![]() |
Welke uitvinding zou er volgens jou nog moeten komen!
Die van mij is de computerafstandsbediening.
Waarmee, je tv kan kijken op je computerscherm en dan lekker zappen. Dat doe je dan doormiddel van een knopje in windows zodat je dan de standby daarvoor aankan zetten. En dat kan je natuurlijk uitwerken dat je naar je favoriete webpagina's kan zappen :o Ik heb het nu opgeschreven nu gaat iemand anders er veel geld mee verdienen :o Ik heb nog veel meer ideeen, maar die houd ik geheim dan moet je maar niet rippen :o ;x ;x ;x Het zal vast wel bestaan denk ik ;x |
Een muis met 3 functies is zo ouderwets :o :p
|
ik wil een telefoon met een batterij die nooooit opgaat!!
|
Een snellere, betere, fijnere enzovoort computer voor hier op school :o
|
en ik wil dat mijn was droog en gestreken uit de wasmachine komt :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat me ook wel wat lijkt is eh.. in die film van Harry Potter zie je een tentje en als ze er binnengaan is het een soort paleis. Dan zou ik eindelijk kunnen tennissen in mijn kleine kamer, iets dat ik altijd al wil :o:o:o
|
Een toverstokje waarmee ik alles kan doen wat ik wil :cool:
|
Een Ctrl+f functie IRL
* nerd smiley* |
Citaat:
Ik geef mezelf de CTRL+v functie en dan plak ik mezelf op succesvol en rijk en slim enzo. Nog meer: *de dag van meer dan vierentwintig uur; want nu zijn dagen te kort *sleutels die niet zoek raken |
Een leesbril waarmee je een A-4 in 10 seconden gelezen hebt. :cool:
|
Citaat:
|
Geef mij mss maar een manier om intelligentie rechtstreeks te downloaden naar je hersenen. Zijn we ineens van de school en de examens af..
*blokt weer verder* |
Oh! de magische tent van Harry Potter en Lente en de CTRL+F functie in het echt want soms dan lees ik iets en dan gaan mijn vingers vanzelf in de ctrl+f stand, tot ik doorheb dat er geen toetsenbord onder mijn vingers is en een gewoon papiertje voor mijn ogen. :(
|
Dat je alle spullen die je kwijt bent kunt opbellen, net als je telefoon :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
* sleutels * agenda * portemonnee en misschien nog wat. |
Een robot die zoveel op mij lijkt dat je het verschil niet merkt, zodat hij voor mij kan werken en ik laks in bed kan liggen. (y)
|
Een soortemet middel dat je tanden voor gaatjes moet behoeden. Natuurlijk nog wel tandenpoetsen om vervelende geuren en kleurvorming te voorkomen, maar dat je iig geen gaatjes meer krijgt. Niet dat ik ooit gaatjes gehad heb hoor :o
|
goede vertaalmachine/samenvatmachine
en iets wat bijhoudt waar al je spullen liggen |
Een wekker die er niet alleen voor zorgt dat je wakker wordt, maar dat je ook meteen echt wakker bent en zin hebt om op te staan :o
|
Teleport
Tijdmachine |
Draadloze oortjes voor m'n mp3 speler.
|
Een machine die er nog ff een paar uur bij aan plakt als je die nodig hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
draadloze earphone |
Fiets.
|
Citaat:
Je kan hele kleine zendertjes kopen, die allemaal richten op een computertje, of van mijn part software ofzo, dat ding ontvangst dat dan en dan kan je dus kijken waar alles is. Ik wordt van een grootgebruiker van die zendertjes, want ik wil er een voor mn telefoon, sleutels, schoenen (die ben ik elke ochtend kwijt) al mijn schoolboeken etc. O, en ik wil een tandenpoetsmachine, zo van je hoeft er maar voor gaan zitten en hij doet het werk, ik heb een hekel aan tandenpoetsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een wensparaplu.
|
Een apparaat waarmee al mijn gedachten automatisch naar mijn computer worden overgebracht.
Ik baal ervan dat ik mijn momenten van genialiteit vaak op dat moment niet kan vastleggen. En ik vergeet het altijd weer:( |
Hologram-televisie.
Een teleportmachine. Een boek dat je maar een keer hoeft te kopen maar waar oneindig veel verhalen in staan. Maar het is niet dikker dan een agenda :) Battereien die nooit leeg raken. |
Citaat:
Ontopic: een anti-domheidsinjectie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bril waarmee je in een paar seconden een bladzijde kan lezen.
|
Citaat:
3D TV De oorlogen van het journaal in je huiskamer. :cool: |
Citaat:
|
Nu ik er over nadenk:
een toverstokje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
alt+ctrl+delete irl
En dan alle rotzooi en vervelende mensen laten verdwijnen. :) :) |
Een machine waarmee in 1 druk op de knop je hele huis is schoongemaakt.
Incl afwas etc. :) |
En ohja, een chip in je hersenen waardoor je alles wat je wil onthouden ook onthoud. (y)
|
De 'doedezedagovernieuwknop' :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |