![]() |
Het PLUS-topic
Naar aanleiding van het topic van JCL, heb ik nu een topic geopend voor alles 'PLUSers' onder ons.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier nou veel mensen zijn die bij een PLUS-supermarkt werken. Ook heb ik de vraag wie er laatst bij de PLUSverkiezing was (de finaleavond) En namens welke PLUS Ook heb ik graag antwoord op de volgende vragen: Al sinds een aantal jaar (bijna 3) werk ik bij de PLUS hier in de buurt. Nu was ik wel eens benieuwd naar de ervaringen van andere medewerkers die ook werken bij PLUS in b.v. de vulploeg (andere afdeling mag ook). Wat vinden jullie er van? Leuke collega's? Goeie bedrijfsleider (belangrijk!) goede leidinggevende etc. En wat mag je dan allemaal wel en niet doen Lijkt me iig wel eens intressant om te weten hoe jullie het ervaren. @ de fb'ers: Als dit niet mag laat het maar ff weten |
jaa, ik werk bij de PLUS, en geef morgen wat uitgebreider commentaar.
|
Maak dan een centraal supermarktentopic. Straks krijgen we nog een Super-de-Boertopic, een van de Aldi, Lidl, C1000 en noem maar op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt toch niet zoveel uit, nog een supermarkt topic.
Zolang het er idd geen 10 worden, zou ik het gewoon zo laten. Als er geen animo voor dit topic is, zakt hij toch wel naar onder |
Jah, ik denk dat er hier ook weinig op gereageerd zal worden. Want plus is niet een supermarkt die over heel nederland verspreid is ;) . Hier in Den Haag hebben we namelijk geen plus.
Maar goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem anders het overkoepelend orgaan, zoals Corus ed.
|
Van gesmolten staal naar supermarkten? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Schuitema valt ook onder Ahold :o Citaat:
|
We laten deze open. Als er vraag naar is zal eht topic blijven, zo niet dan zakt ie idd vanzelf, zoals Roos al zei.
|
Citaat:
Ik denk dat Laurus bedoeld wordt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |