![]() |
Liefdes zinnen
Wie kent er nog......
Vlinders kunnen niet zonder vleugels, ijsberen niet zonder kou. En ik niet zonder jou ik denk niet veel, ik denk niet gauw. maar als ik denk, denk ik aan jouw |
ik kijk je aan en schenk de koffie in de suikerpot
|
Ze hebben me altijd geleerd dat een uur 60 minuten heeft en een minuut 60 seconden. maar niet dat 1 seconde zonder jou, zooo lang kan duren..
Als je een traan van mij was zou ik nooit meer huilen uit angst om jou te verliezen... Als één regendruppel zou betekenen: ik hou van jou. Wedden dat het dan altijd regenen zou! Zo de standaard dingen hebben we nu ook weer gehad... |
als regen bij een wolk hoort en
koe hoort bij wei. als hengst bij een merrie hoort wie hoort er dan bij mij? ----------------------------------------------------- a ring is round, and has no end. So that's like my love for you! -------------------------------------------------- een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om herdruk ---------------------------------- weet jij het toppunt van sexueel genot? nee? PRUTSER ! --------------------------------------------- love is big love is small love is everywhere love is all --------------------------------------------- meis je met bijzondere ogen, meisje met mooi lang haar, als je nog 1X naar m'n vriendje kijkt sla ik je in mekaar |
Zie sig :D
|
Er staat een roos in mijn tuin
die nooit verdwijnen zal. Want die tuin is mijn hart en die roos ben jij! mooi eh? *aaaah* |
Ugh, ik vind het veel leuker als m'n vriendje iets zegt/stuurt wat hij zelf heeft bedacht, niet zo'n overdreven zinnetje
|
Citaat:
|
nou jaaa, ik schrijf ook nooit zo'n dingen naar iemand hoor!
Ma 'k dacht, die is wel nog mooi.. misschien deelt Johnnie-Manuh mijn mening wel |
Citaat:
Een kus is een afdruk van een opdruk die indruk maakt op je bloeddruk en met nadruk vraagt om een herdruk. :p Ik keek naar jou Jij naar je autootje Ik hield van jou Jij van je autootje Jij brak mijn hart Ik jouw autootje |
als je hart een cel was dan vroeg ik levenslang :p
*beu* -xxx- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |