![]() |
[games] Kleiner venster
Is er een programma om spellen mee in een kleiner venster te laten runnen, zodat hij dus niet gemaximaliseerd is maar slechts een deel van het beeld bedekt?
Ik zoek hier al een tijdje naar maar met google kom ik niet ver. (misschien verkeerde zoektermen gebruikt?) |
voor DOS games zou je dosbox kunnen gebruiken, ik weet niet of er een manier is om hedendaagse games windowed te spelen
|
Dat hangt van het spel zelf af, sommige spellen (zoals UT2k4) draaien perfect in een venster, andere weigeren het pertinent.
|
Citaat:
Ik kan namelijk niet switchen tussen max. scherm en venster. |
Citaat:
|
Citaat:
@ TS: Vermeldt eens wat voor zoektermen je hebt gebruikt op Google. Het zou inderdaad kunnen zijn dat er hier ergens wat is fout gegaan maar als wij niet weten wat voor zoektermen je hebt gebruikt dan kunnen we je ook niet adviseren over wat voor termen je wel zou kunnen gebruiken. |
Citaat:
kun je een proggie schrijven dat je spel opstart en dan een window message sturen om het venster te demaximaliseren |
Citaat:
|
Citaat:
|
o
Nou ik kan niet schrijven dus ja. Iemand niet gewoon een link naar een proggie dat zo werkt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |