![]() |
Tips om belgedrag in toom te houden??
Hee!
Ik heb een abonnement van 275 minuten per maand (35 euro) maar ik ga er steeds weer enorm overheen (mijn vorige rekening was meer dan 40 euro daaroverheen (n) ) Heeft er iemand tips om dit te beperken? Het is wel zo dat mijn vriendje niet zo dichtbij woont waardoor ik hem wat vaker dan anderen hun vriend aan de telefoon hebben.. met vriendinnen probeer ik zoveel mogelijk gewoon af te spreken. Ook probeer ik al zoveel mogelijk te smsen ipv bellen.. xx Hayden |
ps weet niet of dit hier hoort zoniet kan iemand het verplaatsen, tnx :)
|
Minder bellen.
|
Beetje efficiënt denken kan geen kwaad.
|
Je bedenkt van te voren wat je wil zeggen. Dat schrijf je op, puntgewijs. Dan bel je op, lees je de punten op en dan hang je weer op. Zeer efficient!
|
Minder bellen en daarnaast Skype gebruiken.
|
Spreek met je vriendinnen af jou niet meer te bellen, zodat jij hen ook minder zult bellen. En met je vriend kun je ook via MSN of Skype contact hebben.
|
Een Orange abo nemen. Dan kun je elkaar voor 10 euro onbeperkt bellen.
|
Citaat:
|
sms-en, en dan"bel mij ns" :)
|
Prikkeldraad om je telefoon!
|
Evenveel bellen en een baantje nemen.
|
Citaat:
|
Je kunt ook best helemaal zonder telefoon, dus minder bellen kan nooit een groot probleem zijn, dunkt me.
|
Citaat:
|
Als je dan toch heel veelt belt en smst, probeer dan iets via internet. Ik ken het probleem, ik bel en sms ook áltijd te veel en minder bellen of smsen werkt bij mij niet echt, beetje slap dat weet ik ook wel, maar het is nu eenmaal zo.
Ik bel en sms veel via internet voor maar 2cent per minuut bellen ofzo, scheelt toch veel in de kosten ! |
Hebben je ouders en de ouders van je vriend geen vaste telefoon? Je kunt namelijk ook bellen zonder mobieltje :eek:
Of je koopt voor een paar euro een headsetje en spreekt 'm via internet. Ja of je belt gewoon minder. Opschrijven als je gebeld hebt hoeveel minuten het ongeveer waren, en als je aan de 270 zit bel je gewoon de rest van de maand niet meer. |
Wij hebben vaste telefoon waarbij je sávonds en in het weekend voor iets van 5 eurocent per gesprek zo lang kan bellen als je wil. (naar vaste nummers) (en je hebt ook de variant waarbij je altijd zo goedkoop kan bellen) Dat kost dan iets van 5-10 euro per maand (+ nog de belkosten). Misschien kan je zoiets proberen.
Verder: zie tips topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
skype (y)
|
Wat een belachelijke vraag.
"Tips om af te vallen": Stop met eten "Tips om belgedrag in toom te houden": Stop met bellen "Tips om downloadgedrag in toom te houden wgns datalimiet": Laat de PC uit Wil je er nog wat? Kan ik een boek over schrijven hoor. Gewoon niet iedere keer als je iets leuks op tv ziet het aan iedereen doorbellen dus. |
Je ouders je telefoon zo laten instellen dat je niet meer kunt bellen dan 35 euro, en vervolgens hen niet de code daarvoor aan jou laten vertellen.
|
Je vriendje dumpen.
|
Vraag een specificatie van je rekening op. Dan zie je met wie je dan zoveel teveel belt en kun je daarop gaan bezuinigen.
|
Citaat:
|
forummen, dan wil je niet eens meer bellen.
|
ja forumis beste oplossing :D
|
en msn dan:p
of dat skype. Ik moet nog steeds een microfoontje kopen. |
Citaat:
Bij mn broertje ook, maar niet bij mij. Gewoon msnen of skype-en (kan dit ?) gaan. |
Citaat:
|
Met wie bel je zoveel?
Is dat nuttig? Kijk dat eens na (voor jezelf) en bedenk dan of je wel echt moet bellen. |
Gewoon prepay nemen, als je geen geld meer hebt kun je niet meer bellen. (y)
|
Citaat:
wie? haar vriend. waarom ? omdat ze 'm mist omdat hij ver woont. nuttig? nee, maar wel menselijk. moet ze dan echt bellen? ja, maar niet zoveel. freud: uw probleemoplosser 8) |
Citaat:
|
Oke, een maand heeft zo'n 30 dagen. Stel je kunt je vriend 8 dagen per maand zien (in het weekend zeg maar). Dan blijven er 22 dagen over. Als je steeds een half uur met hem belt voor 270 minuten per maand, komt dat uit op 9 telefoontjes. Als jullie het een beetje eerlijk verdelen belt hij ook 9 keer naar jou. Dan blijven er 4 dagen per maand over dat je niet met hem spreekt. Dat moet toch te doen zijn.
En nee, ik heb lekker geen rekening gehouden met andere factoren. |
Anderen niet constant terugbellen als ze jouw telefoon een keer over laten gaan.
Meer smsen als je niet zoveel te zeggen hebt, dat is goedkoper voor korte berichten. Geen hele gesprekken gaan voeren via de telefoon met je vriend, laat hem msn installeren en een microfoon kopen (y). |
ventrillo, meer eye 2 eye praten, je mobiel/telefoon weg doen
|
msn!
Kan je leuk cammen en skypen! |
Citaat:
Ik ken het. Het is moeilijk. Maar ik moet helaas alles zelf betalen, dus erover zitten doe ik meestal maar een paar euro of niets. Omdat ik weet dat 40 Euro over je btg heen zitten gewoon zonde van mijn geld is... Succes.. ;) |
Nee.
|
Citaat:
|
Argh, wat kan ik me ergeren aan dit soort mensen. Net zoals die tientonners die klagen dat ze aanleg hebben om dik te worden.
|
als mensen je bellen niet te vaak zeggen: ik bel je wel terug
Sowieso niet te vaak zeggen: ik bel je. Zeg maar: we bellen nog. En dan kun je net zo goed wachten tot iemand anders belt. |
Citaat:
|
Is het dan echt te veel gevraagd om even vijf minuten je facial butt crack dicht te houden? Waarom kunnen vrouwen in spé dat nooit?
|
Karakter, discipline.. dat soort dingen.
|
Meer gaan msnen, aanmelden bij gratis sms site en gewoon niet meer cijfertjes intoetsen! :nono:
|
Ze moesten eens een speciaal soort kuuroord gaan creeeren voor mensen die lijden aan het Breezersyndroom.
|
Citaat:
1 plaats waar men een kuur kan doen om te genezen van een ziekte :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |