![]() |
Dagelijkse beslommeringen.
Vertel me wat je vandaag zoal deed. :) :) :)
|
computeren en treinen.
:( |
Ik heb zin om ROLOGEN te posten want ik gebruik ze eigenlijk zelden, dus bij deze:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Bericht aan de FB's: als deze post eigenlijk op ONZIN thuishoort mogen jullie hem gerust verplaatsen, hoor! |
Zit AngelLena je op de hielen?
Verder ga ik mijn paprika doorsnijden en daarna er over nadenken of in slaap vallen :) |
ik ben zojuist aangevallen door mijn kat want ik liet hem schrikken. dus nu heb ik weer eens gezellig een snee in mijn hand.
|
Citaat:
Ik maak muziek op de computer en het bevalt prima (Y) |
ik luister Lange Frans en Baas B en the Opossites (y)
|
IK ben aan het zappen, internetten en leren tegelijk :eek:
|
niets
|
Citaat:
Ontopic Ik werkte, en daarnaast heb ik 3 wassen gedraaid omdat ik over 4 dagen op vakantie ga. |
Made -marathon.
Ik schaam me plaatsvervangend voor de enge nerd die 'purrrrrrrdy' zegt . :( |
Ik heb gewerkt en de nieuwe MOJO gelezen (heel veel bladzijdes met the WHO!). Thuis heb ik met m'n voeten in een heel speciaal electrolyse voetenbadje gezeten, wat er voor schijnt te zorgen dat alle troep uit je lichaam er via je voeten uitkomt, en het water was idd erg goor, maar ik heb er zo mn twijfels over.
Ik heb ook nog geMarioKart en straks ga ik speklappies eten. jamjam. |
Ik heb vandaag de hele dag in excel gewerkt voor een kk toets en ik ga nu verder met access, yay.
|
AngelLena heeft verkering met 2B!..
|
Citaat:
|
ik ben brak en lig heel de dag al op de bank dvds te kijken. net gegeten en nu ff internetten en MIHOEN! luisteren. harrde band man!
|
Citaat:
En het leek me onmogelijk dat ze het daadwerkelijk was, aangezien ze in friesland woont. Maar ik kwam er net dus ook achter dat ze iets met 2b heeft. |
een beetje werken met een droge bek, daarna snel naar huis douchen omkleden en daar de familiedag.:):):)
daar gingen we gezellig spelletjes doen in teamverband, en ik won bijna alles behalve het sjoelen en kwartetten.(n) ook BEUGELEN :cool: :cool: anyway de winnaar moest op t podium en kreeg een domme paardenmedaille, dus ik was blij dat ik niet won.(y) daarna een degelijk diner, en nu val ik haast in slaap. |
AHAHA ik ben vriendjes geworden met de gothic kinderverkrachter DRACULA K :)
|
ik werd wakker om half 1 en ik ging weer slapen om 4 uur en nu ben ik wakker.
|
ik doe steeds wanhopige pogingen om te leren
en het is morgen al :s :s :s :( |
Geen flikker uitgevoerd vandaag.
Eigenlijk is deze dag echt klote. Je merkt dat je je zo verveelt dat je op een gegeven moment jezelf gaat irriteren. :o |
ik zit al de hele dag te irc en en snoep te eten (n)
straks word ik nog een stereotype amerikaanse nerd met een dikke reet en een kuthoofd |
Eh.. film gekeken, hond uitgelaten en tentamen geleerd.
|
Citaat:
En jongens, 2B! is echt wel een hottie in zijn fotoboek! Ik ben jaloers! |
Citaat:
|
geslapen, gelezen, tas ingepakt en proberen te slapen met nogsteeds hoofdpijn :mad:
|
Citaat:
Dry Bones <3 |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik heb ook geen draadloos netwerk. (n) Maarrrrr.... als het zover is ga ik je ass whoopen. |
Ik heb uitgeslapen tot twee uur, mijn vriend om 3 uur uit bed getrapt, gegeten en zitten ps2'en. Stuk gelopen want ik voelde me te lui en daarna heb ik even getraind en toen gekookt en tv gaan kijken en zometeen slapen want morgen vroege dienst (n)
|
Citaat:
Welke games heb je eigenlijk voor de DS? :) |
ik ben de hele dag al bezig met school :) en als ik naar het eindresultaat kijk dan heb ik het geveol dat ik het ook wel in 1 uurtje klaar had kunneN makne maargoed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gewerkt, héél hard gewerkt. En nu ben ik moe.
|
Citaat:
|
Ik heb vanmiddag 30 jaar vet van de keukentegeltjes afgeboend. Dolle boel was dat, ik heb nog allerlei experimenten uitgevoert zoals het vast plakken van een pan aan deze tegeltjes en die bleef 10 seconden hangen dat was letterlijk en figuurlijk vette shit
|
hahaha (y)
ik heb net het ontwerp van mijn binnen niet al te lange tijd te plaatsen tattoo wat bijgewerkt en geperfectioneerd. als dat ding er staat maken jullie kennis met de fotohoer in mij. |
ik voelde me heel de dag al kut en heb net mijn avondeten er weer uitgegooid (n) voor het eerst in eeuwen dat ik over mijn nek ging en wat zuigt dat toch
|
was sinds duizend jaar weer portier inplaats van buffet en ik heb alleen maar verdwaasd rondgelopen, de verkeerde zaal schoongemaakt en op mijn bek gegaan door die kut trappetjes.
|
blllllll bla bla blllll blip blllllll
hahaha wie doe ik na |
Citaat:
En ik vind het niet aardig. :( |
hahahaha :D
neeee je zit er echt helemaal naast:D |
Citaat:
|
naar de ouders van mijn ex geweest
|
ik heb ook de hele vakantie met huisgenoten in de huiskamer ge-Mariokart op de gamecube tering dat is verslavend zeg, ik ben nu echt goed. ik heb steeds dat liedje als je die gele ster krijgt in mn hoofd ook als ik ga slapen enzo.
Nu moest ik vroeg op en eet ik havermoutpap en ga ik zo naar school maar ik heb geen zin. ik ben nog toe aan vakantie want school gaat zo kut dat ik t niet weten allemaal |
zaterdag op mijn werk kreeg ik een WAARSCHUWING omdat ik in de kerstvakantie alleen op zaterdag had gewerkt en niet doordeweeks van mijn geweldig aardige baas :) maar ja doordeweeks ga ik liever bij de thuiszorg werken, maar dat zei ik er maar niet bij :) ook gaf hij als argument dat ik in de herfstvakantie niet had gewerkt, maar als hij zich ook maar een beetje had verdiept in mensen die wo doen had hij kunnen weten dat ik helemaal geen herfstvakantie had :) nu gaat hij het nog 2 maanden aankijken en als ik niet vaker kom werken dan 'wordt mijn plaatsje ingevuld door een ander' :) ik wou er al weg en nu ga ik er dus echt weg. maar ik werk alleen januari nog even en dan NEEM ik ontslag en ik ga zeggen dat ik een baantje zoek met meer inhoud. ok gister ging ik naar march of the penguins <3 het was een beetje saai, maar omg pinguins zijn echt grappig en lief, vooral mini's <33333
|
ik werd om 7u wakker, dacht wtf ik moet zo naar de trein. 7.40 in de trein, super druk, wist niet wat ik meemaakte want ik hoef nooit zo vroeg de trein te hebben :confused: toen euhh maar even naar de AH to go op den haag cs want ik had nog niet gegeten. daarna naar school, hertentamen strategie maken. en ik was op tijd oehoe. dus ik zat in dat lokaal, loopt er toch een leuke jongen binnen :eek: geen idee dat ie ook bij mij op school zat :confused: mja, tentamen gemaakt, ging goed en toen maar weer naar huis. oh en zometeen komen 2 meiden van school hier aan project werken eeeeeecht geen zin.
|
ik stond op, ging douchen en heb buikpijn :mad: en ik ga zo ontbijt maken en nintendo-en tot m'n vriendje weer thuis is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |