![]() |
DVD Profiler: Post hier je collecties
Hier is een handig progje om je verzameling bij te houden. Je hoeft alleen maar de barcode in te vullen en de rest wordt erbij gezocht.
Kan ook gesynced worden met de online-database, zodat jouw collectie zichtbaar is voor anderen. http://www.intervocative.com/Downloads.aspx http://www.intervocative.com/MyProfiler.aspx Hier die van mij |
Hij had niet al mijn films, dus toen ben ik gestopt met indexeren.
|
Citaat:
De andere 129 kon 'ie prima vinden. |
Citaat:
|
stelletjepatsers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik heb niet zoveel DVD's dat ik zelf niet kan onthouden welke ik heb :|
|
Citaat:
|
Mijn dvd collectie is ook zo klein dat het bij houden van een profile meer tijd kost dan het te onthouden, maar ik vroeg me af.. bestaat er niet zo'n zelfde soort site alleen dan voor cd's?
|
Alleen een documentaire genaamd Stalin had een brug beloofd had geen hit, de rest wel.
|
fight club
boondock saints finding nemo 12 monkeys Die hard with a vengeance trainspotting scream scarface austin powers 3 bad boys bad boys 2 snatch face/off bad santa spiderman true romance catch me if you can ice age the fifth element the simpsons serie 3 the simpsons serie 4 the simpsons serie 5 the simpsons serie 6 the nutty professor BASEketball Ozzy Osbourne: Live and Loud Ozzy Osbourne: Live at the budokan Mudvayne: Live Dosage 50 American beauty Needful things The big lebowski Oh, brother, where art thou? requiem for a dream lock, stock and two smoking barrels Creedence Clearwater Revival: I put a spell on you West side story road to perdition Buffalo soldiers natural born killers deep blue sea full metal jacket the mask terminator 2 jiskefet: debiteuren crediteuren roy orbison: black & white night Return of the killer tomatoes dit is ongeveer de helft denk ik, meer kon ik zo ff niet bedenken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen zin om alle DVD's helemaal overhoop te gaan halen.
|
Citaat:
|
Stomme vraag, maar hoe krijg je ze uiteindelijk online?
Staat nu op harde schijf, maar vind het precies niet om ze online te krijgen *of doe ik iets verkeerd?* |
Wil jij mijn torrents database zien?
|
Citaat:
Je moet 'm misschien in je eigen profiel (op de website zelf) ook nog even op public zetten. :) Op my profiler klikken dus, en dan de instructies volgen. Hier kan je zien hoe je je collectie op public zet. Log eerst in bij myprofiler op de website www.intervocative.com en dan: http://img492.imageshack.us/img492/7...oethet27nn.jpg |
Citaat:
|
|
ik heb er niet zoveel als sommigen hier, maar ik ben er wel trots op. ik werd nu al gek van de barcodes :p
http://www.dvdprofiler.com/dvdcollection.aspx/Skippybal |
Ik snap het nut niet zo van dit soort lijstjes
|
Ik ook niet.
|
+1.
Een lijst van films die ik nog moet zien zou handiger zijn. |
Citaat:
|
Mijn dvd's ken ik uit m'n hoofd :o
En ik heb al een excel bestandje waar ze ook nog eens allemaal in staan voor het gemak :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij is het nuttig omdat ze me altijd vragen welke dvd's ik nieuw heb, en aangezien ik geen lijst heb of geen geupdate lijst moet ik ze steeds overtypen dan enz, nu moeten ze gewoon maar kijken en zien ze de lijst plus kan beter bijhouden wie welke dvd leent :)
|
Ik denk niet dat 'ie De officiele jubileum-DVD, -Goede Tijden, Slechte Tijden: 12,5 jaar lief en leed- kent...
|
Citaat:
|
28 Days Later... (2002)
Banlieue 13 (2004) Batoru rowaiaru (2000) The Big Lebowski (1998) Blade (1998) Brother (2000) Collateral (2004) Comedian (2002) Creep (2004) Danny the Dog (2005) Dead Man's Shoes (2004) Dead or Alive 2: Tôbôsha (2000) Dead or Alive: Final (2002) Dead or Alive: Final (2002) Dead or Alive: Hanzaisha (1999) The Devil's Rejects (2005) Dodgeball: A True Underdog Story (2004) Dog Soldiers (2002) Equilibrium (2002) Exit Wounds (2001) Freddy Vs. Jason (2003) From Dusk Till Dawn (1996) Gokudô sengokushi: Fudô (1996) Gonin (1995) Hana-bi (1997) House of 1000 Corpses (2003) Jûbei ninpûchô (1993) Kelly's Heroes (1970) Koroshiya 1 (2001) Lethal Weapon (1987) Lethal Weapon 2 (1989) Lethal Weapon 2 (1989) Lethal Weapon 3 (1992) Lethal Weapon 4 (1998) Loaded Weapon 1 (1993) The Matrix Reloaded (2003) The Matrix Revolutions (2003) Mystic River (2003) The Night Flier (1997) The Peacekeeper (1997) Platoon (1986) Punch-Drunk Love (2002) Resurrection (1999/I) The Running Man (1987) The Salton Sea (2002) Samehada otoko to momojiri onna (1998) Scream (1996) Scream 2 (1997) Scream 3 (2000) Showtime (2002) Shura Yukihime (2001) Sin City (2005) Sonatine (1993) Terminator 2: Judgment Day (1991) They Live (1988) Things to Do in Denver When You're Dead (1995) Tommy Boy (1995) Whasango (2001) Zatôichi (2003) |
Citaat:
Ik snap het :cool: |
|
heb vanmiddag het eerste deel van mijn verzameling ingevoerd.
Sommige boxsets die ik heb, hebben geen EAN13 code (zoals alle star trek dvd tv serie boxen) dus die staan er nog niet in. Dat doe ik wel een keer op DVD Code. http://www.dvdprofiler.com/dvdcollec...x/deadlock1981 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |