![]() |
dreads-vraag (SCHNELLLLLLLLLLL!!!!!)
nou heb ik vanmorgen dreads laten zetten (zien echt supercool uit!) maar het doet verschrikkelijk pijn. hoelang duurt dat?
|
geen idee hoe het met dreads zit maar heb ooit vlechtjes laten zitten en dat bleef bij mij een dagje of twee erg strak en pijnlijk op mijn hoofd enzo... ze werden na een tijdje soepeler... hebje foto? ben benieuwd :)
|
Pijn :confused:
Dreadextensions dus?...ehm dat duurt nog even totdat ze wat losser gaan zitten.. |
nop, geen foto.
|
zijn het extensions???
|
ja
|
dan weet ik het niet :D
|
heb je ze bij de kapper laten zetten??? Zo nee hoe zijn ze gezet, ingevlochtenof met elastiekjes? Elastikejes doet tering veel pijn, daarom zet ik ze nou allen nog maar dmv vlechten. Mag ik trouwens ook vragen hoeveel jij ervoor betaalt hebt?
|
twee nachten.
|
ik heb ze met elastiekjes latenm zetten.
ik betaalde 50 euro of zo. het lijkt wel of het steeds zeerder gaat doen.. |
ik had ook eerst neppe met elastiekjes
ik kon niet slapen zo'n pijn deed het aan me koppie kheb t 2 dagen volgehouden en toen heb ik ze eruit gehaald echte doen btw geen pijn |
de pijn gaat over, maar ze zakken snel uit elastiekjes zitten kut, maar als ik jou was (wat de meeste ook doen die elastiekjes hebben) eruti halen, maar das zonde, ik zou nog 2 dagjes afwachten, dan issut meestal over, hoop ik voor je
|
thnx
|
je haar groeit redelijk snel, dus het duur niet echt lang, dag of 2
|
Een dagje of 2/3 Dan is het weg...
|
aaaargh jaa als er ELASTIEKJES *tril* inzitten dat doet het pijn.. *tril* en LANG ook *tril*
*mompeldemompel.. altijd touwtjes gebruiken... NOOOOOOIT Elastiekjes... *mompel* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |