![]() |
Disco`s Lloret
Hey een vraag. Om de discotheken in Llorer binnen te komen. Moet je dan 16 of 18 zijn ?
|
---> Europa.
|
Niemand die me een antwoord geven kan ?
|
Nou zeg , lekker behulpzaam zijn de mensen hier als je iets wil weten. Zal toch wel iemand die info hebben he
|
niet iedereen zit hier constant, en ik weet het antwoord niet.
|
Citaat:
|
Iedereen mag naar binnen daar:)
|
Haha bedankt. De gespeelde frustrerende reactie was een beetje aandacht trekkerij . Heeft blijkbaar wel geholpen ;) haha bedankt. Nog iemand die 3 Juli na Lloret gaat?
|
Oftopic:
Die gespeeld gefrusteerde actie heeft geen zin. Dit deelforum wordt nou eenmaal niet zo druk bezocht als een onzin of de kantine. Dus gewoon rustig afwachten en na een paar dagen kan je is een up doen. |
Oke Mevrouw ;) Iemand tips qua discotheken of hotels. ( ik wacht rustig op anwoord
|
Citaat:
en 3 juli salou |
Citaat:
|
Hey,
Ik ga deze zomer ook naar lloret, heeft er iemand verder nog tips over de vliegreis, hotels, enz.? :) |
Ben er vorig jaar geweest, appartementen TNT..
vond t er erg leuk! :) 2 weken geweest, eigenlijk te kort om overal heen te gaan. Ik raad discotheek Tropics erg aan. Verder organiseren gogotours, beachmasters en andere jongerenorganisaties vaak kroegentochten en discotours.. zou ik ook bij meegaan als ik jou was, leer je meteen het plaatsje een beetje kennen.. |
Heb geboekt. 10 Juli. Met Solmar voor 10 dagen. Nog iemand die rond die tijd daar ergens is :D ?
|
Ik ga 3 juli, met solmar
NOg meer mensen die rond die tijd naar Lloret gaan? |
ik ga na de examens naar hotel Jamba iemand daar ervaringmee of info over?
|
paupere warenhuizen daar, die discotheken (N) al die zwetende lijven tegen je aan, bah, echt te pauper en kolossaal. JE MOET ERVAN HOUDEN!! ;) :p :eek: :)
|
Anders zuip je je toch gewoon klem met je vrienden op het strand ofzo. Gezelliger, goedkoper, memorabeler.
|
De enige leuke plek daar is The Seaven Seas. Geniale pub waar niemand komt, maar wel 3 keer zo goedkoop.
|
ik ga de 30 juni 10 dagen met x-travel..
|
@ vixen ; Wanneer ga je ?
@ lovenasty ; Hoelang ga je ? En de rest die gaat, vermeld het ook hier. Ik ga 10 Juli. 10 dagen |
Ik ga 3 juli voor 10 dagen.
|
ik gaa nu 3juli met beachmasters ipv de 30e:P
|
Ik ga morgen voor 11 dagen via Sunweb. We hebben een hotel met halfpension :)
|
ik ga 3 juli naar salou 17 dagen
Ben dus afgelopen maand in Lloret geweest (na axamens). Het was soms zo dat we onze legitimatie moeten laten zien om te controleren of we 18 waren want in spanje mag je pas alcohol vanaf je 18e :s . Je kreeg dan meestal een stempel dat je belaad had en soms een dat je 18+ was. Maar geloof me: als je 14 bent krijg je nog alcohol mee in die discotheken, een vrien van ons was namelijk 17 en kreeg dus eigenlijk nergens alcohol maar toch kreeg hij het: als die gasten maar winst kunnen maken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |