![]() |
Wat was jouw ''auw'' moment van vandaag?
TS begint: Toen ik op mijn tong beet en mn knie stootte aan mn bureau.
:( |
struikelen over de hoeveelheid tassen die hier altijd staan :mad:
|
Nu, m'n tenen zijn bevroren
|
dat ik werd gemarteld door mn zusje,,
|
Toen ik alleen nog de Grote Markt in Groningen had en niet meer dan 124 gulden, en 1450 gulden moest betalen omdat ik op de Leidschestraat met een hotel kwam.
|
toen mijn kat me net aanviel zonder reden (n)
|
Nekpijn al een paar dagen.
|
Citaat:
|
toen ik bijna van de trap sodemieterde :(
|
Citaat:
|
Toen Peter tijdens Pang Tjak (kweet niet precies hoe ik het moet schrijven, het is een indonesische vechtsport) me een bloedneus sloeg. Was best pijnlijk, maar niet een grote bloedneus hoor, was wel snel over :)
|
Citaat:
|
Mijn rug al de hele dag.
Ik ben nu bij mn moeder en we zitten middenin een verhuizing. Ik zit nu dus op een matras op de grond met de laptop op schoot, en het doet pijn. :( |
Ik stootte mijn hoofd tegen de verwarming
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knie gestoten tegen een scherpe punt van een bed.
|
Op m'n tong gebeten tijdens diner.
|
Toen ik mijn tong verbrand.
|
door mn enkel ging. :|
|
Spierpijn van 6 uur training.
|
ik heb vannacht verkeerd op mn hand gelegen (ja ik slaap vrij raar) maar t doet nu dus nog pij (n)
|
Toen ik net na een half uur fietsen de stad binnenkwam en dat de winkels gesloten waren.
|
Mijn linkerhand die ik sinds een uurtje amper kan bewegen.
|
zere vingers aan mijn linker hand, na het in beslag leggen van het cadeautje (=gitaar) van mijn vriend. God straft meteen he?
|
Citaat:
OT: Geen auw momenten gehad nog. (y) |
Na 2 uur aan de telefoon zitten doet mijn arm zeer!
|
Citaat:
|
Kleine teen gestoten aan tafelrand :pijn:
|
Geen "auw" gehad meen ik.
|
Ik geloof dat ik vandaag ook zonder kleerscheuren ben doorgekomen...
|
Toen ik een 5 kreeg voor een opdracht waar ik dacht dat het minimaal een 9 zou zijn :(
|
M'n oogzalf was opgedroogd en ik had jeuk aan m'n oog en toen trok ik perongeluk een opgedroogd stukje + wimper mee.
:( |
Citaat:
|
Toen het openen van een flesje bier mislukte en ik mis sloeg op de aansteker.
|
Citaat:
|
Flauwvallen in de douche :o
|
Ik doe vandaag niet aan "auw" momenten.
|
Toen ik m'n ogen opendeed had ik een prettig wazig gevoel in m'n hoofd.
Toen ik opstond pakte een ijzeren handschoen m'n schedeltje beet. Toen dit lieve computertje uitviel en anderhalf uur werk met zich meenam de zwarte-scherm-diepte in werd ik boos, razend zelfs, en toen explodeerde dat arme schedeltje. Dat was auw. Moraal: alcohol is slecht. Of computers natuurlijk. Ik ben er nog niet uit. |
Kiespijn, en wel precies nu. Daarom zit ik ook beneden en lig ik niet in bed... En maar wachten tot die pijnstillers gaan werken :(
|
Toen de middelpuntvliedende kracht het won van de weerstand van mijn voorband. schaafwond op mijn knie :(
|
Citaat:
|
Vannochtend wakkerworden na de vorige dag fanatiek te hebben gesport terwijl je dat al anderhalf jaar niet meer hebt gedaan............spierpijn anyone? :(
|
Flinke hoofdpijn en om 5:00 wakker geworden daardoor en na 2,5 paracetamol heb ik het nu nog... :s
|
Ik stond in de douche, een shampoofles viel vanaf het rekje naar beneden. Ik doe mijn voet omhoog zodat hij niet op mijn voet valt. En dan haal ik mijn voet open aan de kraan.
|
Dat dit mijn laatste vakantiedag is. :(
|
Citaat:
mijn auw moment... *denkt* dat ik op moest staan terwijl mijn bedje zo heerlijk warm was. |
Citaat:
Jij forumt teveel, speelt teweinig spelletjes. :( Ot, rapport is niet goed. |
Citaat:
Ontopic: volgens mij heb ik die nog niet gehad vandaag *klopt af* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |