![]() |
programma waarmee ik dingen op internet kan zetten?
Heey mensen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma waarmee ik bijvoorbeeld muziek ofzo op internet kan zetten, zodat iedereen het kan downloaden als ze de link hebben.. Ik zocht niet naar yousendit, want dan heb je maar voor heel korte termijn, maar er is nog een ander programma waarmeej het langer online blijft.. Kan iemand me helpe? :) |
Als je een internetsite aanmaakt en je daar dingen opzet (met een ftp-server), dan kan iedereen het er toch altijd afhalen zolang jij het online laat staan...?
|
ja maar er is een site waarmeej het veel makkelijker kan, dan upload je het gewoon.. en dan kan iedereen het van de link halen die je dan krijgt.. daar ben ik naar op zoek :)
|
niemand een idee? :s
|
www.filefactory.com, blijft een maand ofzo online staan. Je moet wel 45 seconden wachten voordat je het kunt downloaden. Snelheid is goed.
www.rapidshare.de (langzaam, max. 50 mb), www.megaupload.com (fucking langzaam, gaat voor de rest wel) En anders wat Leonoor zei, maar dan heb je meestal maar weinig opslagruimte en het kan nog wel eens zo zijn dat je helemaal geen webruimte hebt van je provider. |
Op Software en Multimedia zitten vast veel mensen die je kunnen helpen.
|
Citaat:
|
Wat je ook kan doen is de boel zelf hosten, zodat je zelf alles bepaalt.
Een nadeel is dat je computer wel aan moet staan, wanneer je iets wil gaan delen.
Maar als je toch je bestanden wil laten delen door een site, heeft mrboot je een uitstekende lijst gegeven. |
volgens mij is ftp ook fucking langzaam of niet dan
|
Ligt natuurlijk aan de host's uploadsnelheid en aan de de downloadsnelheid van de "downloaders" ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bedankt :D ik heb gevonden wat ik zocht! :D
heel veel dank (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |