![]() |
stel dat je ..
Wat zou je doen als je de volgende morgen wakker zou worden naast
je buurman of een of andere totale onbekende? Ik zou vragen hoeveel pinten ik gisteren heb gepakt. |
Gillen :o Of heel snel mn spullen pakken en wegsluipen.
|
ik zou dr geld pakken en weg wezen ofzo
|
Naast m'n buurman? Mezelf beloven dat ik nooit meer zoveel drink. :o
|
M'n buurman keihard op z'n bek rammen en de politie bellen.
Ik drink niet, dus het kan niet zo zijn dat ik 'under the influence' was, en verder is mijn buurman sowieso ranzig, dus hij moet gewoon opgesloten worden. Ranzige kwijlbek (n) |
Heel hard gillen en wegrennen denk ik:\
|
Citaat:
|
onmogelijk
|
Heel erg schrikken, me afvragen waar ik ben en zo snel mogelijk weggaan!
|
Hmz..ik heb een aardige buurman maar ik zou toch heeeeel hard gillen denk ik :( of heeelsnel papa roepen
|
ik zou er echt niet aan moeten denken..
|
Onmogelijk :o
En anders zou ik weggaan en bang door de stad rennen ofzo |
Áls dat zou gebeuren zou ik in ieder geval het huis verlaten, misschien met wat eten, extra kleren.
|
'Jezus, ik moet gisteravond wel heel erg bezopen zijn geweest.'
|
Mijn buurman is 60+, dus ik hoop nooit nooit nooit nooit nooit naast hem wakker te worden. Mocht dat wel zo zijn zou ik weggaan, en een week later vragen wat dat nu was.
Een volslagen vreemde is niet erg, zolang hij er maar uit ziet als Johnny Depp (y). Is dat niet het geval, dan zou ik hetzelfde als bij bij mijn buurman doen. |
Mijn buurman is een klootzak die zijn vrouw, kind en hond verwaarloost. Dus ik zou me uit de voeten maken. (n)
|
Eerst raar opkijken dat ik bij mijn buurman in bed liggen, daarna snel weggaan en vervolgens de hele dag mezelf afvragen hoe ik in die situatie ben beland.
|
M'n huissleutels laten nakijken.
|
ik heb geen buurman :o
Maarem, ik zou me afvragen wat ik in godsnaam de avond ervoor heb gedaan en snel weg gaan. |
Naar mijn eigen huis lopen, als het daar al is, die persoon uit men bed kicken.
|
Opzoek naar de verborgen camera.
|
Hangt ervan af welke buurman.
|
Der nog een keer neuken
|
Goedemorgen wensen.
|
Shit, de buurman is in het verkeerde bed gekropen.
oftewel: Welke grapjas heeft mij vannacht verplaatst. |
Kijken wie er naast me ligt.
Optie 1: Mooie dame Blijven liggen en me bedenken dat gister en vandaag goede dagen zijn Optie 2: Minder mooie dame Ik ben pleite en ik kap met drinken |
een hard voorwerp pakken en er op los rammen
|
Citaat:
|
idd.. ze zeggen het
|
:)
|
Wat een vijandigheid hier allemaal.
Ik zou er toch echt vanuit gaan dat het m'n eigen stomme (waarschijnlijk dronken) schuld is dat ik er terecht ben gekomen. Dus als ie nog slaapt zou ik stil weggaan en als ie wakker is zou ik me excuseren (eventueel eerst vragen wat er gebeurd is) en alsnog weggaan. |
ik denk niet dat ik in staat ben om rustig te reageren, ik
raak meteen ik paniek als ik die enge kerel van hiernaast zie liggen :| |
ik zou zeggen: WTF vast een nachtmerrie.
En slaap gewoon door :p |
Hem het bed uit duwen en nog een paar minuten door ronken. Zelfs als het zijn huis is.
|
Zijn kop in de wc duwen en dan weggaan.
|
Naast mn buurman? Dan zou ik hardhandig zn nek omdraaien.
|
Hem aan zijn snorharen het raam uit gooien.
|
Slapen
|
dan zou ik een beetje in zn baard gaan kriebelen, hij is een hippie met geiten-wollen sokken.. en daarna dia's gaan kijken van zn bruiloft
|
De politie bellen, want dan zou ik gekidnapt zijn.
|
Koffie eisen.
|
Hem/haar uit bed kieperen en verder slapen. :p
|
Communiceren.
|
Hem welterusten wensen, omdraaien en verder slapen..
|
Douchen, heel lang douchen met veel zeep :|
|
Hm, volgens mij heb ik geen buurman... Maar serious, dit zou mij nooit overkomen, tenzij ik gedrogeerd was, dus ik zou proberen weg te komen (hopende dat ik niet ben opgesloten) en het adres onthouden en thuis de politie bellen. Mocht ik me nog enigszins rationeel kunnen gedragen op zo'n moment.
|
ik zou d'r nog een keer nemen
|
Ik word altijd naast mijn buren wakker, daarvoor zijn het buren.
Alhoewel ik ze nog nooit gezien heb :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou me afvragen wat er gebeurd is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |