Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat is het liefste... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=133789)

casey 20-06-2002 12:57

Wat is het liefste...

Wat is nu het liefste, meest romantische dat iemand ooit voor je heeft gedaan?
En wat is het meest lieve wat jij hebt gedaan voor iemand?
(hoeft niet spectaulair te zijn, gewoon.. lief!)

casey 20-06-2002 15:52

oesje, da's nie erg lief..

casey 20-06-2002 16:07

oh, ik zie nu pas een andere topic staan die er verdomd goe op lijkt.. dus als jullie deze sluiten, dan snap ik dat volkomen!

Rosie 20-06-2002 16:21

Het liefste wat ie heeft gedaan voor mij, is bestaan.. Nee, alles wat ie doet vind ik lief.... Ben zo verliefd maar het gaat nu zow kut, dus ik word nog depri'er van deze topic maarja..

Zucht.. hij is zow lief..

xxx

casey 20-06-2002 19:06

Oei, da was zzeker nie m'n bedoeling.. als je wilt praten ofzo..

BrunetJuh 20-06-2002 19:26

saampies in droomvlucht.....zucht..... :p

cerys 20-06-2002 20:03

iig niet het zo ver van me vandaan wonen :/

~Sjeherazade~ 20-06-2002 20:07

Me helemaal naar huis dragen (en het was wel een eindje) omdat ik kapotsteendoodmoe was na het uitgaan...'k Had ergens wel medelijden met de jongen (nu nog steeds m'n vriend btw) ma soms ben ik wel gemeen :p.

cha0s 20-06-2002 20:14

me een neusbrugpiercing en een industrial geven...
niet alleen omdat k die 2 piercings al erg lang wou, maar ook omdat k ze van haar kreeg en 't .. mja.. toch iets van een soort verbinding is met elkaar. (alsof je een kettinkje geeft ofzo .. i dunno... kvind 't speciaal.)

(en ook dat ze er altijd voor me is, en zoveel begrip heeft voor me als k weer es onzeker ben.)

en 't meest lieve wat ik voor iemand heb gedaan.. i dunno, dat moet die andere persoon dan toch zeggen? (mischien vind ik het wel 't liefste, maar vond zij 't het stomste wat ik ooit heb gedaan voor dr..... weet ik ut :p)

Freyja 20-06-2002 20:33

Mh... *glimlacht gelukkig*

Niet veel bijzonders. Ik ben te vaak op de vlucht gegaan voor die lieve dingen omdat ik niet zo terug kon doen.

Mh, ik weet er een, ik kreeg een bal tegen m'n kop met voetbal en toen stond ik allang weer, maar hij kwam eraan en legde zo heel lief troostend een hand op m'n rug, 'gaat het wel?'

Stomme actie van hem want ik werd er alleen maar verliefder van :D:D:D

DEChengst 20-06-2002 22:05

Hallo zeggen.

-Desecrator

HeerVanHasselt 20-06-2002 22:24

Citaat:

Morgan schreef:
Mh... *glimlacht gelukkig*

Niet veel bijzonders. Ik ben te vaak op de vlucht gegaan voor die lieve dingen omdat ik niet zo terug kon doen.

Mh, ik weet er een, ik kreeg een bal tegen m'n kop met voetbal en toen stond ik allang weer, maar hij kwam eraan en legde zo heel lief troostend een hand op m'n rug, 'gaat het wel?'

Stomme actie van hem want ik werd er alleen maar verliefder van :D:D:D

zit/zat je onder/op voetbal dan?

nps 21-06-2002 18:27

Het liefste wat mijn vriendje ooit voor me heeft gedaan?

Er altijd voor me zijn! Vooral tijdens mijn examenperiode. Ik was supergestresst en geprikkeld, maar toch bleef ie lief voor me

*awwwwww* :)

Sincerely yours 21-06-2002 22:42

Me voorzichtig duidelijk maken dat ze me niet wil. ;)

steefie2002 22-06-2002 10:23

ze huilde omdat k haar leuk vond..... (en zij mij ook natuurlijk :rolleyes: )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.