![]() |
Wat moet je doen...
Wat moet je doen als je met een Jongen sext en Je voelt dat je pijn hebt...Is dit normaal,Zijn er tips om het te verzachten?Is dat een ernstig probleem?pls give me some answers!!!!!
|
Als je het voor het eerst doet is zoiets wel normaal ja, maar anders niet. Je moet je gewoon ontspannenm, dan wordt het minder
|
In het begin ging het goed,zelf het vingergedoe enz...En nu de laatste maanden blijkt het pijn te doen....Normaal?
|
Zeg dat gewoon tegen je vriend.. praten is de beste oplossing.. je vriendje zal dan wel wat rustiger aandoen (hij weet ook niet wat je voelt).. of je bent niet nat genoeg ofzo.. voor de rest weet ik t niet, ben geen meid.
|
Ik heb het al tegen mijn vriend gezegt ,maar hij weet ook niet wat het is...Hij vind het maar raar dat ik in het begin geen pijn had en tegenwoordig wel.
|
Ja, het is raar, ik had in het begin ook pijn maar nu ook nog steeds terwijl ik al een paar maanden regelmatig met mn vriend naar bed ga :( Ik weet ook niet wat het is...
|
Citaat:
|
Weet iemand hier een antwoord voor?Dat is storend aan mezelf dat ik pijn heb wanneer ik wil sexen en dan heb ik er geen plezier meer in!:(
Kan je die pijn dan niet verzachten?ontspannen helpt ook niet :( |
Citaat:
|
glymiddel ja
|
Helpt dat heel veel aan die pijn?
|
gewoon zeggen dat het pijn doet toch??
vind ik wel iig |
Citaat:
|
Citaat: