![]() |
Homo, Bi ???
Heyy!!
Wie is er ook homo of bi??? en wat vinden jullie van homo's en bi's?? |
Citaat:
|
travestie is wat anders dan homsexueel of bisexueelzijn hoor.
|
Citaat:
|
Een vrouw met een klokkenspel klopt nie, vreemde vergelijking om te trekken, als iemand vrouw een klokkenspel had gehad is de kans zogoed als 100% dat t nooit diegene zn vrouw geweest was.
|
Ik ben bi, mijn ex vriendin is lesbisch...
Ik heb er totaal geen problemen mee, nooit gehad ook... Een homo of een bisexueel is ook een doodnormaal mensen met een velletje over z'n neus... Alleen word hij of zij verliefd op anderen dan anderen... |
Lesbisch cq biseksueel is voor vrouwen een erg goede zaak en zou meer moeten voorkomen.
` |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks dan hulde (en emmm, waar ga je vaak uit met je chick?) |
Citaat:
Het is uit met haar (Helaas)... Jammer, was n mooie meid.. |
Citaat:
Nou, mocht je dr weer eentje scoren, laat t even weten :D |
Citaat:
|
Citaat:
Biertje dr bij, 2 hotte chicks die voor je neus zitten te zoenen, mijn avond kan dan niet meer stuk hoor. (Y) |
k ben bi en t bevalt me prima...
ik vind t heel gewoon als iemand homo of bi is... t is net zo normaal als iemand die hetero is :) wat mij betreft mag iedereen bi zijn =] |
Homo.
|
hetero
|
Scholier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben homo en homo's zijn geil oh my gawd
|
Bi, maar iemand moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan zoenende meisjes....is toch alleen maar irritant dat jij niet met ze aan het zoenen bent dan? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is ook zo, en er zijn ook meer homosexuele jongens dan bisexuelen... De bi's zijn gewoon in de minderheid... De kleinste groep van nederland :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey!!
Ik ben ook homo! Enneh, wat ik ervan vind, nou ja, ik vind het wel ok :). |
kun je ook jezelf neuken als je bi bent?
|
Citaat:
|
Nou, kijk, t probleem: van homo's word ik niet hitsich, van lesbienne's wel. Van bisekuele vrouwen ook.
Kort samengevat: homo nee, lesbienne's ja. Ben ik nu hypocriet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad. De liefde zie je niet, de pr0n wel. En daar gaat t om.
Hell yeah. |
bi... maar helaas weet ik de leuke meisjes maar zelden te vinden :(
|
Citaat:
|
Ik ben homo met biseksuele gevoelens...
Oftewel: ik val dus op jongens, maar er zijn HEEL SOMS uitzonderingen dat ik op een meisje val |
Wat is het verschil tussen homoseksueel met biseksuele neigingen en homo die het nog niet geaccepteerd heeft? :)
|
Citaat:
|
Jongens hebben het altijd over dat ze twee zoenende meisjes zo leuk vinden om naar te kijken, maar omgekeerd hoor je het veel minder vaak? Ik vind 2 jongens die elkaar kussen anders ook wel aantrekkelijk :o
|
Citaat:
Verklaart ook perfect waarom ik 2 mannen ronduit smerig vind. :) |
Ja, akkoord, maar ik bedoel dat je vaker van mannen hoort dat ze 2 vrouwen sexy vinden dan van vrouwen dat ze 2 mannen sexy vinden. Ik ken ook (hetero) vrouwen die liever 2 vrouwen zien.
|
Citaat:
Ga zo door vrouwen, please tape it! |
Tsss :nono: Dat mag niet gebeuren!
Kom op met die kussende jongens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |