![]() |
30-1 Good Clean Fun + Heartfelt + State of Mind in de Stortebeker Arnhem.
* Good Clean Fun (USA)
* Heartfelt * State of Mind (USA) Aanvang: 20:00. Entree: tba. Blimmey. Ik ben er die keer wel als t goed is. |
ik ook.
|
Citaat:
Gaat een gekkenhuis worden in dat kleine kroegje :D |
State of Mind USA ?
|
Citaat:
Staat gewoon verkeerd op de site dus. |
Dit wordt verplaatst naar De Verdieping lijkt me?
Dat is meer een zaaltje. Passen wat meer mensen in denk ik. Niettemin gaaf! |
Ik heb geen idee, had eigenlijk wel gedacht dat t in de goudvishal zou zijn, maar helaas neit dus.
|
Citaat:
|
Huh? Op de site staat niks over verhuizing oid?
Iemand meer info daarover? |
Alst goed is, is dat toch boven de Move, gezien de eigennaar van de Stort de Move heeft overgekocht. De stort zou een eetcafe worden dat rond zoiets als 9 uur dicht gaat.
De Move blijft zoiets als ie is en boven de Move worden per week als mogelijk een aantal concertjes gehouden. Is tenminste wat mijn broer hoorde van de eigenaar, toen hij het vertelde. Misschien veranderd er nogwat mja Zonde van stortebeker boven, was altijd wel lekker zuipen daar. |
Citaat:
|
Dus dat zou inhouden dat GCF niet in de oude vertrouwde stortebeker is maar ergens anders? Maar waar dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, het is niet in de stortebeker maar in de verdieping. Nog geen 10 m daar vandaan. |
Eindhoven was nogal 'n tegenvaller, grote kans dat ik hier wel bij ben.
|
Ow, ja, morgen dus.
Waar is het nou? In de stage zegt angela, naast de move, maar ken ik niet. Ow, tegenover de stort. Nou. Komt goed. Morgen dus. |
bronson blabla megakut
heartfelt: ik moet mijn mening herzien. Kraut en Descendets cover. Cool. Good Clean Fun. Ook cool. Ik kende helaas weinig van wat ze speelden. Coole afterparty overigens. |
Bronson Death Wish: Tof, lekker pissed off, hoewel ik hurkzit zingen een vreemde zaak blijf vinden.
Heartfelt: Zang viel me wat tegen, kan aan t geluid gelegen hebben, rockte best evrder. GCF: lekker meebleren, veel oude nummers en de gorilla biscuits cover weer waarop t behoorlijk los ging (Y) |
ik vond het leuk. opstaan vanochtend vond ik minder leuk.
|
Citaat:
|
ik moest stagegedoe doen dus was netjes om half acht mn bed uit, ongeveer. :| maar ja ik had ook niet zo'n wilde afterparty.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |