![]() |
En wat ligt er allemaal op jouw bureau?
Ts begint: De Sims 2, printerpapier, een kladblok, half beschreven blaadjes, een girlz magazine, een flesje worteldrank, zakdoeken, lippenbalsem, folders, treinkaartje, melkliga, pepermunt, telefoon, fototoestel, boekjes van Beethoven. Boeken over computers, boeken over Beethoven.
De troep is van mij, het bureau niet. |
Purol, blikje chocomel, drie dvd's en een geurtje.
Interessant joh! (y) |
Een hele hoop rommel.
|
Woordenboek,
wekker, Potloden/pennen, schaar, Gameboy, PS2, Xbox, lamp, Mp3 speler, Brief over mijn vakkenkeuze, Schoolboek, Rome Total War, Geleende film en Puma geurtje. |
Hij is ongelooflijk netjes.
- Een lamp - Een studiewijzer - Roosters |
telefoons, ipod, papier ,blocnote, toetsenbord ,keycord, usb stick, asbak met muntjes, opladers,ipodspeakers,ov kaart,schaar,bakje pudding,fotolijstje met foto,brillendoos,zakdoekjes,portemonnaie,agenda,ipodsok,adapter,horlog edoosje,usb hub,kladbriefje,reclameblaadjes,muts,aapje,sleutelhanger,lampje,kaarte n,spaarpot,sleutels,pennebakje,cd's,flesopener,krantenknipsels,schoolb oek,button,postzegels,handsfreesetje,muismat,muis,schoolopdrachten.
Dat was het wel zo'n beetje. moet snel weer opruimen. |
Oh jeetje.
- Bord - Leeg glas - Lege pepsifles - Leeg energydrink blikje - Papiertje van chocola - Mobiel - Cdrom - Printer - Floppies - Boeken - Schrift - Brieven - Postbankdingen - Gaatjesmakerding (hoeheetdat) - Computer - Boxjes, toetsenbord, muis enzo - Papier - Bakjes met daarin lijm en pritt enzoo |
Jeej, wat ben ik netjes. :cool:
|
papieren, dvd's, koffie, radio, pennen, kauwgom, bankpasje, rotzooi. :p
|
Duizend dingen van mijn vader.
DK is kut dus ik ga. |
beeldscherm +boxje
schroevendraaiersetje pennenblik theedoosje met punaises erin spicegirlsblik met stempelstiften plakgum toilettas geeltjes kauwgom rabobankding om te internetbankieren afstandsbediening stereo een houten kist met 2 laatjes vol sieraden bovenop die kist allerlei lotions, luchtjes, nagelknipper en vijl. |
Cd's, diskettes, een lege cd, de Sims, een pen, mp3 speler, mp3 oordopjes, oordopjes van mijn broer, stukkrant, nieuwjaarsduikcertificaat, muismat, mijn tentamengokantwoordenblaadje, Raven Shield, wegwijzer.
|
pc toren,
tft monitor, heel veel draden, een muis, webcam, mat lamp, potloden, knijper, digi camera, een handschoen, cd's, cd speler, een onbijt bord, pet, houten balletje, bivak muts, doekje, oude verpakking van iets, buskaart, ipod huiswerk toetsenbord allerlei briefjes met dingen erop die ik niet hoor te vergeten maar toch doe. |
nagellakremover, dode plant, 3 woordenboeken, lege cdroms, webcam, cranberries, snoepjes, hello kitty radio, gba sp, digi cam, pakje tissues, sterilon, nagelschaartje, pen, oordopjes, monitor, mic, kaars, gba spelletje, boxen, hoop cdroms, plastic handschoenen
vraag me niet wat t allemaal hier doet |
Nietmachien
Pennenbakje met afgeschreven penne etui Bakje met blaadjes EN-NED / NED-EN woordenboeken Perforator Grafische Rekenmachine Reader Philosophy for BS Samenvatting Philosophy for BS Lecture notes Tentamen rooster Flesje Ventielolie Jury rapport KNFM-Concours 2004 Marker Trouwkaart Random reader |
op mijn werk: Beeldschermen, toetsenborden, laptop, printer, computermuizen, papierbakje, pennenhouder, kalender, papier, balpennen, gsm, brooddoos, verlofkaart,telefoonlijst, pcm, flesje drinken, onderlegger, schaar, markeerstift,...
|
is niet mijn bureau, maar dat van 'm'n vriend, maar goed:
* laptop+muis+muismat+boxjes * foto van mij toen ik 6 was in lijstje * afstandbediening van de tv * papieren van ov jaarkaart * nieuwste vi * boekje met overschrijvingskaarten * pot gel * lenzendoosje * lenzenvloeistof * lege wijnfles+kurk (maar geen kurkentrekker :confused: ) * leeg theekopje+lepeltje * papieren met namen van voetballers erop * bril * 3 pennen * mijn telefoon |
Citaat:
|
lamp
cd-r's diskette brief zo'n geel postit blaadje (ééntje, met niets erop) papier |
Veel. :o Ik heb geen zin om te gaan kijken. :)
|
Citaat:
|
ik heb geen bureau
|
Citaat:
|
Beeldscherm, printer, pennebakje, portemonee, flesje water.
|
:D Heb net gister mijn bureau opgeruimd.
-Laptop -Boxjes -TV -Afstandsbediening -Bureaulamp -Schooltas -Telefoon -Leeg toppertje -Zaklampen -DVD |
Labello (heel veel), oogpotlood (heel veel), elastiekjes, nagellak, opmaakzooi, computer met toetsenbordmonitormuisboxjes en zo, drie etui's, een vulpotlood, kaarsen, fotolijstjes, een ketting, kaarsvet, lucifers, gemolde toetsjes van een telefoon, een lavalamp, een stapel boeken, een Nederlands woordenboek, een Engels-Nederlands woordenboek, schoolboeken, een bus pringles, CD's, het oude frontje van m'n telefoon, punaises, paperclips, infrarooddingetje, dagboekstukjes, agenda, rotzooi, brieven van school, een wierookhouder, een glas, een pen, een kaartje van de H&M, oude scheurkalenderblaadjes, heel veel brieven van een vriendin, een paar kaarten, een wasknijper, oorbellen, een schraapdingetje, Oost-Indische inkt en nog meer, maar ik ben te lui om dat ook nog te gaan typen.
|
Tv
Laptop Boxen Telefoon Webcam Stapel schoolwerk Bureaulamp Xbox Afstandsbediening Flesje water |
oude monitor, toiletspullen, plant, muismat, beker, glazen, waxinelichtjes, woordenboek, studieboek, sokken, cd's en vast nog meer
|
Ik neem voor het gemak maar dit bureau want als ik aan m'n eigen begin moet ik ten eerste eerst naar boven lopen en ten tweede véél te veel spullen typen.
Hier: Een monitor, twee boxjes, een muismat, een muis, een bakje met papiertjes voor notes, drie pennen, een abn online bankieren ding van m'n broer, m'n telefoon. |
- Schoolboeken
- Computer idee's - Brieven van mijn moeder van toen ze in het ziekenhuis lag - Pink Floyd's The Wall - De Schippers Van De Kameleon Soundtrack - Mp3-speler - Losse oordopjes - Need For Speed Underground 2 - Batterijenoplader - Schoolagenda - Kluissleutel - Kladbriefjes - Pennen - Stickers - Opdrachtenbladen PO's - Toetsenbord - Muis - Krantenknipsels - Briefkaart/boekenlegger van Knijster :D (zat bij HP6) - Afstandbediening tv - Dockinstation mp3-speler - Vaag briefje van een uitwerking van een practicum van scheikunde ofzo En er staan nog een beelscherm, 2 versterkers, een webcam, een dockingstation van muis en een lamp op. Teveel zooi, maar ruimte zat. :o :) |
-Doos tissues
-pakje zakdoekjes -plantje -2 foto standaards -pennenpotje -fotopennentotje -plantenspuit -antipuistenolie -dagcreme -schaar -markeerstift -shampoo -bril -mp3 seler -wasgel voor mn handen -kaywgom -beeldscherm -printer0 -pinball cdrom -neusspray -doosje tictac -ontharingscreme -blaadjes over reinaert de vos -afstandbediening -ketting -oorbellen -prijskaartje van een nieuw iets -haarelastiek -snoeppot -webcam -plakbandmachine -gaatjesmaakding -nietmachien -pinpas -kam -blaadje met werktijden -pen dat is heto ngeveer wel:o |
Heel veel papieren en schoolboeken. Het is een rotzooi haha.
|
computerbureau:
beeldscherm toetsenbord computer zelf lamp boxjes mijn werkrooster een cd een spel en een pennenbak eigen bureau: allemaal schoolspullen en 2 waterplanten die doodgaan omdat de kat ze opeet. |
Ehm... KVM switch, speakertjes, woordenboeken, batterijlader, pennenbakje, cd's, wekker, afstandsbediening van m'n verlichting, chocoladerepen, toetsenbord, muis, bureaulampje, papieren, schroevendraaier, rolmaat, papieren zakdoekjes.. blaat :o
|
Een perforator, een nietmachine, een CD-ROM, een telefoonrekening, twee gele markeerstiften, een boombasics, een Kluwer collegebundel, een map met daarin het vak bestuursrecht, een jurisprudentiebundel, een houder met schrijfbriefjes, veel post-its, een studieboek over bestuursrecht, een petanque-bal, een hoop gremia, een bureaulamp en een aantal staande boeken.
|
Gremia? :o
|
1 computer met beeldscherm en boxen
8 fender plectra 1 house of music plectrum 1 automatische gitaar stemmer 1 CD rom cossacks 6 woordenboeken 1 mobiel 1 mobiele headset een mysterieus stukje papier heel veel stencils heel veel schoolboeken 1 koptelefoon 6 lege choco wikkels een bonk karton met opschrift 8 andere Cd rom doosjes 2 Warhammer figuurtjes zonder verf 1 doos met warhammer verf een potje tiepeks een pakje snaren een Willem de Zwijger college boekje Stapels en stapels folders van universiteiten Een toetsingsformulier maatschappelijke stage 6 lege verkreukelde blikjes bullit energy drink een geodriehoek stof vreemdsoortige lijm-achtige vlekken zo`n geinig glibbermapje een agenda een etui een schoenveter de nieuwe feedback-folder mijn rechterarm+hand die de muis besturen een muis een of ander ICT certificaat de nieuwe donald duck een oefen CD instrumenten on-ingeleverde handelingsdelen achterstalig huiswerk strafwerk je moeder 2 lege chipsbakjes en een volle een vol blikje bullit energy drink een lege koffiemok (i love oma) een paar astronauten een romeinse kaars Hobo de zwerver de kat en uhmm, dat was het dan wel zo`n beetje..... :confused: |
Ik heb geen bureau. :bloos:
|
Net opgeruimd :o
|
Op mijn "gewone" bureau:
Heel veel opgevouwen kleren die ik donderdag mee neem naar mijn studentenstadje. Verder daar een pennenmap en mijn agenda. Het tafeltje waar mijn laptop op staat: CD's en DVD's, MP3-speler en de batterij van mijn laptop. |
ben pas verhuisd heb geen bureau meer :D
|
Ik zie een koffiemok, een muis, twee speakers, de monitor met een webcam er bovenop, een cd-doosje, een usb-kabeltje en een pot met een plant. Op het bijzettafeltje naast me ligt een dvd met een cd er bovenop, een zeer hippe fontein, mijn favoriete Londen-mok, een afstandsbediening, een mobiele telefoon en een handset. En een asbak, die is godszijdank niet van mij.
|
computer, scherm, toetsenbord, muis+muismat, zakdoekjes, blaadjes, pen, deodorant, cd's, dvd's, asbak, agenda, beker, telefoon, boek, bordje, flesje water, plankje, camera, lijm, 2x fotolijm, schaar, geodriehoek, plakband, foto's, aansteker
|
cdspeler, lamp, kaarsjes, cdtjes , studieboeken, leeg bierflesje, onderzetters, onbeschreven en beschreven bierviltjes, foto's, cd'tjes, drumstokjes, afstandsbediening, schaar, muismat, etui, wattenschijfjes, andere afstandsbediening, mp3 speler, muis, nog een muismat, tas met inhoud, mascara, buttons, bioscoopkaartjes, lege floppy's (of vol :confused: ) , kerstkaarten, dingetje van de h&m, polsbandje, euhhhhh dat was het
|
- CD's
- Boxen - Foto van mijn vriend - Cd-rek - Heineken rekje - Cd-roms - Printpapier - Fotopapier - Mobiel - Pennen - Pennenbakje - Mousemat - Tekstboek geschiedenis - Yes - Digitale camera ..en veel rotzooi! :D |
Boxjes
toetsenbord monitor Muis+Pat Engels boek Cd rom Bureau lamp Boxje van Home sinema Boeken Geld(20 eurie) Agenda Lamp En niet te vergeten me eigen armen omdat ik aan ut typen ben. |
Glazen, blikjes red bull, asbak, slof sigaretten, fles vodka.
|
Make up / haarspullen, computer + boxen, schemerlamp, folder van de lokale snackbar, stekkerdozen, huistelefoon, perforator, etui, gelddoos, cd hoes, wehkampfolder, een ordner, agenda, een asbak met batterijen erin, een thermoskan en dat was het wel zo'n beetje.
|
Veel te veel om op te noemen, maar ik zal m'n best doen.
Heel veel boeken en losse papieren voor verslag waar ik mee bezig ben. M'n schoudertas +inhoud Haarborstel 3 brievenbakken bovenop elkaar die vol liggen Digitale camera Fotolijstje Grafische rekenmachine Oud kookboek Perforator Speakers Schaar Pennen +potlood batterijoplader Deodorant Horloge Haarspeltjes Kettinkje Niettang Mok Geheugenkaartje van een andere pc Plakband cd's Tijdschrft Toetsenbord Muis All in one printer Matrixprinter Labelwriter Bureaulamp Ander soort schemerlampje Spiegeltje Haarelastiekje En verder warschijnlijk nog een zooi rommel die onder de rest ligt En ja, ik heb een groot bureau ja, anders zou het er nooit op passen. |
O mijn fucking god. Wat hebben jullie een teringzooi die overal rondslingerd zeg. :eek: Ik heb nu alleen:
Een hoesje met pc spellen + wat softwareinstalatie cd's (alles overigens legaal maar dat terzijde) 2 Foo Fighter kaartjes voor 31 januari. 2 glazen 1 mok Een paar oordopjes Uiteraerd ook muis en toetsenbord Ik gebruik mijn pc als een soort van 2e bureau ofzo (hoewel ik niet echt een bureau heb, meer een computermeubel) en daar ligt op: Een bord Lege DVDs + CDs Koptelefoon Dat was het. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |