![]() |
Hoe verwijder je de gehele geschiedenis uit je pc?
Als je een adres in de adresbalk typt, komen er altijd verwante pagina's onder te staan. Hoe verwijder je die compleet?
Het gaat nl niet door alleen de geschiedenis te wissen.. |
Software & Multimedia
|
(H&T----> S&M)*
verder zou gewoon je geschedenis verwijderen genoeg moeten zijn. vaag :confused: misschien tijdelijke internet bestanden ook verwijderen? -de postbode- *(Tofke_H was me net voor:p) |
*proest:D* 3 x raden wat jij aan ut doen was:p
|
Citaat:
|
eechtermuisknop op je taakbalk
[eigenschappen] dan 2e tabblad dan daar kun je verwijderen keizen in MSIE ctrl+h doen en dan de internet his. wissen |
Citaat:
|
MSIE = MicroSoft Internet Explorer
|
Zeer mooi, maar die staat er niet in...
Heeft dat te maken met het feit dat ik kabel heb? Nee toch? *Gaat later informatica studeren* :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat geen browser?? :o*Schaamt zich diep*:o *Duikt onder tafel*:o |
Citaat:
MSIE is dus het programma waarmee je over internet surft... |
Citaat:
Ik klik met rechts op taakbalk, eigenschappen, dan op 'geavanceerd' en dan op 'verwijderen'. En dan? |
Citaat:
Kijk even linksboven in je venster die je open hebt. Wat staat naast het icoontje? |
Staat nu alleen die E van internet met dat papiertje erachter.. En dan de titel van deze site..
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu? |
Citaat:
Maar waarschijnlijk is het Internet Explorer :) |
Citaat:
*Computerles voor beginners* |
Citaat:
Druk op Start -> Uitvoeren en typ in 'regedit' (zonder de quotes). Ga dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs en verwijder de urls die je wilt. Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade tengevolge deze actie door de gebruiker |
Citaat:
Voordat ik kabel had, hadden we internet via CompuServe, denk dattut daar aan ligt. |
Citaat:
|
Kep ze nu verwijderd, maar als ik op 't pijltje rechts van de adresbalk klik, komen er nog steeds alle adressen... :(
|
Citaat:
Even je browser afsluiten, weer regeditten, browser opstarten en ff checken |
Citaat:
|
misschien even zoeken in het register op 'TypedUrls' ? En dan de urls verwijderen maar NIET de sleutel TypedUrls
Damn.. moeilijk uitleggen aan een n00b :p |
Citaat:
Het is toch best moeilijk. In dat register staat niet bijzonder veel; alleen importeren en exporteren ensow. |
Citaat:
druk op CTRL + F... (voor zoeken) of... Bewerken -> Zoeken ? |
Citaat:
|
Klik boven in beeld op "Extra", dan op "Internet-Opties...", dan op de knop "Geschiedenis wissen" bijna rechtsonderin en dan twee keer op OK.
Als er geen menu "Extra" of geen optie "Internet-Opties..." bestaat, ga dan naar "Beeld" en naar "Opties" en dan op de knop "Geschiedenis wissen" bijna rechtsonderin en dan twee keer op OK. Zo, voor als je weer online komt :D |
Citaat:
|
Yo, ik heb die ook geprobeerd, er staat als je alles doet zoals je het zegt
° standaard en alle urls die ik sinds geschiedenis wissen heb geprobeerd, ma die url gaan wel weg, ma die voor ges wissen blijven dus in het geheugen staan ps: ik ben nie zo blond als de vorige dumbass ma ik vind het toch ook nie. moet ik die standaard verwijderen ofzo? let me know tnx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |