![]() |
:rolleyes:
wat vind jij nou echt om te :rolleyes: 'en??
(behalve dit topic dan) Ik begin wel : Mensen die alles beter denken te weten :rolleyes: |
Mensen die zichzelf vastlullen :rolleyes:
|
mensen die zich niet kunnen verplaatsen in de positie van een ander :rolleyes:
|
Mensen die niet snappen wanneer iets 'internet' is.
|
Rolleyes vind ik vervelend.
|
Citaat:
|
deze topic :rolleyes:
ot: mensen die het altijd over zichzelf hebben en alleen aan hun eigen problemen denken :rolleyes: |
Citaat:
:rolleyes: aan: -mensen die liegen, verhalen aandikken om meer aanzien te krijgen, andermans prive-leven rondspuien, hypocriet zijn, altijd in het middelpunt van de aandacht moeten staan, etc. etc. etc. |
Citaat:
|
mensen die zich overal mee bemoeien
|
mensen die dit soort topics openen
|
Mensen die over je praten terwijl jij hun naam niet eens kent. :rolleyes:
|
Citaat:
Behalve in de zeldzame gevallen dat dat écht geen nut heeft. |
Ik ben met Myuuk.
|
Citaat:
En dit topic zelf, uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 onderwerp van gesprek :rolleyes: :D |
Citaat:
Dit klopt niet. :rolleyes: flametopics :D |
Ik ben met freud.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha. Dat geloof je toch zelf niet. Trouwens, het was Anneka die de zogenaamde taalfout maakte, en Mea die zei dat jouw verbetering niet juist was. Je ziet wel snel complotten he? :D |
Jamaar, 'deze topic' is helemaal niet fout :confused: het klinkt niet, maar het is wel correct Nederlands. Leenwoorden uit het Engels zijn altijd de/deze/die.
|
Citaat:
Vandaar het woord 'zogenaamd'. Ik wist het al, uit een poll die hier een keer stond. |
Ik haat rolleyes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die er alles aan doen om bij anderen in de smaak te vallen.
Mensen die schreeuwen om aandacht door zich enorm irritant te gedragen. Ik heb ook een hekel aan opscheppers (al doe ik het zelf ook wel eens en dan heb ik natuurlijk ook een hekel aan mezelf) Mensen die vreselijk tactloos zijn en opmerkingen maken die 'eigenlijk niet kunnen'. |
Citaat:
Het gaat ook vooral om het modwerk. Ik ben gewoon een groot voorstander van het op veel fora en in irc-kanalen bekende adagium 'ops and mods are exempt from all rules and are allways right'. Bevalt je dat niet > internet. |
Het Amerikaanse idee van 'democratie' :rolleyes:
|
Mensen die onzin uitkramen en niet willen toegeven dat ze fout zitten. Opvallend is het dat juist deze mensen nog nooit van 'spelling' hebben gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. :| En ik vind het niet eens erg ook. :o |
Citaat:
|
Ik vind vriendinnetjes afpakkers :rolleyes:
|
vriendinnetjes die makkelijk naar een ander lopen :rolleyes:
|
Mensen die internet roepen :rolleyes:
|
Mensen die denken dat ze meer waard dan een ander zijn omdat ze veel (dure) spullen hebben.
|
Citaat:
|
Extreem gespannen mensen die altijd wel wat te zeiken hebben.
En mensen die zeggen "Doe `s rustig verdomme!" als je vrolijk bent. En mensen die in een serieus topic zeggen;"Uhm, sukkel, geweest is met een T niet met een D, hoe moet ik je nou serieus nemen als je niet eens normaal kan spellen? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: " als de TS per ongeluk een spelfoutje maakt. En ook mensen die vaak :rolleyes: `en |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |