![]() |
examenstunt
heey mense
ik heb ff een vraagje wat hebben jullie gedaan met jullie examenstunt of wat gaan jullie daar mee doen ik zit namelijk in de laatste klas en moeten allemaal een idee inleveren bij de mentor |
Citaat:
Ikzelf kwam met het idee voor een Jamaican Thema Maar goed, veel bier en drank... komt goed :D |
Gebruik ook de zoekfunctie eens, hier zijn meer topics over geweest, daar kun je ook nog ideeën uithalen.
In mijn eindexamenjaar hebben we als examenstunt het wereldrecord kussenvechten verbroken. :) |
We hebben dit jaar als thema piraten. Waarschijnlijk lokalen kapen en een plank waar mensen af moeten ofzo :confused:
|
thema op de camping
dingen als een hijskraan en leraren in de vijver takelen... |
Wij mochten geen stunt doen, omdat het jaar daarvoor teveel overlast was. Maar uiteindelijk mochten we toch nog een Hawai feest doen. Dat was wel leuk, alleen het thema is zo afgezaagd.
|
Hekken dichtlassen en ratten laten rondlopen in de school. Hebben ze bij ons ooit eens gedaan. :o
|
Idee inleveren bij de mentor ? :s
WTF :confused: de 6e klas behoort toch een stunt te verzinnen zonder medeweten van de leraren ? :o |
Op mn vorige school hadden ze een keer zowat alle fietsen aan elkaar gemaakt met van die tailrips (ofzo :confused: ). Vorig jaar hadden ze allemaal van die opblaasdingen op het veld gezet, speelde er een band en was er een taart-gooi-wedstrijd en een raad-welke-hond-bij-welke-leraar-hoort-wedstrijd. (en verder nog van alles te doen) Dat was allemaal wel gezellig.
Verder gebeurde er vrij weinig. Oh ja, leerlingen bekogelen met eieren en van die spuitbussen met van die ranzige slierten, maar dat vond ik niet leuk :o |
vorig jaar hadden we op alle pc's UT gezet dus heeft iedereen de hele dag zitten lannen en de leraren mochten van ons shuttle run gaan doen en een hindernisbaan. en we hadden de bel vervangen door midi mariodeuntjes
|
Wij hebben na iedere klas gebeld (via telefoonkring) en gezegd dat ze het 1ste en 2de uur vrij waren :p
De school vond het wel grappig :D, in tegenstelling tot andere jaren, was het nu rustig gebleven:p |
Citaat:
En wat pr0f zegt ja. |
wij hadden als thema leger en hebben de school bestormd... was wel lache :-)
|
Bij ons mocht alleen de MAVO een examenstunt doen. :s
|
We mochten geen examenstunt doen omdat onze toenmalige rector onze twee 6V-klassen haatte. Toen hebben we hem een boom met allemaal eikels erin gehangen aangeboden, dat vond hij echt niet leuk en hij ging toen zwaar over de rooie. Later is hij met een burnout in de WAO terechtgekomen.
|
Heb je het nu over een stunt of een feest?
Een stunt ga je geen toestemming voor vragen natuurlijk :cool: Wij hebben niet veel gedaan als stunt, we hadden hele plannen, maar de politie kwam alles even verpesten. Leuke gasten :) :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb geen idee wat het thema is, en ik heb ook geen zin om mee te doen.
|
De zwakste schakel met de leraren.
|
Hier staan ook nog wel wat leuke (en minder leuke) ideeën tussen:
http://examen.startkabel.nl/forum/?sub=1&n=1&id=16 |
Ik moet zeggen dat iets met het brandalarm wel leuk vind. Misschien valt er iets met de brandweer te regelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorig jaar hadden ze bij ons de ingang gebaricadeerd en alle tafels van de hele school in een gang gestopt, alle stoelen weer in een andere gang en alle prullebakken ook in 1 lokaal. Dat was wel komisch want het hele 1ste uur zag je overal mensen met tafels en stoelen sjouwen :D
|
Citaat:
Ik vind het altijd vrij triest als scholen verbieden om te stunten, omdat mensen bang zijn dat het uit de hand loopt. Bij mij op school was het een traditie geworden om de examenstunt zo leuk en origineel mogelijk te maken, en met leuk bedoel ik dan ook leuk voor de hele school, inclusief de leraren. Mensen ondersmeren met ei, meel, slagroom of ander ranzig spul, valt dus niet onder de categorie 'leuk.' Ieder jaar was het een streven om het vorige examenjaar te overtreffen, en dat ging in mijn jaren altijd goed. Gevolg was dat iedereen, zelfs de leraren uitkeken naar de stunt. Dat was pas leuk. |
Citaat:
|
ramen zwart verven :D
kippen loslaten in de school :D foodfight :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets heeft wel wat:D. Gewoon iets wat je de hele dag nog voorbij ziet komen (een kip bv.:p).
|
Bij ons was het thema "op de boerderij" :o met kippen en al.
De "stunt" was dat een klein groepje alles wat los en vast zat in de school op zijn kop hebben gezet en nog een rol wcpapier in de boom hebben gehangen, maar dat was niet echt wat je noemt bijzonder. |
Citaat:
|
Beetje oud topic hé. Op het eindexamen forum staan vast nog wel wat topics hierover.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |