![]() |
wacken 2006!
volgens mij is hier nog geen topic van, dus bij deze.
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/5252.html Als grootschalig festival kun je niet vroeg genoeg beginnen met promoten. Tijdens W:O:A 2005 was al bekend dat Soilwork van de partij zal zijn tijdens de zeventiende editie van het festival, inmiddels zijn er meerdere bands bevestigd, Zware Metalen zet ze alvast voor je op een rij: * Celtic Frost * Children Of Bodom * Die Apokalyptischen Reiter * Emperor * Finntroll * In Extremo * Nevermore * Soilwork * Subway To Sally :) |
Ik vier feest, het wordt mijn 5de Wacken :D
|
Citaat:
Ik kom zeker, Emperor en Celtic Frost wil ik voor geen goud missen (Y) |
Citaat:
Soilwork is voor mij perfect, op graspop waren ze echt goed en ik heb ze gemist in de melkweg:( en de rest lijkt me ook vet om live te zien:D |
Ik ga Ihsahn neerschieten met een Kill Your Idols shirt aan \m/
|
Citaat:
maar ik ga nu wel te bed mzzl:P |
Slaap ze, pusseh :nono::o
|
\m/ kkhard aanwezig.
|
ik denk dat ik wel ga kijken of ik de schofo-crew kan joinen dit jaar (y)
|
Tja.. geld, tijd... Het is eigenlijk wel te vet om te missen maar ja. Ik zie wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klote line up tot nu toe, maar wacken is altijd wel stoer dus ik hoop aanwezig te zijn
|
Citaat:
|
Op celtic frost na is t weer zo'n standaard line up.. laat eens wat dingen komen die bijvoorbeeld nog niet zijn geweest en wel kwaliteit hebben.. goat horn ofzo.
Ben wel benieuwd naar CF, kijken of tom warrior er nog wat van bakt. is ondertussen ook al weer een ouwe zak :p |
Tis pas over ruim een half jaar, de complete line up is nog niet bekend. Ben benieuwd of Emperor hetzelfde kunstje waar kunnen maken als in Londen, 6 jaar terug.
|
hoezo, wat deden ze dan
|
Citaat:
|
ik dacht bier drinken!
|
ghehe, gaat u mickeL?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om Emperor te zien kruip ik desnoods naar Wacken.
Edoch hoop ik op een comfortabele zitplaats in een auto. |
Citaat:
|
Celtic Frost, dat wordt rukken daar.
|
Goed dat Finntroll komt, heb ik in iedergeval niet veel moeite mijn vriendin mee te krijgen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb laast nog gerukt op CF.
|
Ik wil aankomende zomer Celtic Frost en Atheist (als die tour tenminste doorgaat) zien, maar hopelijk staan ze allebei op graspop. dan hoef ik die teringafstand naar wacken tenminste niet af te leggen.
|
Citaat:
Maargoed, wacken gaat wel weer heerschen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben ook weer van de partij =)
* Children Of Bodom * Die Apokalyptischen Reiter * Finntroll * In Extremo * Nevermore * Korpiklaani Iemand nog tips hoe je het makkelijkst van Itzehoe naar Wacken komt? (Pendelbussen niet meegerekend -_-) |
Lopend.
|
met de taxi.
|
Citaat:
Maar serieus, veel makkelijker dan die pendelbussen zal het echt niet worden hoor, of je moet superman skillls hebben ofzo :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oeh en ik kom ook uiteraard, Finntroll, In Extremo, Subway To Sally, Nevermore trouwens, de line-up heeft me eigenlijk nooit geboeid En we zijn van plan dit jaar een geboorte te vieren, we weten nog niet of et een jongetje of een meisje wordt maar de 15e verjaardag was vorig jaar in ieder geval zeer geslaagd Dus als er iemand trek heeft in beschuit met muisjes komt ie maar langs :cool: |
Emperor (Y)
De rest doet me niet zo veel. |
nieuwe namen.
Gamma Ray Orphaned Land Aborted Primal Fear Wintersun Ektomorf Atheist Bloodthorn |
gewoon met de auto gaan.
wel tof dat gamma ray weer komt. die waren echt te gek 3 jaar terug |
Citaat:
Gamma Ray, mijn god, wat oud :cool: |
OMG, Atheist \m/
|
ik ga toch (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |