![]() |
Yeah! Chaos In Castricum: 10 februari
http://img.photobucket.com/albums/v6...chaos/10-2.jpg
De Bakkerij, Castricum 10 februari 2006 21.00 uur € 4,- (Bakkerijleden 3,-) Justice State Of Mind Gascoigne High Treason Laatste trein naar Amsterdam/Haarlem/Utrecht: 0.28 Laatste trein naar Alkmaar/Heerhugowaard: 1.39 |
Ik heb nog maar 3,10 euro, hoe word ik lid?
|
Ik zou wat statiegeld verzamelen en voor de 4 euro gaan. Jaarlidmaatschap is een tientje.
|
Morgen ff de lege flessen terugbrengen dan (Y):)
|
Hoe ga je daar dan drinken? :confused:
|
Citaat:
|
Waarom nou weer op n vrijdag..... :( (n)
|
Goed bezig daarzo (y)
|
ERG vette show!
|
Citaat:
|
dat het op vrijdag was maakte het voor mij juist aantrekkelijk. Helaas vind ik de show in Venlo nog net iets interessanter en hipper.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of bedoelde je iets anders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jij nou gewoon rijd, drink je niet, ben je niet brak en heb je aan 4 uur slaap genoeg (Y)
|
Citaat:
|
Haha dan kun je beter nachtje doortrekken denk ik...
|
Citaat:
|
hm ik zag ergens ook een flyer liggen van chaos in castricum met een schotse punkband ofzo. Als er iets goor is zijn het punkers in kilten (n)
|
Citaat:
|
ja die ja, met van die kilts
|
Gelukkig dragen alle schotten altijd een kilt :)
Wanneer gaan we weer naar Paradiso trouwens? Heb jij die crib in Zuid nog, of woon je fulltime in Alkmaar? |
je loopt 11 maanden achter
|
Plaatsvervangende schaamte, Daniël.
Ik zie geen post van je in mijn topic, tante Bep! |
je loopt 5 minuten achter, tommy girl
|
Castricum is wel ver ik zou daar dus nooit naartoe gaan.
|
Citaat:
edit: dat was maart, nevermind. |
Punkers met een kilt. No trial, no jury.....straight to execution.
|
Citaat:
Met een mildere vorm: stemrecht en voortplantingsrecht ontnemen. |
enkele reis naar de schotse hooggebergten met alleen een kilt aan. Dat zal ze leren.
|
ach die schotten vielen aardig door de mand. ben benieuwd hoe justice het doet de 10e in de nieuwe line up, vond 'tin amsterdam nog niet bepaald perfect.
|
de bands afgelopen zaterdag waren om te huilen. Toen ik binnenkwam was een band een marshall masters cover aan het spelen. Ik heb geprobeerd mijn entreegeld terug te krijgen maar ze waren onvermurwbaar bij de entree.
Om over de DJ die 1beasty boys cd en 2 puke o' rama's bij zich had nog maar te zwijgen. de grootste chaos in Castricum die avond was waarschijnlijk te vinden in de frituur bij de snackbar. Ik hoop voor je dat 10 februari leuker/succesvoller is. |
Citaat:
|
jouw hobbies zijn sex, lijkt me duidelijk dat er weer een puberbandje gaat spelen 10 feb
|
Citaat:
|
crustenherrie.. ja dat zal het geweest zijn
|
|
Ik zou het niet doen als ik jou was.
|
Hoe kut is Castricum.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach als die band voor 'n habbekrats in 'n relatief kleine toko komt spelen zal 't wel meevallen. |
dat zijn toch die zweden?
ik vond het op cd wel ok klinken wat zijn de geruchten? |
Heb Misconduct ooit es live gezien en viel tegen hoor. En de veralen zitten ook niet echt mee geloof ik...
|
Shit is aan.
|
21.00 Deur open
21.15 – 21.40 High Treason 21.55 – 22.20 Gascoigne 22.35 – 22.50 State Of Mind 23.05 – 23.35 Misconduct 23.50 – 0.15 Justice 0.28 Laatste trein naar Amsterdam etc. 1.39 Laatste trein naar Alkmaar etc. Entree blijft 4. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |