Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wat moet je doen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=133588)

PhantaSia 20-06-2002 10:15

Wat moet je doen...

Wat moet je doen als je met een Jongen sext en Je voelt dat je pijn hebt...Is dit normaal,Zijn er tips om het te verzachten?Is dat een ernstig probleem?pls give me some answers!!!!!

I_am_anouk 20-06-2002 10:22

Als je het voor het eerst doet is zoiets wel normaal ja, maar anders niet. Je moet je gewoon ontspannenm, dan wordt het minder

PhantaSia 20-06-2002 10:24

In het begin ging het goed,zelf het vingergedoe enz...En nu de laatste maanden blijkt het pijn te doen....Normaal?

Tom 20-06-2002 11:10

Zeg dat gewoon tegen je vriend.. praten is de beste oplossing.. je vriendje zal dan wel wat rustiger aandoen (hij weet ook niet wat je voelt).. of je bent niet nat genoeg ofzo.. voor de rest weet ik t niet, ben geen meid.

PhantaSia 20-06-2002 11:16

Ik heb het al tegen mijn vriend gezegt ,maar hij weet ook niet wat het is...Hij vind het maar raar dat ik in het begin geen pijn had en tegenwoordig wel.

! am mE 20-06-2002 11:22

Ja, het is raar, ik had in het begin ook pijn maar nu ook nog steeds terwijl ik al een paar maanden regelmatig met mn vriend naar bed ga :( Ik weet ook niet wat het is...

)Vampje( 20-06-2002 11:59

Citaat:

I_am_anouk schreef:
Als je het voor het eerst doet is zoiets wel normaal ja, maar anders niet.
Onzin, als je een vriend of partner hebt die groot geschapen is :D dan kan het zeker nog vaker pijn doen. En ja, daar heb ik ervaring mee... :D:D

PhantaSia 20-06-2002 12:22

Weet iemand hier een antwoord voor?Dat is storend aan mezelf dat ik pijn heb wanneer ik wil sexen en dan heb ik er geen plezier meer in!:(
Kan je die pijn dan niet verzachten?ontspannen helpt ook niet :(

)Vampje( 20-06-2002 12:47

Citaat:

PhantaSia schreef:
Weet iemand hier een antwoord voor?Dat is storend aan mezelf dat ik pijn heb wanneer ik wil sexen en dan heb ik er geen plezier meer in!:(
Kan je die pijn dan niet verzachten?ontspannen helpt ook niet :(

Glijmiddel, zowel bij jouw ingang als op zijn geslachtsdeel, je van tevoren door hem laten likken/ vingeren en langzaam een beetje oprekken zeg maar. En vooral goed ontspannen.

I_am_anouk 20-06-2002 12:54

glymiddel ja

PhantaSia 20-06-2002 12:56

Helpt dat heel veel aan die pijn?

Misspopcorn 21-06-2002 13:56

gewoon zeggen dat het pijn doet toch??
vind ik wel iig

Stevill 21-06-2002 14:16

Citaat:

PhantaSia schreef:
Wat moet je doen als je met een Jongen sext en Je voelt dat je pijn hebt...Is dit normaal,Zijn er tips om het te verzachten?Is dat een ernstig probleem?pls give me some answers!!!!!
Schreeuwen/smeeken om harder te gaan.

ZHAzha 21-06-2002 14:42

Citaat:

PhantaSia schreef:
zeggen dat het pijn doet kannie wat rustiger doen :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.