![]() |
Buffy nieuw seizoen ????
ik las dat ze met allemaal nieuwe afleveringen komen van seizoen 6 gaat dit dus de hele zomer door ????
|
jah...
k denk het wel nou ja iig tot dat seiz 6. af is natuurlijk |
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het! OID.... :D (y) :p
|
Heb er niet zo veel vertrouwen in eigenlijk, Net 5 kennende. (n)
Ripper |
in Amerika zijn ze al heel ver in seizoen 6 dacht ik...
|
In de VS zijn ze al kláár met seizoen 6.
|
dan hoop ik echt dat ze hier ook gewoon doorgaan met Buffy
|
Buffy en Angel gaan wel door!!:D (kijk maar in je tv-gids van volgende week) alleen tis nie te hopen dat ze er mee doorgaan in de zomervakantie, want dan moet ik wel heel veel gaan opnemen. :o :(
o en ff voor degene die 7th Heaven kijken.....dat stopt volgende week woensdag :( |
moet ik maar ff aan de buurvrouw vragen die by the way dan de planten water geeft als ik op vakantie ben of ze meteen Buffy e.a. even wil opnemen :o
|
hahaha je kan toch zelf je video recorder progameren?? ik ga 4 weken op vakantie en als Buffy, Angel en Charmed doorgaan.........dan heb ik 4 videorecorders nodig :o :o , ach ja dat moet dan maar.
|
Citaat:
En Dharma & Greg is ook al gestopt :( |
7th Heaven stopt waarschijnlijk omdat; èn seizoen 4 is afgelopen en omdat de vakantie er aankomt, tis te hopen dat ze er na de vakantie weer mee verder gaan
|
Citaat:
|
volgende week is de laatste buffy aflevering. Ze zenden dus 1 aflevering van seizoen 6 uit, en dan stoppen ze voor onbepaalde tijd. Staat op de net5 website.
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |