![]() |
?alleen jongens????!!!!!@sport?
Waarom bijna alleen jongens op sport?
|
Komen ook meiden hoor, alleen niet zoveel. Maar ik zou zeggen haal wat meiden hierheen dan :)
|
Ik denk dat ook meer jongens aan sport doen dan meisjes...
|
Ik denk ook dat meer jongens aan sport doen dan meisjes... Maar daarom moet het nog niet zo zijn dat er hier meer jongens zijn dan meisjes... Dus kom maar op zou ik zeggen.
of ze moeten schrik hebben van die ene forumbaas ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens interesseren zich ook meer voor Sport.
sim-pel |
moet je aan meisjes vragen of ze komen
|
nah ik kom best wel maar alleen voetbal interesseert me en dan nederlands al die andere pruttel bah
|
nahw ik kom hier toch regelmatig... kijk voetbal, tennis, wielrennen, formule 1, schaatsen...
|
Ligt aan het lichamelijke aan de sport. Meisjes en jongens sporten allemaal volop tot de puberteit. Dan beginnen de meisjes zich vaker onzeker te voelen. Dit kan 1 reden zijn.
De andere reden is de historische reden. Meisjes en 'werken' werd vroeger gewoon niet gedaan. Dat zie je nu dus ook in de sport. Denk dat de laatste de meest waarschijnlijke zal zijn. |
Citaat:
|
tis echt niet zo dat er weinig meisjes aan sport doen hoor! tenminste bijna alle meisjes die ik ken doen wel aan sport. maar waarom ze niet op het forum zitten weet ik ook niet hoor!
|
Ik zit hier meestal alleen voor Formule1 topics... daar ben ik namelijk aan verslaafd... :o
|
Citaat:
|
ik denk niet dat het meer is omdat meiden geen sport zelf doen, maar omdat ze er misschien minder intresse hebben in sport int algemeen,
alleen heb ik dat wel ;) |
Ik heb al een brief geschreven naar de Tina met een mooie uitnodiging erin en een advertentie op het gastenboek van www.scholieren.nl gezet.
Anders kunnen we altijd nog naar the Box of TMF SMS'en! |
Citaat:
|
deze topicopenenster probeert zich te emanciperen en het forum te veranderen
dit is het begin straks komen hier alleen nog maar vrouwen over de barbysport ;) |
is denk ik niet omdat er meer jongens aan sport doen. Ik vind sport echt heel leuk, maar op dit forum gaan heel veel topics over voetbaluitslagen, voorspellingen, e.d. En ik vind voetbal erg leuk, maar voorspellingen etc. niet... Misschien delen meer meisjes deze mening?
|
waarom hoor ik hier trouwens een heleboel jongens zeggen, dat meisjes niet van sport houden?! :mad: (volgens mij is dat dus onzin...)
|
nee dat is onzin, er zijn denk ik net zoveel meisjes die sporten als jongens
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor, ik zou het niet weten. |
Citaat:
NOT TRUE wat voor een bullshit is dat nu weer jongens interesseren zich meer in sport jouw mening okay maar goed ik kijk ook tennis,voetbal,hockey en doe het zelf ook allemaal behalve tennis :) bubaaj now ps. voetbal welliswaar niet bij een klub |
Citaat:
|
Citaat:
uitzonderingen bevestige de regel ;) Maar je hebt wel gelijk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: ik dacht dat jongens t juist handig vinden als een meisje geinteresseerd is in sport :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neu hoor er zijn ook meiden :) maja in mindere mate he :)
|
Citaat:
Marjah das weer een ander onderwerp :p Ik ben duz van mening dat meiden net zo veel met sport bezig zijn als jongens Maarjah dat vind ik en wie ben ik |
Citaat:
|
het percentage vrouwen op sport op een ander forum is stukken hoger.
|
Citaat:
|
ik heb zo'n vermoeden dat Bon, Anke en Nikki straks ook weer hier zitten. ;)
|
Ja, en dat zijn toch missen, niet stef? ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |