![]() |
Tosti's
Op mijn werk eten we vaak zelfgemaakte tosti's en we verzinnen dan allerlei nieuwe combinaties om uit te proberen. Laatst bijvoorbeeld met zalm, was minder lekker, maar ook eens met markeel en ketchup, dat was erggg lekker.
Wat is jouw favo tosti? Ik hou van: - kaas, katenspek, sambal - kaas, smeerkaas (dat smelt lekker :o), sambal - geitenkaas, honing, tijm (klassieker) |
Met brie en een beetje honing, of kipfilet en pesto en roomkaas, of mozarella en parmezaanse kaas.
Meestal eet ik ze gewoon met alleen 'normale' jong belegen kaas trouwens, of met kaas+chilisaus, of kaas+jam. |
alleen kaas :o
|
Ik maak altijd dezelfde want die is lekker :cool:
WIT brood kaas ham ketchup oregano Alles tussen de boterhammen, niet los erbij. (y) :cool: |
Kaas- Oregano - ham - Kaas - Bruschetta
En eventueel nog rode ui erbij :) |
Citaat:
|
Kaas + tomaat
Kaas + ananas Dan moet je wel aan twee kanten van je tomaat/ananas kaas doen anders wordt je brood heel zompig. Kaas met banaan heb ik ook wel eens gedaan, ook wel lekker. Hagelslag met banaan is ook lekker :) |
Toevallig vanavond nog eentje gemaakt. :)
Mijn favo is gewoon met ham en kaas. Eventueel ketchup nog erop. |
mijn favoriet op dit moment
kaas-ketchup-sambal en dat in het tosti-apparaat dus geen ketchup er los bij maar kaas-ham-ananas doet het ook altijd goed :) |
Ham. Kaas. Witbrood. Tosti.
|
Citaat:
|
Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat:
Men bedekt de oppervlakte van 2 witte sneden brood met oude kaas en twee plakjes salami. Voordat je de boterhammen op elkaar plaatst, duw je er nog wat rode ui tussen. Men laat het hete tosti-ijzer zijn werk doen, en voordat de heerlijk geurende tosti geconsumeerd gaat worden, wordt er nog een mespuntje chilisaus op de knapperige bovenkant aangebracht. Smullen maar! |
Citaat:
|
Oeh geitenkaas met honing ga ik weer eens een keer maken (Y)
Tosti met brie en ananas vind ik ook altijd lekker, of gewoon ham/kaas met ketchup en mayo :cool: |
Gewoon simpel met ham en kaas.
|
Toen ik nog vlees at: een (wit of bruin) bolletje met kaas en snijworst (y)
Nu: Volkorenbrood met gewone- of geitenkaas. Mozzarella ga ik een keer proberen :cool: |
Banaan en hagelslag!!:P Moet wel de chocolade echt gesmolten zijn :) Das echt lekker (ik heb het dan trouwens wel over pure chocolade hagelslag).
En verder gewoon de klassieker ham en kaas, of kaas en ananas. Ik eet niet zo vaak tosties, dus ik heb nog niet zoveel uitgeprobeerd, maar oregano gaat zeker uitgeprobeerd worden :cool: |
Citaat:
|
Witte brood met:
- Ham, kaas - Kip, kaas, ananas - Ardennen ham, boursin - Kaas, mozarella, kip/ham, zoete paprika |
Bruin brood met (jong belegen) kaas en ham, en ketchup erbij.
|
Kaas, ham, ei, ananas & mayo.
|
bruin brood met jonge kaas en sambasaus
|
hoeveel sambal is dat? Lijkt me inderdaad heel lekker. ik houdt het meestal bij hela curry en kaas.
|
Gewoon kaas en ham.
|
Wit of bruin brood met alleen jonge kaas en eventueel ketchup.
Of jonge kaas en ananas. Ga zeker die met mozarella uitproberen en met oregano! |
Kaas, Salami/Ham, Sambal
Kaas, Salami/Ham, Pizzakruiden |
stroop en kaas
ham en kaas kaas en ananas |
Sambal, kaas en taugé
Kaas en pesto Kaas, tomaat, oregano @Jaj, ik doe altijd een dun laagje sambal op één van de boterhammen, dat is voor mij heet genoeg. |
Ik gebruik dan liever een paar druppels tabasco dan sambal :)
|
kaas-ananas.
mozarella-tomaat |
Wordt met mozorella het brood niet erg soppig?
Dit is toch een vrij vettige kaas :o |
Meestal alleen kaas, met peper of pesto (y)
En boter aan de buitenkant smeren, dan bakken ze mooi bruin :) |
Citaat:
maar brood wordt juist minder nat als je het tostificeert, zo ook als er mozarella op zit :) |
gewoon wit brood met ham & kaas. :)
|
alleen kaas :o
maar wel altijd met curry tja niet zo origineel zelfs altijd donker brood |
tosti met kaas
tosti met kaas en salami totsti met kaas en ham tosti met kaas ham en ananas tosti met kaas ham en ui tosti met kaas salami en paprika |
hmmm tosti's.... spontane honger :D
zijn ook prima te maken in een broodrooster, alleen vervelend als de kaas eruit valt.. mijn favoriet zijn: ham - kaas ham - kaas - ananas ham - kaas - tomaat uiteraard gedipt in ketchup mijn vriend doet vaak kaas met zigeunersaus.. tja.. |
Citaat:
|
gewoon met ham en kaas
|
Ik gebruik sambal oelek, die is niet zo heel scherp, en dan besmeer ik dun 1 kant.
Sarah: tostificeren? :D |
Ham en kaas.
|
Jonge kaas, verder niks. Tomaatje en komkommer erbij is wel lekker maar teveel werk om zelf snel klaar te maken.
|
kaas en kerrie
|
mijn specialiteit:
Boter aan beide kanten, flink wat ham, kaas, tomaat, ui, paprika, een mooi spiegeleitje erboven, curry erop... en een bak koffie :P |
Kaas met schouderham en extreem veel curry, en als het kan gemaakt van vers maisbrood.
|
Vlamtosti's (y) alleen jammer dat daarna het bier niet meer smaakt
|
Citaat:
|
bruin brood , kaas ananas en spaghettisaus.<3
zonder boter |
Banaan en chocoladepasta (y)
|
Kaas, cervelaat en chilisaus (y) Maar meestal eet ik gewoon met kaas :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |