![]() |
Hoe lang moet jij reizen voor school/werk
ik naar school ongeveer: uurtje heen anderhalf uur terug
pokke Alkmaar lijn... |
Half uurtje fietsen.
|
Dat hangt ervan af.
|
Citaat:
|
Kwartiertje fietsen.
|
Uurtje met lopen, bus en metro. Maar vandaag was ik er sneller :D
|
10 min lopen.
|
school 4 min. fietsen en een uurtje met de trein (1x overstappen) en uh 5 min. in de tram
werk 6 min. fietsen |
> V&V
Ik moet 10 minuutjes fietsen, 25 minuten met de trein en dan 5 minuten lopen. In totaal dus 40 minuten. In de praktijk 45, omdat ik 5 minuten eerder weg ga om de trein niet te missen. |
Wel acht hele minuten. (y)
|
2 jaar geleden : 45 minuten met de bus, 15 minuten lopen vanaf de bus naar school
1 jaar geleden : 25 minuten met de auto nu : wisselend vanaf 1 september 2006 : 15 tot 20 minuten met de auto, 40 minuten met de trein. (of ca. een uur met de auto, maar ik ga t eerst met de trein proberen gezien de lagere kosten). |
school: 15 min. fietsen; 20/30 min. met de bus; 10/15 min. lopen
werk: 20 min. fietsen werk over een kleine maand: 20 min. met de auto. |
90 tot 120 minuten.
|
Vorig schooljaar: kwartier fietsen
Nu: 20 minuten met de bis of 30 minuten fietsen, 1 1/2 uur met de tein (en ook weer terug). |
nu we toch zo'n topic hebben : is 1-1,5 uur reistijd een beetje uit te houden eigenlijk ? (niet dat ik veel keus heb hoor, maar misschien dat mensen ook even kunnen melden wat ze van die reistijd vonden. alleen tijden zeggen zo weinig.)
|
half uurtje intercity, vijf kwartier stoptrein, tien minuten lopen
en dan weer terug. |
Ruim een uur
|
Citaat:
|
Één uur fietsen.
|
Citaat:
|
Ongeveer een half uurtje met lopen en tram.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met wat drukte ongeveer 30 minuten met de auto vanaf Almere naar Amsterdam Zuidoost. Als het rustig is, duurt het maar 20 minuten. En het kan ook in 16 minuten.
|
Werk: 40 minuten heen, 40 minuten terug met de auto
School: 40 minuten fietsen heen + terug of met de auto: kwartier heen kwartier terug. |
Bijna een uur.
Met de bus ('s morgens spitslijn) of met de tram en de bus. |
Half uurtje met m`n dikke reet op een zadel.
|
Citaat:
Ik heb er geen last van, je kunt lekker lezen ofzo of muziekje luisteren |
Nu nog om en de nabij een uur. Binnenkort nog maar 8 minuten.
|
Naar school: 25 Minuten rijden
Naar werk : 1 Minuut lopen Naar stage: 10 Minuten rijden |
Ong uur.. 15 fietsen naar station.. daarna half uur treinen, en daarna kwartier lopen.
oppasbaantje is 7 minuten fietsen ofzo. |
Fiets: ±30 / 40 minuten
Auto: ± 45 / 60 minuten (afhankelijk van weer & drukte op de weg). Bus: ± 45 minuten Trein: 6 minuten + 35 minuten lopen óf gelukken hebben en de bus pakken, dan is het 6 minuten + 5 minuten. |
fiets 3 minuten
|
werk, 2 min. lopen
school: 30minuten metro , 30minuten trein, 10minuten lopen. 70minuten, soms langer soms korter, het is te doen,maar ik ben het nog steeds totaal niet gewend en je hebt al een halve dag achter de rug eer je ook maar 1minuut bezig bent op school. |
School: 1 uur en 40 minuten van deur tot deur. Dat is bus (half uur), trein (half uur), bus (minuut of 10).
Ik vind het goed te doen. Soms is het vervelend, maar dat komt vooral omdat de trein maar 1x in het uur reed en ik dus na college lang moest wachten voor ik aan de terugreis kon beginnen (maar gelukkig is nu de dienstregeling veranderd). Naar mijn stage is 50 minuten van deur tot deur (trein en bus) of 35 minuten (auto). |
10 minuten lopen naar treinstation. anderhalf uur in de trein zitten, 5 minuten met de metro en dan nog 20 minuten lopen.
Dit alles inclusief wachten op metro en trein kost me ongeveer 2.5 uur. :) En dan elke dag weer terug. :( (gelukkig heb ik maar drie dagen per week school (Y)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Werk - half uurtje/20 minuten met de brommer heen en dan ook weer dat terug, hangt van het verkeer af :o
School - momenteel niet, maar als ik weer ga is het ongeveer 5 minuten op de fiets. |
Citaat:
Nogmaals, vaak overstappen? Welk vervoermiddel? Ot, nog een keer :p 1.5 à 2 uur. Vier uur per dag dus. :) |
Citaat:
vervoermiddel : auto -> trein -> 5min lopen. of de hele rit met de auto, maar goed, dat is duurder. |
Citaat:
Lijkt mij wel vrij comfortabel. :o |
Wat Quantes zegt ja: als je maar kan zitten. Helaas lang niet altijd het geval.
En het is wel lekker als je kan lezen in de trein. Dan kan je al het een en ander doen aan school tijdens je rit en is de tijd dus geen verspilde tijd. |
Citaat:
|
Ongeveer twee uur heen en dan nog twee uur terug.
Eerst tien minuutjes fietsen, dan een uur en een kwartier of een uur en 25 minuten met de trein (afhankelijk van de verbinding), dan twee keer met de metro wat me ook nog een half uurtje kost door alle overstaps en aansluitingen en dan nog vijf minuten lopen. |
Citaat:
ik hoef dus amper over te stappen. alleen van de auto in de trein. (en terug andersom, van de trein in de auto). klinkt gek, maar dat kwartiertje met de auto scheelt me per dag een uur reistijd heen en een uur terug. handig, aansluitingen die niet aansluiten... |
Een aansluiting sluit aan.
Als iets niet aansluit. Dan heb je dus geen aansluiting. Dan heb je wel een overstap. :p MM zegt: "zeurpiet" |
Ongeveer een kleine 10 min.... :) me werk is heel dichtbij ik kan het zelfs lopen (y)
|
Fietsen; 3 kwartier
Bus; kwartiertje |
Totaal een uur:
10 minuten fietsen. 40 minuten bus. 10 minuten lopen. Traject is van huis in Hoofddorp naar school Hes Amsterdam |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |