![]() |
Neus snuit technieken.
Iedereen doet t wel eens, zn neus snuiten, vooral in deze roerige tijd van verkoudheid.
Maar nu, wat voor technieken kan je in de strijd gooien om optimaal snuitgenot te halen uit een stukje wcpapier, uit een theedoek of uit een tissue? Persoonlijk ben ik fervent wcpapier snuiter, nadeel eraan is dat je veel wc papier nodig hebt voor weinig gesnuit, maar hoe anders? Iemand? :) |
Vies topic.
|
Je kan het effect van een nies vergorten door in fel licht te kijken.
|
ja klopt :) goed niezen is lekker
|
Ik snuit medisch verantwoord (zachtjes) in een zakdoekje.
|
In de trein is het altijd leuk je neus te snuiten in de kleren van de slapende reiziger naast je. :o
|
Ik snuit ook medisch verantwoord. Papieren zakdoekje, aan de onderkant zo vouwen dat het snot niet naar je mond kan stromen, linkerneusgat dichtduwen, zachtjes door rechterneusgat blazen, rechterneusgaat dichtduwen, linkerneusgat niet meer dichtduwen, zachtjes door linkerneusgat blazen, zakdoekje zo wegpakken dat ik mijn neus schoonveeg als dat nodig mocht zijn.
|
Deze topic doet me denken aan die vieze uit-je-neus-eet-sig. :(
OT:Hard en zuiver. |
Eigenlijk is mijn neus nooit verstopt.
Maar als het toch gebeurt: snuiten in een stoffen zakdoek, niet te zacht, niet te hard. En zonder toetoetgeluid. |
Citaat:
|
Toiletpapier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik tissues van kleenex want daar zit balsemspul op en nu is mijn neus nooit meer kapot als ik heel verkouden ben. (y)
En ik snuit door één neusgat dicht te knijpen en dan de andere te snuiten en andersom. |
Citaat:
|
In de zomer zijn er meer mensen verkouden dan in de winter. :o
|
Niet zachtjes.
|
Ik haal mijn neus op.
|
Tissues. :cool: (y)
|
Ik haal mijn neus meestal op, want mijn neus loopt harder dan ik en dan zit ik de hele dag met een stuk wc-papier of keukenrol voor mijn mond.
|
Citaat:
|
Ik snuit. Meer wil ik er niet over kwijt.
|
Ik ben fan van tissues en om ze daarna in het wilde weg in mijn kamer rond te gooien ('s nachts uiteraard, ik wil niet naar mijn prullenbak lopen). :o
Ik vouw hem altijd 1 keer op (ook een zakdoekje, die vouw ik open en dan weer dicht) Dan snuit ik in een hoekje, dat ik wegstop in een leeg stuk. Tot het papiertje 'vol' is en dan zoek ik het laatste droge stukje om mijn neus af te vegen. ik schaam me altijd als ik mijn neus snuit, maar vertellen erover is blijkbaar niet zo moeilijk. |
Je drukt een neusgat dicht, en perst dan zoveel mogelijk lucht door 't andere neusgat en dan maar hopen dat er niemand in de buurt loopt :D (n)
|
Ik snuit nooit mijn neus. Ik haal mijn neus op.
|
Mooi topic, hier ga ik eens over nadenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om er nog even op terug te komen; ik doe twee neusgaten tegelijkertijd. Eén voor één is tijdverspilling. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: niet zo verantwoord als Sarah, maar het komt wel in de buurt. |
Citaat:
Okay, that was lame. |
Citaat:
|
Ik snuit mijn neus zachtjes in een zakdoek.
|
Als ik mijn neus snuit maakt dat enorm veel lawaai. Ik ben een medisch onverantwoord snuiter. Ik gebruik ook vaak stoffen microben-zakdoeken :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah?
|
Citaat:
|
Ik snuit altijd vrij hard en gebruik meestal een stoffen zakdoek. Ook wel een snotslemmel genoemd. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |