![]() |
Het fetish-topic
Wie heeft er hier een fetish en durft daar ook voor uit te komen?
Ik heb een fetish, meerdere zelfs, maar ik durf er niet voor uit te komen. Ik schaam me er teveel voor en wil dat niemand het weet. Ik ervaar het als een enorm taboe. Ik weet dus ook niet hoe dat zou moeten als ik een vriendin krijg, waarschijnlijk hou ik mijn fetish dan ook voor me. Heeft iemand tips hoe je het beste met een fetish kan omgaan? Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld? |
Ik wou dat ik een fetish had, zou goed bij mijn imago passen :)
Maar nee, ik ben op dat punt erg saai |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maare, so much sushi, je hebt PM |
Misschien wil ik toch wel niet met m'n fetishes leren omgaan. Ik wil er denk ik helemaal vanaf. Misschien dat ik er behoorlijk ongelukkig van word als ik ze onderdruk, maar ze moeten weg! Bovendien zal ik dan wel weer gelukkig worden als ik een relatie krijg.
|
Je zal altijd een stukje van jezelf blijven missen... Het is iets wat in je zit...
|
Beetje zonde ook om een topic te openen over een festish en dan vervolgens zeggen dat je er niet voor uit wil komen, maar je verwacht wel dat anderen dat doen.
Waarom heb je dit topic dan aangemaakt? Omdat je wil zien of je niet de enige bent met een fetish? Lijkt me stug, want er zijn genoeg mensen die er één of meerdere hebben. Geeft toch niets als je neerzet welke fetish je hebt? Het is niet zo dat iedereen je hier persoonlijk kent en je er belachelijk mee gaat maken. Overigens, ik heb geen fetish nee :) |
*eens is met Tsu*
Over mezelf: nee fetish zou k t niet noemen... k ben gewoon fan van mooie ogen... en lieve buikjes... een fetish heb k niet .. srry :P |
kont tieten is da ook feteish
|
het is geen fetish maar meer gewon een gekzijnop.. namelijk op geile jongens. Wanneer je in de ogen van een jongen ziet dat ze je willen.. oehh
|
pruiken eh!!
|
Citaat:
|
Heb zelf geen fetisj, maar lees wel veel op een Fetisj Sm Mania forum: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=6.0. Hier zijn heel veel openminded mensen, die er totaal niet moeilijk over doen. Zou je er wat aan hebben er daar eens over de praten? Dan zal het je misshcien irl ook minder zwaar vallen.
Denk trouwens niet dat je een fetisj kan afleren of wegstoppen. Zo ben je nou eenmaal. Succes! |
Citaat:
Bedankt voor de link Meadow. :) |
Je begrijpt toch wel dat het handig is om de aard van de fetish te weten als we advies geven? Als jij op naaldhakken geilt, krijg je heel ander advies dan wanneer je dol bent op glimmende stoffen.
|
ik hou er van om hoog bejaarde transsexuelen gehuld in leer in hun bek te schijten
|
Citaat:
Zet wat je gekocht hebt vervolgens naast je bed neer en je kan er de hele nacht na kijken zonder dat je je hoeft te schamen voor iemand anders. zoiets? Ik heb geen fetisch. Nouja mischien heb ik er wel 1 maar die heb ik dan nog niet ontdekt, want ik denk dat iedereen eigenlijk wel fetischen heeft. |
ik ben een perverseling, ja
|
Ik heb zelf geen fetish, maar hoe je er het beste mee om zou kunnen gaan? Er eerlijk over zijn, denk ik. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nou ook weer niet zo dat je van de daken moet schreeuwen dat je een fetish hebt, maar als je het gewoon accepteert dat je het hebt, hoef je je er ook niet zo druk om te maken. |
Ik hou erg van mooie handen, heb ik nu een fetish?
|
Mijn Vraag. Zijn Tieten En KOnten OOK FETTiSSENNN?????????
|
Citaat:
|
Even voor de duidelijkheid: een fetisj is iets wat je nodig hebt, zondar dat iets kun je niet geil raken. Een onontdekte fetisj is dus redelijk onmogelijk :S. Wel kun je een fetisj in ontwikkelsing hebben, iets dat langzaam een fetisj wordt.
Als je iets hel erg opwindend vind, maar ook geil kan worden zondar dat iets, is het een mania, geen fetisj. Dus, van mooie handen houden is niet persé een fetisj, alleen als je gen seks zou kunnen hebben, of niet geil zou kunnen worden, zonder mooie handen. |
Nog nooit van gehoord! Ik denk dat het er een beetje aan moet liggen of je het met je vriendin er over hebt!
Als je geil word als ze een zak over der hoofd trekt denk ik niet dat je het moet vertellen. Als het iets kleins is of wat normalers kun je dat tog gewoon vertellen!? :cool: Iedereen heeft zijn wensen :p |
Citaat:
@TS: je kunt een fetish niet wegstoppen. Wat je wel kunt proberen is je lichamelijke opwinding terug te roepen bij normale stimuli (bijvoorbeeld trekken op pr0n ofzo, om het maar rechtuit te zeggen). Gewoon zorgen dat je ook van een gewone seksuele situatie opgewonden raakt. Wat jou dan nog meer opwindt (wat dat ook is) kun je dan wellicht in een toekomstige relatie inbouwen zonder je partner teleur te hoeven stellen. En als je van gewone seks voldoende opgewonden raakt heb je misschien niet zo veel behoefte meer aan je fetish. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast vind ik shibari en plassex ook zeer opwindend ... de combinatie van die drie met twee vrouwen is m'n wildste droom :D |
Ook is een fetish met niet levende objecten, dus niet met lichaamsdelen. Met lichaamsdelen heet het partialisme (= seksuele interesse is uitsluitend gericht op een bepaald lichaamsdeel)
|
Citaat:
|
latex en sex ?
das dus wel een fetish ? |
Citaat:
|
je kan er niet van af. Je hebt het gewoon dus je moet ermee leven. In je relatie kan je er dus ook niet omheen. Take life as it is..
|
Ik geil op gele fora
|
shit, ik gebruikte het woord 'fetish' ook altijd in niet-seksuele context.
|
wat ik me eigenlijk afvraag..wordt een fetisj door een geestelijke of lichamelijke oorzaak veroorzaakt..?
geestelijk in de zin van bijvoorbeeld een jeugdtrauma, of lichamelijk in de zin van dat het lichaam alleen bepaalde hormomen afscheidt als het in contact komt (of zo) met een bepaald voorwerp. Hoe zit het eigenlijk? |
Een fetish is altijd geestelijk, al is t maar omdat die stoffen vrijkomen na bepaalde hersenprikkels.
Lijkt mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ lol @ Juice. |
rendiertruien (y)
mmmmm |
Citaat:
En ja, ik heb mijn fair share aan afwijkingen. Niet iets dat ik gewoon van de daken ga schreeuwen, en een echte reden om dat hier te doen zie ik ook niet echt. |
ik zie geen daken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
?? Ontopic: nee heb ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind niet echt foto's, maar als je er eentje wilt zien, kijk dan in de photogallery van the OC, waar seth er zo eentje aanheeft |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |