![]() |
hoeveel fietsen gebruik jij in een jaar?
Hoeveel fietsen gebruik jij in een jaar? hoeveel gaan er elk jaar weer doorheen en worden gejat of raak je met je dronken hoofd kwijt?? ( ik noem maar wat )
Ik ben afgelopen jaar een fiets kwijt geraakt. hij heeft de geest gegeven. een andere fiets staat voor de zoveelste keer met lekke banden zodat ook deze kan worden afgeschreven. |
Minimaal 1. :)
Ik moest laatst wel een stadsfiets kopen, want anders zou mijn mooie fiets toch gejat worden. Maar op die stadsfiets zitten zoveel sloten dat hij jáááren meekan. Offtopic: dr.dribbel! |
0,1 fiets per jaar.
Voor de minder intellectuelen onder ons: dat is 1 fiets per 10 jaar, ja. |
Citaat:
|
1/9 fiets, maar dat is alleen maar in de tijd dat hij in mijn bezit is. Dat ding is al een jaartje of 20 oud (y)
|
Citaat:
|
Ik doe al 5 jaar met dezelfde fiets :cool:
|
ik heb deze fiets nu 4 jaar, ben benieuwd hoe lang hij nog blijft staan bij het station.
|
Tot nu toe hooguit 1 per jaar, deze heb ik nu al een klein jaartje, die daarvoor 5 jaar ofzo :o
|
> V&V
Ik heb één fiets die al 8 jaar meegaat en één fiets die nu 6 maanden als stationsfiets functioneert. Dus ik gebruik er 2 in een jaar, maar niet omdat ik ze gejat worden oid. |
Eentje, maar die is zo afgeragd dat de moeite om de ketting door te knippen (of het wiel los te maken) niet opweegt tegen et rijplezier van de dief, laat staan de verkoopprijs.
|
Citaat:
|
Ik heb de mijne al enkele jaren en ik wil hem liefst ook nog een hele tijd blijven gebruiken.
|
Citaat:
|
Ik denk ongeveer 2 per 3 jaar.
M'n huidige begint moeilijk te doen, vooral bij versnellen heeft de ketting moeite om met de tandwielen mee te draaien. |
Wel één hele, nog niet eens eigenlijk.
Mijn fiets is iig jatproof en daarnaast doet hij het nog steeds. |
Ik doe nu 7 jaar met mijn huidige fiets. Maar ik woon dan ook niet in de stad waar ze steeds worden gejat ;)
|
driewielers niet meegerekend, zit ik aan 7 op dit moment. Laat ons zeggen dat ik al ongeveer 16 jaar kan fietsen zonder steunwieltjes, dan maakt dat 0,44 fietsen per jaar :)
edit: 7, waarvan ik er nog 2 heb en die beiden nog berijdbaar zijn. |
iets van 4 ofzo, gebruikt een hele oude het meest die kan je gewoon neerpleuren en niet op slot doen, verder staat er een atb in de stalling die ik nooit gebruikt
|
ligt eraan wat in de mode is natuurlijk
|
Ik doe nu al 8 jaar over mn fiets en hij kan er nog wel een tijdje mee :)
|
gebruik of verbruik?
Ik gebruik er misschien 10 maar verbruik er geen een |
Ik denk wel dat ik gemiddeld 3 fietsen per jaar verslijt.
|
Citaat:
|
0.2 :d
|
laatste tijd een stuk of 5 minimaal per jaar
|
Citaat:
|
Ik heb altijd hele oude, brakke fietsen, maar ook een enorm talent om ze binnen zeer korte tijd te slopen.
Gemiddeld per jaar dus zo'n zes fietsen.. :bloos: |
Ik doe al 7 jaar met dezelfde fiets :s lang leve de dorpjes :cool:
|
Ik doe al bijna negen jaar met mijn fiets, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij gestolen wordt.
|
Uhm.. deze fiets heb ik nu 8 jaar denk ik?
En mijn andere (staat bij mijn tante) is 10 jaar denk ik |
ik heb mijn fiets al sinds groep 8, dus dat is, um, ruim 12 jaar (Y)
|
Mijn fiets is 3 jaar oud.
|
Ik heb momenteel 2 fietsen: eentje in Tilburg, die is van mezelf, fiets ik door de week mee. En andere in Maastricht, die eigenlijk van mijn pa is. Daar fiets ik in het weekend mij.
Maar wat betreft kapot gaan van fietsen / jatten van fietsen, zoiets is gelukkig nog niet gebeurd bij mij. Ik rijd dus al jaren lang op dezelfde fietsen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |