![]() |
tanden
hoi daar...
ik heb een klein probleempje met mijn tanden. Ik heb 2.5 jaar een slotjesbeugel gehad. mijn tanden staan nu wel mooi recht :D maar het probleem is dat mijn voortanden achter mijn ondertanden staan terwijl ik dit voorheen(vóór de beugel) niet had. Het begint me nu steeds meer te storen.:( zou dit probleem op te lossen zijn met een draadjesbeugel (zijn er mensen die dit ook gehad hebben) ?? |
volgens mij kun je dat beter aan je orthodontist vragen :)
|
idd maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben gehad
|
Mijn tanden staan na anderhalf jaar blokjes recht, maar mijn hoektanden schuren over elkaar zodat de glazuur weg is, maar bij mij valt daar niets aan te doen, het is of dat, of mijn tanden die niet recht staan.
|
Dat ze er áchter staan vind ik heel raar, dat is gewoon niet goed. Gewoon naar je orthodontist gaan en vragen of er iets aan gedaan kan worden.
Afslijtend glazuur is niet zo erg; daar kan de tandarts makkelijk een laagje over maken ter bescherming. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had voordat ik een beugel kreeg ook een lichte overbeet.
Toen kreeg ik een beugel die je voortanden naar voren drukt en dus de overbeet weg is. :) |
ik heb ''gebeugelt'' voor een onderbeet. zo'n stomme spinbeugel (krijg je zon spleet van tussen je voortanden)
maar ik denk op zich dat jou onderbeet wel meevalt, aangezien mijn ortho zee dat een onderbeet slechter was dan een overbeet... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |