![]() |
G-Spot
Hoi allemaal,
Even een vraagje: Is bij iemand zijn/ of haar G-spot wel is gevonden??? Het schijnt dat je dan in de 8ste hemel bent!!!!!!! Ik heb het vaak gehoord maar nog nooit meegemaakt!! Het schijnt dat mannen m ook hebben maar waar?????? Thanks voor de reacties! |
Bij mannen zittie ergens aand e binnekant van de anus, aan de kant van de prostaat, volgens mij wil je daar niet komen.
Volgens mij heb ik 'm bij m'n vriendin gevonden, wat ze d'r van vindt moet je maar aan haar vragen, ik geloof dat ze het wel kan apprecieren :}. |
|
Jaaaaaaaaa, die van mij is duidelijk gevonden. En hij weet hem te gebruiken ook. :eek:
|
Nope, niet gevonden...
|
Citaat:
|
Uiteraard :) Beetje kundige kerel kan die vinden, zo moeilijk is't nou ook weer niet... Dan is de truc nog: hoe gebruik je em. En ik heb een vent die dat uitermate goed weet (y) :cool:
|
mja... vinden is denk ik niet eens het probleem... meer hoe je er mee omgaat.. maar hoe groot is het verschil als je klaarkomt.
|
Lieve mensen, vertel mij eens hoe jullie vriend die G-plek bij jullie heeft gevonden? Ik ben benieuwd... :)
|
Hoe kun je die nou niet vinden... :confused: Na al die tv-programma's, internetsites en voorlichtingsboekjes waar men uitvoerig begint over dat ding, incl. zeer duidelijke schematische tekeningetjes. Of je er mee om kan gaan is een ander verhaal, maar vinden... kan nooit ver verwijderd zijn van alle voorbeeldplaatjes. (Voor de duidelijkheid: ja, hieruit kun je concluderen dat ik hem weet te vinden... wat mijn vriendin daar van vindt, zij vindt het eigenlijk lang niet zo lekker als clitorale stimulatie; benut dat ding dus alleen icm. 'technieken'.)
|
Citaat:
|
Je vriend moet zn middelvinger helemaal bij je naar binnen laten glijden..... en dan met die vinger het "kom eens hier" gebaar met die vinger maken. That should do the trick..voor de meesten dan.
|
Ja die is wel gevonden. Tijdens vingeren.
En nja het is wel lekker, maar vind clitoriaal toch beter. |
Vinden mag het probleem hopelijk niet zijn, hem gebruiken is denk ik wat lastiger. Van alleen G-spot stimulatie kan ik vrij gemakkelijk klaarkomen, een combinatie van clitoraal/G-spot is een uitvinding. :o
Hoe hij voor je vriend te vinden is? Hem de weg wijzen, en de manier van such a rush is een vrij gemakkelijk om op precies de juiste plek te zitten. Uitleggen dus. |
Inderdaad, zo lastig is dat ding niet te vinden. Aan de buik-zijde van de vagina, zo'n 3-5 cm diep, zit een geribbeld plekje, dat is 'm. Alleen is-ie niet bij alle vrouwen even gevoelig, dus het kan goed zijn dat je 'm wel te pakken krijgt maar dat je er alsnog niets aan vindt.
En het heet niet G-spot maar G-plek want dit is een Nederlandstalig forum. |
Gaat klaarkomen door G-PLEK (:p) stimulatie altijd gepaard met ejaculeren? Want dat lijkt me echt niks :bloos: Volgens mij heb ik hem wel gevonden, maar doet het me niet veel. Al is het zelf natuurlijk moeilijker dan met een jongen, en die heb ik op de moment niet (n)
|
Citaat:
gebruik is net zoals bij een man. zachtjes er op drukken en dan aan de reacties van de vrouw aflezen of het werkt. vooral rustig proberen en goed communiceren. maar dat is zowiezo met sex heel belangrijk zeker omdat het belangrijkste sex speeltje de hersennen zijn. als die niet mee werken wordt het nixx wat je er ook bij haalt |
Ja, de Gamma is dichtbij..
haha... :rolleyes: |
Citaat:
|
zo moeilijk is dat toch ook niet te vinden?
|
Citaat:
|
Hij heeft hem gevonden doordat ik hem eigenlijk zelf eerst gevonden had. Ik kan er door klaarkomen als hij eerst mij clitoraal stimuleerd, of tegelijktijdig. Maar als het door de vingers kan wil ik het ook graag door zijn geslachtsdeel. Maar dat is tot nu toe helaas nog niet gelukt!
|
Heb hem ook welis gevonden bij m'n vriendin maar clitje klingelen was toch beter.
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- De pucococcygeus (PC) wordt wel de liefdesspier genoemd, omdat het spannen ervan tijdens de gemeenschap de omsluiting door de vagina rond de penis strakker maakt. Deze spier strekt zich uit van het schaambeen tot de stuitbeen; het is de spier die u gebruikt wanneer u een plas ophoudt. De gemakkelijkste manier om deze spier te voelen is door te proberen uw plas te stoppen en vervolgens weer te laten lopen. De spier die u dan gebruikt is de pc-spier. Zoals alle spieren heeft de pc-spier baat bij training; als u hem in vorm houdt, bevordert dit het gezond seksueel functioneren (bij zowel mannen als vrouwen). Tijdens het orgasme trekt de pc zich tot vijftien seconden lang om de 0,8 seconden samen. De voordelen van het trainen van de bekkenbodemspieren, inclusief de pc-spier zijn legio. Door de oefeningen maakt u contact met uw geslachtsdelen en seksuele gevoelens, en is het orgasme veel gemakkelijker te sturen; ze helpen ook om de vagina te verstevigen na een bevalling. Het samentrekken van uw pc-spier tijdens het vrijen zal uw opwinding helpen vergroten, want het verbetert de bloedtoevoer, waardoor meer energie en gevoel ontstaan in de vagina, de clitoris en de g-plek. ------------------------------------------------------------------------------ |
Het zou me verbazen als er veel mensen zij die hm niet kunnen vinden :confused:
|
Citaat:
|
Nooit gevonden, nooit gezocht
Ik was sowieso nooit de held bij bio, was me waarschijnlijk toch nooit gelukt:( |
Alle vrouwen hebben hem, maar bij de ene vrouw is hij gevoeliger dan bij de andere. Hoe meer je hem gebruikt des te gevoeliger hij wordt. In het begin kun je er dus ook NIET van klaarkomen.
Er schijnt dus een klier te zitten, die vocht aanmaakt. Als je geoefend genoeg bent, kun je als vrouw dus ejaculeren. Het heeft ook met ontspanning te maken. Ik weet nu dus wel wel waar hij zit, en ze vindt het heel lekker.:o Maar ze komt er dus nog niet klaar van, maar dat zal slechts een kwestie van oefenen zijn I guess. |
Citaat:
|
Ehh ik weet het niet hoor.:p
Ik zou niet weten of het klaarkomen door gspot (plek zz) stimulatie altijd gepaard gaat met ejaculeren. I really can't tell |
Citaat:
Ja anders kan ik er ook niet bij. |
Citaat:
|
Jaa hij heeft hem zeker gevonden, kan er alleen niet door klaarkomen en vind dus clitoraal lekkerder. :)
|
Jahoor, zo moeilijk is ie niet te vinden. En als je er erg gevoelig voor bent, kun je er echt heerlijk van klaarkomen. En vrij makkelijk ook en meervoudig (ik dan tenminste, lucky me ;)).
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dattie wel gevonden is maar, goh wat verrassend, het is niet speciaal lekkerder dan wat anders.
|
Citaat:
For christ sake je bent 14 |
Citaat:
Citaat:
OT: gevonden :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu wil ik weten waarom zijn reactie weg is :) Nee maar een vrouw die mijn G-spot gaat zoeken wil ik niet :nono: |
ik had em gevonden, maar ikwas de hare binnen een week kwijtgeraakt, ik moet maar is kijken bij gevonden voorwerpen bij de abert heijn
|
Citaat:
|
Heb 'm en doet 't. (y)
|
Heb hem en hij is nog lekker ook. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |