![]() |
Het (grote) voetbaltopic
Post hier al je standen/scores die je gespeeld hebt in een virtueel voetbal spel.
Zet ze neer als volgt; 1 Welke Game (bijv Fifa06, Pro evo 5, TIF 2005 etc) 2 Welke moeilijkheidsgraad (bij PES bijv ''4sterren niveau, bij FIFA bijv wereldklasse) 3 Welke club/ land tegen welke club/land, zet hierbij je eigen team in hoofdletters neer 4 De eindscore (e.v.t rustscore) 5 Eventueel de doelpuntenmakers Ik heb hier niets van gevonden in de zoekmachine dus ik neem aan dat ik de eerste ben die zo'n topic opent Laat ik maar eens beginnen: PES - 4sterren - AJAX-inter -0-2 (rust 0-0) PES - 4sterren - AJAX-fc Groningen - 4-1 (rust 1-1) PES - 4sterren - AJAX-psv - 2-2 (rust 0-2) PES - 4sterren - AJAX-ac milan - 1-4 (0-1) :cool: |
Ik heb laatst de demo van FIFA06 gespeeld en het gaat echt veeel te snel voor mij...
|
Citaat:
|
godsamme hoe kun je er nou trots op zijn als je met 4 sterretjes (ipv 6 sterren) uit vier wedstrijden maar 4 punten haalt! Waarom post je zoiets? Natuurlijk is het leuk om te zeggen dat je met je eigen team barca/real madrid/juventus met 5-0 afmat, maar het heeft niet heel veel zin om zoiets dan te posten :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zojuist weer wat gegamed...
PES - 4sterren - AJAX-roda jc - 3-1 PES - 4sterren - AJAX-heracles - 1-0 PES - 4sterren - AJAX-willem II - 2-3 :o |
ik zie het nu van dit topic niet.
als je nou eens wat videos van je mooiste doelpunten post. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |