![]() |
Meeting?
Mij leek het wel leuk om een meeting te organiseren. :)
Ik weet niet of er genoeg belangstelling voor is, dus laat het even weten als het je iets lijkt! Dan kunnen we het later nog hebben over datum en plaats enz. |
mij lijkt het leuk :) (y)
|
Gaaf. (y)
|
vorige keer vond ik het erg gezellig, dus ik zal er zijn als er genoeg voor mij interessante mensen zijn (y)
|
Waarschijnlijk kennen niet veel mensen van psych me nog, maar ik post/lees hier nog wel. :o :) Mag ik ook nog komen?
Afhankelijk van de datum, tijd en wie er allemaal komen natuurlijk. |
Psychomeeting?
|
Iedereen mag komen, ook al post je amper op psych.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen? :p |
Citaat:
|
Het lijkt me ook best leuk, ookal post ik hier pas net een paar weken en ken ik verder niemand.
|
Lijkt me erg leuk, maar ook eng. Lucht toch flink mijn hart hier, dan zou ik mensen zien die dat allemaal van me weten. Eerst maar even datum/plaats afwachten.
|
Citaat:
Maar ik ben zeer geinteresseerd in deze meeting! Harr harr! |
oke :)
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we allemaal alvast een datum+plaats posten wat je handig vindt?
|
niet meer deze maand in ieder geval, dan moet ik sowieso afzeggen
de rest ligt nog wel open |
Nou, de locatie liefst zo centraal mogelijk, dus ik denk aan Utrecht, Nijmegen, Arnhem of soortgelijk, maar niet veel verder weg graag :)
Noordelijker dan Hilversum ga ik niet. Ik geloof ook niet dat Eindhoven een optie is, maar daar woon ik dus :) Edittepittekittesittevittemitte: Qua data ligt ik haast overal open, maar komende zaterdagen zouden denk ik minder prettig zijn. Liefst ook niet meer deze maand, eigenlijk. Mij lijkt een datum als Valentijn een goede dag om je meeting omheen te gooien, doch, niet op Valentijn zelf. |
Nijmegen lijkt mij ideaal. Voor mezelf dan. :p
|
Aangezien de prijzen dit jaar weer omhoog zijn gegaan, liever arnhem dan nijmegen en liever utrecht dan arnhem.
Ik geef al meer geld uit dan ik zou moeten doen. |
hmm
ik weet niet of ik wel kom hoor :o |
Voor een meeting ben ik altijd van de partij! :) (afhankelijk van plaats, plaats, mensen etc).. Mag ik vast een gooi doen naar datum/plaats? Vast wel. Utrecht (voor de originaliteit) of Amsterdam vind ik zelf het prettigst. Datum, ehm deze maand niet meer maar ergens in februari/maart whatev. :)
|
Citaat:
|
Ik zou wel willen. Maar hangt echt van de datum en plaats af. Ik wil best ergens naar toe reizen, maar wat al gezegd is, de prijzen zijn weer gestegen.Voor mij zou Amsterdam ideaal zijn, maargoed. En de datum is ook nog van belang. Want ik heb veel tentamens deze tijd, nog een pws dat af moet, nog een toneelstuk dat gemaakt moet worden. Dus het liefste na half februari.
maar verder heb ik geen eisen;) |
Citaat:
|
Ergens in februari of maart is voor mij het handigst, anders zit ik weer met toetsweken/ verjaardagen/ andere zooi.
Of in mei, maar dat wordt weer laat. En toch liever in utrecht of daar in de buurt. |
Citaat:
we kunnen ook een 1-op-1 meet doen? :o |
Het lijkt mij ook wel gaaf:)
Ik post hier niet zo heel erg vaak maar lees altijd wel veel hier. Mijn oude nick is trouwens Ijsklontje. dat kennen jullie beter denk ik. Iig, ben ik uitgenodigd? :o |
Citaat:
Citaat:
|
Nee, denk niet dat ik kom...
|
dr is nu toch zo een eng museum ofzo?! ergens..opzich best grappig...
misschien een tip?? |
persoonlijke voorkeur eindhoven
|
@ Ruudje: die 1 op 1 meeting zou er sowieso komen, toch? :D
@ rare kwast: kom jij ook dan? Zou 'k wel heel leuk vinden *hoopt stiekem* :) |
Citaat:
|
als het in eindhoven is kom ik niet in ieder geval, dat is me te duur voor even een paar uur meeting :o
|
Citaat:
|
Leuk idee.
Plaats: Groningen, Amsterdam, Dordrecht, Heereveen, Leeuwarden... Boeiend? Als ik er maar enigzins kan komen. Tijd: liefst op een vrijdagmiddag/avond of een andere keer dat ik niet te veel bezigheden heb. |
Amsterdam of utrecht kost al rond de 20 of 30 euro voor mij. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
en misschien kom ik toch maar als het niet te ver weg is iig en er voldoende interessante personen komen :o Citaat:
maar je kunt vast wel met iemand meereizen die een OV of kortingskaart heeft? :) |
Als het in Utrecht is kan ik het misschien weer koppelen aan een weekendje bij mij broer. En anders zou ik graag iets zuidelijks willen. Als ik überhaupt al kom, ik heb niet echt contacten met de mensen van het psychforum hoewel ik hier toch zeer regelmatig te vinden ben. Nouja, ik zie wel.
|
Lijkt me best leuk als er mensen komen waar ik meer van weet dan dat ik er ooit een bericht van gelezen heb en die ik ook wat beter ken enzo. Plaats heb ik het liefst omgeving Rotterdam, eventueel Amsterdam. Tijd: niet de komende vijf weken.
|
Citaat:
|
Ik volg dit topic voorlopig wel even...
|
Citaat:
ligt er een beetej aan denk.. wie dr verder komt (ben ook niet zo een sociaal persoon (A)) |
Ik stel voor;
Zaterdag. Eerste week van februari. Waar? Utrecht. |
Citaat:
|
Citaat:
Over de plaats: elke plaats is wel voor iemand ongunstig qua tijd, geld, afstand, ... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever utrecht dan amsterdam. :)
|
Nee, ik denk niet dat ik kom.
...Van de andere kant: *Nijn komt wel, dus... :o Moeilijk, moeilijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |