmante grijze fleece vest voor avonden op de bank :D..
verder mijn blauwe hempje van GAP |
Heele wijde donkerrode dunne broek. Waarom? Hij zit heerlijk, is lekker wijd en staat goed. Hij is eigenlijk wel iets te groot, magoe.
Mh, en mijn develish truitje. Staat ook gewoon goed. Hoop ik :p |
Een groen-bruine broek met vanaf de knie hele wijde pijpen. Voor de rest zit tie strak.
Hij zit gewoon superlekker en ik vind m heel mooi Ook een zwart schirtje met rode graffiti letters, die vind ik ook heel koel. ik heb m al 2jaar ofzo, maar hij is nog steeds mooi :) |
Op het moment mijn groene rokje met kantelen, maar dat is morgen weer anders... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Eh..ik vind die Lacoste polo'tjes wel lekker zitten, dus m'n favoriet is gewoon zo'n standaard donkerblauw ding...
|
..heb niet echt een speciaal favo ding...
|
Mn zwarte truitje van RL. Gewoon omdat t me mooi staat.
vind ik dan.... |
mijn lederhosen zijn wel relekst
|
euhm....ik heb er 2 (mag dat ook? :p)
-een trui van NOFX (band) met een heel groot oog en een grommende mond achterop (anders kan ik em ook niet omschrijven) -en een hele wijde zwarte broek |
roze met witgestreepte Esprit polo met driekwart mouwtje
en m'n rooie Bien Blue broek! :D |
Mijn knalrode 3/4 Tommy Hilfiger Polo..
|
M'n bruine Dockers-broek, die gewéldig zit ;)
...polo's van Gaastra vin'k ook relaxed, die vallen gewoon lekker... |
Citaat:
|
blauwe wijde broek :]
noggun blauwe wijde broek :] zwarte kapusjontrui :] noggun zwarte kapusjontrui :] ... dit klinkt verdacht :D |
Lichtblauwe Miss Sixty broek: Staat heel mooi, zit heerlijk en een heupbroek!
|
Mn wijde broek en skatebroek, tjah, daar woon ik toch wel in :p
|
M'n zwarte lange rok, tot aan de grond.
Hij's van een soort satijn/zijde met een iets glanzendere print erop. Hij is geplooid en heel wijd. En onderaan zit weer een geplooide rand van ongeveer 15 cm. waarom? Omdat hij heeel lekker zit en heeel mooi is en overal bij past. |
zwarte lange fluwelen rok die ook tot de grond komt.
boven is die straks en onder heeeeel wijd |
Me gele Mad Caddies shirt :)
|
toch verbazend hoeveel mensen de behoefte hebben om het merk van hun favo kledingstuk te noemen.... :rolleyes:
kan iemand een reden bedenken waarom? ik bedoel je hoeft alleen maar te vertellen wat jij het lekkerst vindt zitten, niet wat je favo kledingmerk is....kvind t (let op mensen!! dit is slechts een mening van een enkel individu!! niet meteen woeste reacties gaan terugposten!! danku...) nogal opschepperig overkomen, van nou ik heb zooooon fijne dockers broek en mijn gaastra fleecetrui is heerlijk....btje jammer vind ik dat. wat is er mis mee om gewoon te zeggen dat je een fleece trui hebt die lekker zit? het merk maakt de kleding echt niet comfortabeler hoor! maargoed, ontopic: kheb n knalgele wijde fludderbroek, dit zit onwijs lekker! kheb n hele zooi gympen die allemaal relaxt zitten, en truien hangt af in wat voor mood ik ben. (als ik sloom ben, doe k n slobbertrui aan, ben ik actief dan liever een trui die wat strakker zit) Grtz & More, K.G. |
Citaat:
Je kan wel moeilijk doen en dat hele kledingstuk gaan omschrijven, maar als je het merkt noemt ( als het een beetje bekend is ) weet iedereen gelijk hoe het er ongeveer uitziet :) Soms kan het idd opschepperig staan, maar da's offtopic |
Eigenlijk mijn hele kledingkast... :D
|
uhm mijn mad caddies trui zit wel erg lekker :D
van broeken uhm mijn groene ribbroek is wel relaxt... van shirtjes heb ik nie echt iets heel erg favo... less than jake truitje maybe... |
Citaat:
Achja...dan heb je s'ochtends igg. geen dilemma wat je aan zal trekken voor je ridderlijke opleiding want tis toch allemaal utzelfde ;) |
zwart witte gestreepte sokken
rozig glitter superkort asymmetrisch rokje |
ik vind mijn pyjama toch wel errug lekker zitten
|
Citaat:
Vind ik juist wel leuk.. Wat heb er nou aan om te lezen dat iemand zijn witte sok lekker vind zitten..:confused: ;) |
een gewone simpele lekkkere wijde broek PUNT
|
een simpel zwart truitje, omda et gewoon fijn zit en het staat ook leuk vind ik...
|
broek: mijn wijde overzeas spijkerbroek :D
shirt: mijn chineese shirtje :D trui: mijn wijde blauwe trui *kan nie op het merk komen* :D sokken: sportsokken van de hema :D schoenen: osiris skateschoenen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |