![]() |
Enquete bioscoopbezoek
Naar aanleiding van een nieuwsbericht over het aantal dalende bioscoopbezoekjes in 2005 zijn we bezig om op school een verslag hierover te maken.
Daarom vraag ik jullie ook om op de onderstaande link te klikken en de enquete in te vullen! Bij voorbaat dank. http://www.studentenonderzoek.com/?qid=7914&ln=ned |
Nee ik ben jullie godvergeten kutenquetes MEER DAN ZAT. :mad:
|
Ahh komop
|
Hahaha omdat je zo nuchter reageert zal ik er eens een blik op werpen.
|
ah rot op, ga langs de huizen ofzo
|
Citaat:
|
Ik vind het weer eens een schandalig slechte enquete. Bij twee multiple choice-vragen stond het antwoord dat ik wilde geven er niet bij. Maar goed, hij is ingevuld.
|
Wat wilde je dan voor een antwoord geven?
In elk geval bedankt voor het invullen |
Bij vraag 5 wilde ik invullen dat de meeste bioscoopfilms kut zijn en bij vraag 8 wilde ik invullen dat ik niet vaker naar de bioscoop zal gaan maar dan stond erbij dat ik ze wel van internet zou halen maar ik download geen films. :mad:
|
Voor enquetes eerst een fb van het betreffende forum pm-en en om toestemming vragen.
Oja en nog even over de enquete: Ik werk zelf in een bioscoop en het aantal bezoekers is gedaald door: slechte/ geen reclame, stijging/ te hoge toegangsprijzen, uitkomen van slechte films (geen knallend filmaanbod). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |