![]() |
Mission Impossible 3
Voor zover ik weet heeft nog niemand er een topic over geopend.
|
Tom Cruise keert terug als geheim agent Ethan Hunt in deze derde 'Mission: Impossible' geregisseerd door J.J. Abrams ('Alias', 'Lost')
Regie: J. J. Abrams Cast: Tom Cruise, Keri Russell, Ving Rhames, Philip Seymour Hoffman Genre: Avonturenfilm, Actie Verwacht: 3 mei 2006 http://www.pathe.nl/gfx_content/film...till/21342.jpg |
|
of stopt alles in je eerste post (Y)
http://www.apple.com/trailers/paramo...impossibleiii/ maar ik ben benieuwd; Ik verwacht een aardige actiefilm en ik denk dat de heer J.J. Abrams dat ook wel kan realiseren. Hoffman kan denkik ook een lekkere badguy spelen aan de trailer te zien. Gaaf shot met dat vliegtuig en die explosie. |
Ziet er erg leuk uit!
|
Wtf, zit er een vliegtuig in en een explosie? :eek:
|
Citaat:
|
Deel 1 was te gaaf
2 was minder en ging het om de actie van deel 3 verwacht ik neit zo veel |
Citaat:
ontopic: Tom Cruise is te oud (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Ik zou er alleen al heen gaan voor het muziekje. :o
|
De aanwezgheid van Philip Seymour Hoffman maakt dit vervolg al beter dan MI2.
|
Citaat:
|
tom is helemaal niet te oud stelletje preutsers.. leeftijd boeit niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaa ik wil <3 ik hou van Mission Impossible. Heb deel 1 en 2 veel te vaak gezien.
Oh ja en hij heeft die placenta uiteindelijk niet opgegeten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb me ermee vermaakt, al scheurden mij vrienden de film een nieuw poepgat wat betreft plotfouten en dingen die ze niet leuk vonden. PSH maakte het idd de moeite waard. |
Ik boycot deze film.. Ik HAAT Tom Cruise vanwege zn belachelijke scientology ideëen wat er direct voor gezorgt heeft dat Icaac Hayes (Chef) weg is bij South Park.
Ook is er dankzij hem een episode van South Park niet herhaald omdat ze daar de scientology in belachelijk maken. |
hihi
|
Citaat:
Wat ik tot nu toe allemaal lees over MI:3 is heel positief, dus deze wil ik wil in de bios zien. |
Simon Pegg speelt erin. Simon Pegg.
|
Hij lijkt me wel cool.
Ik vraag me af hoe Philip Seymour Hoffman het doet als de 'bad-guy'. Op IMDB zijn ze heel positief. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed; ik ben ook erg benieuwd. Recensies zijn lovend en ome JJ Abrams levert in mijn ogen bij voorbaat degelijk werk af. |
Dat slaat nergens op. Dat je niet onverdienstelijk bezig bent op tv betekent nog niet dat film ook gelijk beheerst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb hem eergister gezien, vond het een erg vette film, ondanks dat ik niet zo'n fan ben van Tom Cruise.
Gisteravond kwam trouwens deel 1, had ik ook maar weer eens gekeken. Was al jaren geleden sinds ik die gezien had. De aanwezigheid van Jean Reno viel me op, ik vind hem altijd erg goed. Vroeg me meteen af waarom hij niet in deel 3 zat, zo'n goede acteur en zo... Einde van de film wist ik weer waarom.. :cool: |
Abrams faalt in zijn poging om de personages gewicht te geven en ons als kijker emotioneel te binden. Ik gaf geen zier om zowel Hunt als zijn kersverse echtgenote. Hoffman is effectief, maar zijn voornaamste bezigheid is pissig kijken. De film liet me geheel koud, maar is vele malen beter dan het afgrijselijke tweede deel.
Citaat:
|
Citaat:
emotionele binding bij een actiefilm ? hoezo, zodat je vriendin meewil of zo ? beter zijn dan MI2 is geen kunst. Een aflevering van sesamstraat Zuid-Afrika is nog vermakelijker. Citaat:
|
pfff, vorig weekend al gezien.
Maar eigenlijk zat ik mij alleen maar te ergeren aan een overdaad aan explosies,onmogelijke acties en vreemde gadgets. + daarbij dat Tom Cruise dus absoluut niet meer serieus is te nemen ivm scientology en south park etc. |
Citaat:
|
Citaat:
doe normaal zeg!? ongelooooooflijke zeikerd ´emotioneel binden´... in een actiefilm als dit... :rolleyes: :| ga toch lekker montagefilms recenseren man *tsk* |
actie film?
Het eerste uur was alleen maar geflikflooi van Tom Cruise. Ik vond het niet echt helemaal palleti, opzicht had hij wel wat, het einde was wel geinig, maar toch blijft nummer onu de beste. |
Niet echt boeiende film.
Maar heb me er mee vermaakt. |
Citaat:
|
"Ga toch lekker montagefilms recenseren." :D :D hahahaha
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |