![]() |
Brood of wat er op lijkt, en wat er lekker op is
En dan natuurlijk zo goedkoop mogenlijk (y)
-knakkenbrood met kaas -roggenbrood met choco -beschuit met choco vlokken -wit brood met goedkope jonge kaas -bruinbrood met marmite en tomaat (y) |
Bruin broodje gezond :o (y)
Wit broodje frikadel met mayo :cool: Sesamzaad broodje met een flinke hamburger, kaas, uitje en saus (quarterpounder) (y) :cool: |
Ik hou heel erg veel van zo donker mogelijk brood, meergranen met zaadjes enzo :cool: Het liefst versgebakken. En dan met roomboter en oude kaas <3
|
gebakken ei, warm vlees. Lekker op elk brood :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Surinaams puntje met kousenband of pom.
|
Citaat:
|
Ik hou van zo donker mogelijk brood met veel zaden en pitten, heerlijk. En dan het liefst met vleeswaren.
Verder ben ik ook gek op Knackebrod, Finse ronde, Rijstwafels, Roggebrood etc, allemaal met jonge (of jongbelegen) kaas! :) |
Oerbrood met van die 'light' kaas. :o
|
zo donker mogelijk, vers gebakken en dan met geitenkaas (y)
|
Citaat:
En knackebrod, meergranen. (y) |
Citaat:
|
- donkerbruin broodje met sla, oude kaas, tomaatje en ketchup :)
- roggebrood met kaas en tomaat - hard wit broodje met hagelslag |
Broodje frikadel. (y)
|
Oerbrood. (y) (y) Met honing.
Verder zo donker mogelijk met veel pitjes enzo, en ik vind het wel gaaf als het ook nog veganistisch is. |
Citaat:
|
Donkerbruin brood met kaas en tomaat en veel peper. <3
|
Slap witbrood met roomboter en pindakaas (L)
|
Oh, en versgebakken pistoletjes met kruidenkaas. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Hamburgers en cheeseburgers zelf maken is inderdaad goed te doen. Broodje frikandel/kroket Broodje haring/zalm/garnalen Lekker vers brood (AH) met 'gewoon' lekkere kaas /worst. Hmm ik hou van brood met lekker beleg :cool: |
Mijn tante haar brood uit de broodbak machine geweldig (y) :D
Maar ik ben niet zo weg van oer- en donkerbrood. Top beleg Filet American! :) |
Citaat:
|
melk en ei word vaker alleen bij brioche gebruikt.
Als ik zelf brood maak komt er in: gist, bloem, suiker, zout, boter en water. Dan natuurlijk een smaakstofje, zoals mosterd, pesto, en noem maar op. ik weet alleen niet, gist behoort dat niet ook tot dieren, die jongens leven ook. |
zeebonkje met leverworst en wat peper
|
Eet het liefste verse meergranenbroodje ( zoals die meerganen triangelbroodjes van de AH) en dan met gestampte muisje, abrikozenjam of met rosbief en wat sla enzo ertussen.
|
Vers oerbrood met filet american
of warme pistoletjes met kaas en kerrie <3 |
Citaat:
Zo nee, dat is echt een aanrader!! :o :D |
Een bruine boterham met pindakaas, chilisaus en evt. een beetje sambal.
Goedkoop en heel lekker (y) |
bagels met rosbief (+peper en zout), jam, (oude)kaas, chocolade etc.
|
zelfgebakken volkorenbrood (dat alleen al is een taartje :p ) en dan met kruidenkaas zoals val blanc en boursin.
|
Roggebrood met geitenkaas, daarnaast vind ik de broodjes van Bufkes erg lekker, maar wel een beetje duur en niet al te gezond :o
|
broodje met selerij(ofzo) selade of kipkerry
|
broodje met zalm en bosuitjes in de oven.Daarna nog wat paturain erop en je hebt een hemels broodje(L)
|
Gist is een micro-organisme, dus geen dier :) vergelijkbaar met schimmels en bacteriën, dat zijn ook micro-organismen. Alleen vind ik het dan wel raar als iemand veganistisch brood wil maar dan toch honing er op doet, honing is niet veganistisch :o maar ach.
Bruin of meergranen brood dat van binnen zacht, maar niet week is en een knapperige korst heeft (y) dat is lekker met elk soort beleg en ook zonder beleg. En dan het liefst in wat dikkere plakken. En warme croissantjes met abrikozen- of pruimenjam <3 vooral als het 'echte' croissantjes zijn, maar afbakdingen van de aldi accepteer ik ook. |
Ik ben enorm hypocriet en vind niet dat die bijen er echt erg aan toe zijn, althans niet bij biologische honing. :o
|
witbrood met ei, augurk, kaas en mayo
brood met zalm en mayo witbrood met pindakaas en hagelslag :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker volkoren eigen gebakken brood met ( het liefst gesmolten) kaas ;) (y)
|
eigengebakken brood met tomatenspread uit de biologische winkel!
|
Pain de bolougne (ofzo) van de AH.
En Blue band witbrood, blijft zo lekker lang zacht (handig als je geen vriezer hebt, koop je gewoon een heel brood en doe je 5 dagen mee en dan nog is het zacht) beleg, ja meestal kaas. |
een hard broodje met gegrilde worst en veel curry (Y)
|
van dat hele donkere roggebrood met pindakaas
|
Gewoon goedkoop bruin brood vind ik het lekkerst. En knackebrood vind ik ook lekker:)
En chocoladepasta voor erop:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |