![]() |
[MP3] MP3 downloaden ipv afspelen
Als ik op een link klik wat dus eindigt met .mp3 , dan opentie 'm in de webpagina zelf met Quicktime.
Maar, ik wil graag dat als ik (linker)klik op die link van de mp3, dat ik dan dus de keuze krijg om 'm te openen of op te slaan. Ik heb al bij Quicktime zelf ingesteld dat hij geen streaming\mp3 dingen mag doen. En ook als ik op de harde schijf een .mp3 open, opentie 'm ook gewoon met Winamp. Maar op 't internet zelf (IE+Firefox) gaat 't niet goed. Help! |
Wrm open je mp3 bestanden op het internet??? en als je zo graag mp3 bestanden wil kan je ook gewoon met download programma aan je bestanden komen. Zoals kazaa, morpheus en limewire. Misschien iets om over na te denken.
|
hoe het zit met linkerklik weet ik niet
maar je kan toch met met rechts klikken en dan opslaan als kiezen ? |
Tools > internet options > security > custom level > 'automatic prompting for file downloads' op 'enable' zetten.
@ Warsocket: dat werkt niet als het niet direct gelinkt is maar bijv. via een referrer, dan sla je alleen de betreffende .HTML of .PHP-file op, IE is daar niet zo handig mee. |
Slechte vertaling zeg! Het moet zijn 'Gedownloade elementen', en dan het kopje 'bestand downloaden' daar meteen onder. Dat moet op 'Uitschakelen' staan (denk ik, ik geloof dat ik het zo deed).
|
Citaat:
Maarja, probleem is opgelost door Quicktime 7 (Pro) te verwijderen, en er gewoon een oudere versie Quicktime 6 (Pro) op te zetten. Nieuw is dus niet altijd beter. Thnx for the support |
Offtopic:
Citaat:
Waar zou hij het bestandje dan laten? I.e download automatisch het bestandje en gooit het in je tijdelijke internet bestanden map. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |