![]() |
Betoog; nederlands.
eyoo mensen :)
ehm, ik zit met een probleempje. of nya, misschien ook niet? ik had een aantal onderwerpen voor mn betoog bedacht - afschaffing Koningshuis. ("Is er in Nederland plaats voor een monarchie?") - afschaffing vreemde talen. - scheidende paren (met kinderen), móéten in huwelijkstherapie die laatste stond in de krant van vandaag, 11januari dus, en ik denk dat ik die ook neem. Dan zou ik graag van jullie een aantal VOOR, en TEGEN argumenten willen :) Alvast bedankt heee. :D lataa. [F] |
hier ben ik het niet mee eens, want mijn ouders zijn ook gescheiden en ik denk niet dat het door huwelijkstherapie weer goed gekomen zou zijn, zeker niet omdat 'mijn vader' ons het liefst had willen doodschieten (heeft hij gezegd). Dus ik ben het hier echt helemaal niet mee eens
|
Je hebt over die laatste 'stelling' iets in de krant gelezen, maar je vraagt hier om argumenten?
|
Afschaffing koningshuis is een beetje afgezaagd.
voor -kost geld tegen -symboolfunctie -diplomatieke functie -kost slechts 5,6 miljoen per jaar -andere oplossingen (president) hebben geen voordelen |
Ik vind het allemaal slechte onderwerpen. Sorry.
Waarom het eerste idee niet goed is is al verteld in de post hierboven. Het tweede onderwerp is, tenzij ik het verkeerd interpreteer, een nogal vreemd idee. Er gaan vanaf komend schooljaar nieuwe regels gelden met betrekking tot het kunnen ontvangen van studiefinanciering als je in het buitenland zit. Internationaal georienteerd zijn wordt belangrijker. En je idee dat scheidende paren met kinderen in huwelijkstherapie moeten vind ik een kansloos idee. Wie gaat dat betalen? wat zou dat opleveren? hoe wil je dat verplichten? wat wil je doen als mensen dat niet willen? etc. Ik zou een ander onderwerp zoeken... Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |