![]() |
Mijn gezicht tegen jouw
kleine stoppels aan Schoongewassen wangen, ruik ik de zeep nog Plots zacht voel ik, een zomer zwoele warme gloed Samengekomen liefde en jij en ik schrikken Los laat jij, en ik, verlegen, kijk weg ... Gefeliciteerd Zei jij, op mijn mond Wat wijzigingen: ik zit alleen nog met dat 'verlegen' |
Mijn gezicht tegen jouw
kleine stoppels aan Schoongewassen wangen, ruik ik<<<<<< (,) de zeep nog Plots zacht voel ik, een zomerzwoele <<<<(,) warme gloed Samengekomen liefde En Jij en ik<<<<hoofdletter schrikken Los laten jij en Ik kijk>>>>(Hoofdletter) verlegen weg Gefeliciteerd Zei jij, op >>>>>Hoofdletter (,) mijn mond Vrolijk dichie en een aparte vorm , leuk gedaan!.:)..Ik zou een aantal dingen iets veranderen, wil je de vorm helemaal laten kloppen...hmzz ....ik weet niet of t zo klopt :confused: ...zie maar wat je er mee doet .... :p :) Liefs, Mariamne |
Het mist hier en daar een komma, maar dat mag de pret niet drukken. Echter, komt het wel te nuchter over (imho) voor de beschreven daad. Het had iets meer bombastiek mogen bevatten, maar deze manier van schrijven: voorzichtig lijkt het, brengt ook een ietwat goede sfeer mee.
|
Citaat:
Ik heb het voorzichtig geschreven, omdat het ook voorzichtig gebeurde. (ja, dit is echt gebeurd :)) Hoe zou jij het verbeteren? |
Citaat:
woordgebruik denk ik, meer woorden die recht voor zn raap gelden. maar ik vind hem nu óók mooi hoor :-) |
Citaat:
|
Mooi gedicht, erg orginele stijl!
|
Lief joh :)
|
ik vond deze echt cool, heel vrolijk, ik had allang gelezen, maar ik geef toch maar ff reactie :)
|
Citaat:
|
Vind hem wel lievig...beetje oppervlakkig geschreven maar straalt wle liefde van af...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |