![]() |
klein probleempje....
Hoi!
Ik heb sinds een weekje een nieuwe vriend en toen hij bleef slapen en we beiden wel sex wilden, kreeg hij wel een stijve, maar het lukte niet om het zo maar te zeggen, omdat hij niet stijf genoeg was :rolleyes: (hmm klinkt erg stom haha) maar oke, ligt dit nu aan mij? Kan ik er iets aan doen? We hebben beiden al eerder sex gehad, dus twijfel ik nu een beetje aan mezelf... Wat kan ik eraan doen zodat 't wel lukt? Tnx alvast! |
T zullen de zenuwen wel geweest zijn.
Overigens kan je ook altijd nog met je mondd of met je handen de boel wel hard krijgen he :) Verder niet druk om maken, volgende keer beter. |
Blijven oefenen ;)
|
Soms is hij nog gewoon wat moe, of teveel afgeleid ofzo.
gewoon even laten rusten :o en later nog eens proberen. Hij kan bijvoorbeeld in de tussentijd met jou bezig ofzo. |
Citaat:
Dat het niet lukt kan aan allerlei dingen liggen. Hij kon zenuwachtig zijn, moe, dronken, kort daarvoor een orgasme gehad hebben etc. Volgende keer nog eens proberen, en vooral niet teleurgesteld kijken als het eens niet lukt. Er zijn zat andere leuke dingen die je kunt proberen. |
Citaat:
|
Waarom is er nog niet geoppert dat die gozer homo is?
|
Citaat:
2. Omdat het dan geopperd zou zijn |
Citaat:
2) Point taken. |
Citaat:
|
omg :p
|
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein probleem
|
sexylexy klinkt echt zoo fout. :(
|
Citaat:
Misschien is hij homo? |
Je kunt ook, als hij wel bijna maar net niet helemaal stijf genoeg is om hem naar binnen te krijgen zijn penis even een beetje afknijpen aan de 'wortel' (haat dat woord eigenlijk, maar dan is het tenminste duidelijk). Daardoor verhard je tijdelijk zijn penis en kan je hem wel naar binnen krijgen. Als hij eenmaal in je zit, is dat voor hem misschien zo'n geruststellend idee dat hij geen last meer heeft van de zenuwen :) en dan wordt hij uit zichzelf wel hard.
Maar voor de rest: maak er geen punt van, het komt vanzelf wel. |
misschien heeft hij langer dan 1 week nodig voor hij echt seks wil?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |