![]() |
opgeven
als je je wilt opgeven voor een studie (in mijn geval rechten aan de UM) moet je je dan aanmelden via IB-groep of via de uni zelf ?
:confused: :confused: :confused: |
Via de IB-groep. Ga naar http://www.ibgroep.nl, klik op Direct iets regelen, aanmelden en dan Aanvragen studiefinanciering hoger onderwijs 2006-2007. Dan wijst het zich allemaal vanzelf. Let wel goed op dat je alles correct invult, anders moet je dat achteraf gaan wijzigen.
Als alles goed is krijg je dan in de zomervakantie inschrijvingsformulieren van de UM thuissgestuurd. |
Eigenlijk maak ik het nu verwarrender dan het eigenlijk is, maar ik heb me dubbel aangemeld. Dus bij de IBG en bij de school. Dat was omdat de school het wilde en omdat ik me nogal laat aanmeldde (begin juli).
Maar via de IBG is zeker nu (januari) altijd goed. :) |
Citaat:
|
Citaat:
die brieven worden meestal rond mei/juni verstuurd. dan heb je nog een paar maanden de tijd om het terug te sturen. lijkt me ruim op tijd. |
Citaat:
|
Idd, IBG, dan krijg je ergens in juni/juli inschrijfformulieren van de UM, die stuur je ingevuld weer op, en vanaf september sta je dan ingeschreven, krijg je stufi en een OV.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja, iig goed opletten of je zowel je stufi aanvraagt als je aanmelding regelt, dan kan er niets misgaan. |
Kon nu gewoon in 1 hap door:p
|
Ik heb me allang aangemeld. :cool:
|
ik nu ook aangemeld
|
Ik ga me eerst maar eens orienteren voordat ik me ergens voor ga aanmelden :p Zal wel laat worden dit jaar.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |