![]() |
Gun
heeft er iemand dit spel?
Ik heb hem gisteren gekocht en kan 'm echt aan iedereen aanraden.... |
Waarom? de besturing is kut, de animaties houterig, de vrijheid zwaar gelimiteerd.
Nee ik kan het iedereen afraden. |
Citaat:
|
Citaat:
Mmmm..... Ik vond de game juist erg vermakelijk. Speelde ook erg lekker en geen probs met de animaties... Alleen jammer dat de game zo leeg en kort is. Maar ik bleef hem wel aan een stuk door spelen :) |
Citaat:
Geen van drieën. Gamecube. Bij mij speelt hij in ider geval wel lekker. Geen houterige animaties enzo. En behoorlijk wat bewegingsvrijheid naar mijn idee. |
Voor een modern spel loopt het grafisch nogal achter, de besturing is waardeloos en de engine daarintegen zuigt ook nogal. En niet te vergeten, het spel is binnen no-time uitgespeeld. Half-Life 2 duurde nog langer om uit te spelen.
|
Ja, het is idd nog al snel uitgespeeld ben ik achter. Ik heb hem nu al compleet op 100%. Ik mis alleen nog een paar goudvoorraden.
Ik denk dat ik maar voor een second playtrough ga.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat vind ik wel. |
Citaat:
|
zeer, zeer slecht spel
heb em een uurtje op de pc gespeeld en toen was ik het echt goed zat. zonde van mijn downloadtijd. |
Het is inderdaad een spel dat je pas als classic moet kopen voor 5 euro. Maar verder is het aardig vermakelijk.
Zoals Captain N al zei, is de vrijheid zeer gelimiteerd. |
besturing is inderdaad kut, verder vind ik het wel leuk,
maar op al die indianen mikken met kutbesturing is gewoon te vervelend. |
ik kan hem iedereen ook aanraden
Als 'ie in de budget bak ligt:o |
gewoon kopietje maken :D
|
Het is wel aardig als je van het genre houdt (western). Er zijn namelijk niet veel games in die stijl gemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |