![]() |
ben jij je fietsleutel wel eens kwijt?
Vaak of niet vaak.
Heb je handige opbergtips (y) Word je boos als je hem niet kan vinden :) Ik ben hem trouwens nu kwijt. :( |
Best vaak, maar ik vind em altijd redelijk snel weer terug. Mn eerste reactie als ik em niet kan vinden is altijd 'dan bel ik em wel even op', maar dat werkt helaas alleen als je je mobiel niet kan vinden :o
|
Ja, en ik word boos als ik hem niet kan vinden ja,
maar nu ben ik m'n fiets ook kwijt :( |
Ja, best vaak.
Je kunt natuurlijk zo'n truttig plankje met haakjes bij de deur hangen. Dan kun je steeds je sleutelbos daar aan hangen als je thuis komt. |
altijd, daarom ga ik ook met de bus :bloos:
|
Elke dag.
|
die van mij zit altijd in mn fiets
|
Nooit, ik fiets dan ook nooit, maar daarvoor was ik ze ook nooit kwijt. Ik stop ze gewoon in m'n zak/tas, en daar blijven ze dan ook.
|
Citaat:
|
Alleen als m'n broertje 'm weer eens stiekem heeft meegenomen.
|
Vaker niet dan wel.
|
Nee nooit. Wel ben ik vrij regelmatig mijn mobiel kwijt. Maar aangezien die altijd aanstaat bel ik dan gewoon even daar naartoe. :)
|
Citaat:
|
Een jaar of 2 geleden regelmatig, nu nooit meer.
|
Ik ben hem wel eens een paar keer kwijtgeraakt ja. :bloos:
En een keer dacht ik dat ik hem kwijt was en de dag erna ging ik op school bij de concierge vragen, en daar lag-ie gewoon. :s |
Citaat:
Nee ben m niet vaak kwijt... Mn fietssleutel is eigenlijk een van de weinige dingen die ik bijna nooit kwijt ben. :o |
Ik heb er eigenlijk 3 plekken voor:
- in mijn fiets - in mijn jaszak - in het voorvak van mijn tas (als ik geen jas aan heb of 1 met open zakken). Ik zoek dus nooit lang. |
Citaat:
|
Regelmatig, erg vervelend (n) .
|
Best vaak ja (n)
|
hm, eigenlijk nooit. Hij zit altijd in m'n linkerjaszak.
|
Ja.
|
Nee, nooit. :)
|
Citaat:
|
ben mij sleutels ook kwijt, kutkutkut :(
|
Citaat:
|
Handig: bewaar hem altijd op dezelfde plek in een tas die je meestal bij je hebt of in je rechter jas- of broekzak (linker jas- of broekzak als je linkshandig bent). Als je geen jas aan hebt en geen tas bij je en geen broekzakken, vertel dan aan iemand waar je je sleutels neerlegt 'hee, ik leg mijn sleutels op de keukentafel, oke?'. Dan weet iemand anders ook waar hij is en bovendien onthou je het dan beter.
Omdat ik mij niet aan mijn eigen tips hou ben ik mijn sleutels minimaal een keer per week kwijt. Meestal heb ik ze na ongeveer een kwartier weer gevonden. Vier keer heb ik nieuwe sleutels moeten laten maken. Ohja, als je je huissleutel aan je fietssleutel vastmaakt kun je niet het huis in als je sleutel nog in de fiets zit. Dat scheelt. Een opvallende sleutelhanger is ook makkelijk want dan kunnen anderen je helpen met zoeken. Of je koopt zo'n sleutelhanger die begint te piepen als je met een bepaald apparaatje een seintje uitzendt. Op schiphol heb ik die gezien voor 20 euro (40 euro als je 1 apparaatje + 4 sleutelhangers koopt) maar ze zijn vast ook op andere plaatsen te koop (en misschien ook wel voor minder geld). |
Ik leeg ze altijd op een kasje naast de kapstok. Lekker makkelijk, raak ze nooit kwijt(Y).
|
Ik stop ze altijd in mn broekzak, dus kben ze niet vaak kwijt :)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik nooit,, ik doe hem altijd op dezelfde plek en ik heb er veel aan hangen zodat ik hem niet opeens kwijt kan raken
|
Nee, ik doe ze altijd gewoon in mijn broekzak.
|
Soms raak ik ze kwijt en dan zit mijn sleutel gewoon ergens in mijn tas ofzo.
En mijn huissleutels ben ik vaker kwijt, dan liggen die ergens in een hoekje van mijn kamer. :o |
Wel vaker dan wel eens.. :|
|
Ik heb een cijferslot, dus nee.
|
Het valt eigenlijk wel mee.
Ik ben mijn fiets vaker kwijt. |
Nadat ik mijn fiets ben kwijtgeraakt heb ik nog wel sleutels maar geen fiets :(.
|
Ja, maar meestal blijken ze dan nog in mijn fiets te zitten.
|
Niet kwijt, maar laatst brak ie af in het slot. :s
Is ook niet fijn. En ik kreeg het uiteinde er ook niet meer uit... (n) Moest ik ook nog een heel nieuw slot aanschaffen (n) (n) (n) |
heb geen fiets
|
Mijn fietsleutel niet, mijn autosleutel wel.
|
Nooit. Heb een kettinkje aan m'n broek hangen, zittie altijd aan vast :)
|
Ik bewaar mijn sleutel altijd in mijn tas of jas. Nadeel is wel dat ik er meerdere heb... Dus ja, ik ben mijn sleutels regelmatig kwijt :s
|
Nee, want ik heb er stuk of 40 scoobiedoo dingen aan hangen!
|
Nee, nooit eigenlijk. Ze breken wel eens af, dat is veel vervelender :o
|
Ik heb een paar standaard plaatsen voor m'n fietssleutel, dus ik ben hem eigenlijk zelden kwijt :)
|
Citaat:
|
Gelukkig niet, hij zit aan m'n sleutelbos.
|
ja! En mijn autosleutel ook!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |