![]() |
Drum 'n Bass topic
Er zijn hier vast en zeker meer liefhebbers van dit genre..
Ik ben hier nog niet zo toegewijd in en zou graag artiestennamen willen delen. Wat ik op dit moment erg leuk vind zijn de volgende titels : Aphex Twin, Orbital, Pendulum en Photek maar er zal vast nog wel meer leuks te vinden zijn :). Voor de draad ermee :). |
|
www.breakbeat.co.uk en dan studiomixes, en gewoon verschillende mxes kiezen, je hoort vanzelf wat leuks, en je zoekt de naam erbij op. enz. enz.
|
Aphex Twin en Orbital zijn nauwelijks drum n bass:).
Maar goed, (echt heel saai trouwens dit terugekerende topic, beperk me ook steeds meer in het noemen van namen, alles komt toch wel langs:p) : Ed Rush & Optical |
als je pendulum dope vind moet je subfocus eens checken
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
\[2005] drifter - timewave audio - timewave001\aa-drifter-she_gives_me_forever-sour.mp3 |
Citaat:
|
goldie is heerlijk (y)
|
Citaat:
|
Dring Toy
|
Citaat:
zo laat op de middag is Omni Trio toch lekker rustig hier in een lege woonkamer |
omni trio is relaxed
dit dig ik ook wel; digital john b london elektricity high contrast ben sage chris su 60 minute man pendulum duo infernale vector burn |
Citaat:
Orbital is meer ''luistertechno'' het album In sides vind ik als jazz/fusion liefhebber nog heel goed te pruimen. :) De cd met een speelduur van 72 minuten bevat zes lange ambient/technonummers. Op In Sides maakt Orbital weer gebruik van een breed scala van elektronica. Ondanks het feit dat de cd maar zes nummers telt, is het zeker geen eentonige plaat. De variatie in verschillende klankkleuren en melodielijnen is groot. Ambient, techno het is allemaal te horen op In Side. Een dansplaat is het echter niet.. |
goldie(Y) was laatst in eindhoven, was echt vet(Y) :D
REDZONE :D (Y) http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=257 :D # MARCUS INTALEX (SOUL:R, REVOLVE:R, UK) # D-BRIDGE (EXIT, BAD COMPANY UK, UK) # MC STAMINA # # Residents : MARTYN, NYMFO, PRESSURE, MC JAY (Y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |