![]() |
kort haar
vraagje:
Hoe weet je nou of kort haar , en daar bedoel ik mee ook echt kort haar, niet zo'n boblijn achtig maar net korter snapje me nog? net zoiets als Issebelle uit GTST of dat je leuk staat? Want bij een andere topic zag ik staan dat het heel erg mooi kan staan maar hoe weet je nou of dat mooi staat? gewoon proberen? maar ik denk dat je daar wel snel spijt van krijgt als het niet mooi is. :confused: |
Sja ;)
Je hebt zo'n programma ervoor, dan moet je ee nfoto van jezelf maken en dan kan je dat haar erop plakken. Wat je wil kunt doen is je haar eerst een stuk af laten knippen, bijvoorbeeld tot op je schouders. Als dat leuk staat, kan je beter inschatten of heel kort je ook leukstaat |
heb jij misschien dat programma dan? zo ja, wil je dat dan mailen?
|
Heb ik niet..
|
als je lef hebt knip je het gewoon. Je kan het ook zo zien..als lang haar niet staat, en middellang haar niet (zoals bij mij dus)
dan doe je et gewoon kort. klaar. |
oke
|
hebt ergens een site op inet waar je een foto van jzelf kunt gebruiken en er dan verschillende kapsels, brillen, snorren, sluiers etc. op kunt uitproberen, was ooit door rosi gepost geloof k :o weet site ook niet meer :( maar was wel handig, krijg je een soort van idee
|
Gewoon proberen, Of met photoshop of een ander programma je hoofd onder een coupe plakken.,
|
Ja dan kan je dat programma wel hebben.. Maar het ligt er ook aan wat je haar gaat doen..
Zodra ik het kort doe gaat het onwijs krullen enzo.. |
hm ik hebbet gewoon gedaan...stond gelukkig wel leujk, alleen dat vond ik niet haha dus heb t weer lang laten groeien en ben k nog steeds mee besug want t duurt egt superlang voordat t weer een beetje op lengte is, daar moet je wel rekening mee houden...
|
Citaat:
|
je gaat voor de spiegel staan en doet een losse staart in, met loshangende plukken vooraan.. en dan ga je met van die schuifjes het haar zegmaar je haar dubbelslaan .. en dan ga je 2 meter naar achter en knijp je je ogen halfdicht
tadaaaaa |
|
Citaat:
|
*rolt over de grond vant lachen*
Ge-wel-dig echt een ultiem iets als je je verveel die hairsalon :D Nooit geweten dat een badmuts me zo leuk kon staan :D |
hahaha (y)
*baalt dat de scanner niet aangesloten is* |
GTST :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |