![]() |
Hey, wat doet die band op tv!?
Kan wel weer es of niet?
Ik hoorde net fantastic cat van Takako minekawa op de achtergrond bij de reclame van furby |
Okee.
|
Ik hoorde ergens de Katamari DAmashy theme op TV, maar waar.
|
Boards of Canada - Happy Cycling @ Six Feet Under, ergens aan het einde van seizoen 2.
Dat waert teh pwn zelve en ik heb vervolgens de w00t gebracht. |
Oja, dennis an der geest die Boards of canada promote tijdens ' de wereld draait door'
|
Boards of Canada bij Life and Cooking!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stukje Youth of Today - Break down the walls bij een film laatst.....geen idee meer welke.
|
Geeft niks hoor
|
Citaat:
|
Gisteren zapte ik langs het programma 'de Toekomst' op Nederland 3 en daar kwam Plaid's Eyen voorbij.
A Beautiful place out in the country van Boards of Canada heb ik twee keer voorbij horen komen in 'RAM' en ook AFX's Where's your girlfriend passeerde in het desbetrefende programma eens de revue. |
Billy Talent komt regelmatig voor in Cribs op MTV.
|
Citaat:
Het topic staat er nu toch |
tellen nummers bij trailers ook?
Anthrax - Among the Living bij trailer van CLERKS 2 |
clerks 2 WTF!!!!!
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan me herinneren dat ik in 1996 een nummer van Live hoorde bij Koffietijd. |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
maar hij is vast niet zo leuk als clerks(1) |
ik denk niet dat Kevin Smith nog een Clerks film zou maken als het een kutfilm zou worden.
|
true
|
gaaf.
die ene chick is echt heet trouwens. |
Rosario Dawson?
|
ja.
|
ze is wel hot in sin city. (y)
|
ontopic :(
|
ik heb het liever over haar dan over koffietijd met een nummer van live.
|
ik hoorde alice in chains ooit bij de trailer van the collatoral, terwijl ze niet op op de ost staan geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos:
|
|
beter.
|
gaaf topic (y)
|
Ik hoorde laatst ook Boards of Canada ergens. En de mensen die de muziek uitzoeken voor MTV programma's die niet om muziek draaien hebben een stukken betere smaak dan de mensen die video's programmeren.
P.S. Ondanks Rosario Dawson gaat Clerks 2 zuigen. |
Citaat:
Bij crips en dergelijk hoor ik vrij regelmatig iets langskomen van the postal service idd |
ik hoorde radiohead met idioteque ergens in een progamma
|
Citaat:
verder kijk ik al in geen eeuwen meer tv dus kom ik niks tegen maar ik zag laatst wel op de achtergrond van een neiwue south park aflevering rancid langs lopen |
Citaat:
|
Iets met je moeder en geen smaak.
|
Even totaal iets anders.
De scene uit Ace Ventura met Cannibal Corpse vind ik nog steeds vrij geniaal. 'Is Greg Here?' overigens schijnt hij die band nog geweldig te vinden ook. |
geen idee, vind t wel geinig dat phoebe in friends een keer begint over carcass. verder weet ik et niet. in trick or treat zit ook veel gave shit. wel slechte film overigens haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet t niet precies, ozzy speelt geloof ik zo'n gast die op tv verteld hoe slecht "hardrock" voor de jeugd is etc. hehehe.
verder veel andere toffe shit zoals vinyltjes van o.a. exciter en possessed die voorbij komen |
Citaat:
|
James Blunt.
|
zag gister Devendra Banhart op MTV, en 2 weken terug Sigur Ros, had ik beide niet verwacht :)
|
er is zo'n programma bij villa achterwerk geweest waar like spinning plates van radiohead in zat. dat was al twee jaar geleden maar toch leuk.
|
Ik hoorde laatst ook nog dat nummer van die band waar ze toen in dat tv programma naar clips van zaten te kijken op de bank voor de tv, maar ik denk dat het de cover was.
weet iemand toevallig of daar uberhaupt een cover van is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |